DROPS Extra / 0-1359

Be Still My Heart by DROPS Design

Srdce pro Valentýna háčkované z příze DROPS Baby Merino.

DROPS design: model č. bm-035
Skupina přízí: A
----------------------------------------------------------
Rozměry: Šířka: asi 4 cm Výška bez poutka: asi 3,5 cm.
Materiál:
DROPS BABY MERINO firmy Garnstudio (spadá do skupiny přízí A)
50 g, barva č. 16, červená
50 g, barva č. 08, fuchsiová

1 srdíčko váží asi 4 g.

DROPS HÁČEK č.3 – nebo velikosti potřebné k uháčkování zkušebního vzorku o rozměrech 24 dlouhých sloupků x 13 řad = 10 cm na šířku a 10 cm na výšku.

(Přejít k návodu...)

Tagy:

motiv: dekorace, láska, oslavy,

Viz schéma A.1.
----------------------------------------------------------

SRDÍČKO:
Háčkujeme háčkem č.3 a začínáme přízí fuchsiovou barvou. Postupujeme podle schématu A.1. Počáteční kroužek z řetízkových ok a 1. kruhovou řadu háčkujeme fuchsiovou přízí, 2. kruhovou řadu červenou.
Po dokončení schématu práci ukončíme.

Aby nám srdíčka visela hezky rovně, můžeme je krátce namočit do cukrové vody nebo bezbarvého sektu a nechat uschnout – budou pak mírně “naškrobená” a zpevněná.

Schéma

= 4 řetízková oka spojená pevným okem do kroužku, tečka na kružnici označuje začátek kruhové řady
= 1 řetízkové oko
= 1 krátký sloupek kolem obloučku z řetízkových ok
= 1 pevné oko kolem obloučku z řetízkových ok
= 1 dlouhý sloupek kolem obloučku z řetízkových ok
= kruhová řada začíná 3 řetízkovými oky (nahrazují 1. dlouhý sloupek) a končí 1 pevným okem do 3. řetízkového oka ze začátku kruhové řady
= kruhová řada začíná 1 pevným okem do 1. dlouhého sloupku a 1 řetízkovým okem, končí 1 pevným okem do 1. krátkého sloupku ze začátku kruhové řady
= 18 řetízkových ok (= poutko)
= 1 polodlouhý sloupek kolem obloučku z řetízkových ok

Pokud se vám zdá, že je v návodu chyba či nesrovnalost, napište nám, prosím, své postřehy prostřednictvím Komentářů. Přejít k originálu návodu na model DROPS Extra 0-1359.