DROPS Extra / 0-1240

Forest Dream by DROPS Design

DROPS Delight lõngast kootud lainelise mustriga sall

DROPSi disain: mudel nr de-156
Lõngagrupp A
----------------------------------------------------------
Mõõdud: u. 36 x 160 cm
Lõng: Garnstudio DROPS Delight, 50 g/175 m
200 g värv nr 08, roheline/beež

DROPSi pikad vardad: 4 mm - või sobivad, et saavutada koetihedus 21 s x 27 r parempidises koes = 10 x 10 cm ja 1 kordus skeemi A.2 (= 12 s) = 5,5 cm lai.
-----------------------------------------------------------

75% vill, 25% polüamiid
alates 3.25 € /50g
Lõngakulu sellele disainile alates 13.00€. Loe edasi.

Juhend

RIPSKUDE (edasi-tagasi kududes): koo silmused parempidi igal real. 1 ripsivall = 2 rida ripskoes.

MUSTER
Vaata skeeme A.1 ja A.2. Skeemil on näidatud kõik read vaadatuna töö paremalt poolt (PP).
------------------------------------

SALL
Loo lõdvalt üles 4 mm varrastele 103 silmust. Koo esimene rida töö PP poolt nii: koo 3 ääresilmust ripskoes - vaata ülevalt, mustrit vastavalt skeemile A.1, kuni jääb 4 s (= 6 mustrikordust 16 s), koo esimene silmus skeemil A.1, lõpetuseks tee 3 ääresilmust ripskoes. Kui skeem A.1 on tehtud 1 mustrikordus vertikaalselt, on vardal 79 silmust.
Järgmine töö PP rida: koo 2 ääresilmust ripskoes, koo skeemi A.2, kuni jääb 4 s (= 6 mustrikordust 12 s), koo esimene silmus skeemil A.2, lõpetuseks tee 3 ääresilmust ripskoes. Jätka skeemiga A.2 niimoodi. JÄLGI KOETIHEDUST!
Kui töö on u 79 cm pikkune (NB! Lõpeta pärast tervet mustrikordust, koo 1 rida pr töö PP poolt, samal ajal kahanda 5 s ühtlaste vahedega = 74 s vardal.
Koo 1 rida parempidi töö PH poolt ja koo silmused lõdvalt maha parempidi töö PP poolt.
Koo teine pool samamoodi.

VIIMISTLUS
Õmble kaks osa keskel kokku – mahakudumise servad vastastiku.

Skeem

= parempidi silmus töö PP pool, pahempidi silmus töö PH pool
= pr töö PH pool
= 1 õhksilmuss kahe silmuse vahele
= 2 pr kokku
= 2 ületõstmisega kokku (tõsta 1 s kudumata parempidi võttega, 1 pr, tõsta kudumata silmus üle)
= 3 ütk (tõsta 1 s kudumata parempidi, 2 pr kokku, tõsta kudumata silmus üle)

DEFORGE 25.11.2018 - 19:18:

Bonjour, J'ai besoin d'aide et d'explications détaillées pour pouvoir réaliser ce modèle. Je ne comprends pas les 2 diagrammes du point fantaisies. après avoir monté 103 mailles, on commence par tricoter les 3 première mailles en point mousse puis on enchaine avec le piont fantaisie du diagrammes A1, seulement 16 mailles... Pouvez vous m'expliquer les 3 premiers rangs? Merci pour votre retour et vos explications. Bien Cordialement Mme DEFORGE

DROPS Design 26.11.2018 kl. 10:12:

Bonjour Mme Deforge, Vous tricotez 3 m point mousse, 6 fois les 16 m de A.1, puis la 1ère maille de A.1 (pour que le motif soit symétrique) et 3 m point mousse. Les diagrammes se lisent en bas en haut, de droite à gauche sur l'endroit et de gauche à droite sur l'envers: R1: 7 m end, 1 diminution, 7 m end (= il reste 14 m). R2: 14 m env. R3: 6 m end, 1 dim, 6 m end (= il reste 12 m). Et ainsi de suite en suivant la légende du diagramme. Bon tricot!

Helen 03.10.2018 - 11:41:

Its a great design and im going to do a scarf as apresent. just want to know if the wave pattern on the scarf is in the pattern? or if i need to make the waves myself

DROPS Design 03.10.2018 kl. 13:37:

Dear Helen, the wave pattern is made when working the diagram - start reading diagram on the bottom corner on the right side towards the left on every RS row and read every row from WS from the left towards the right. Happy knitting!

Sigrid Bock 23.06.2017 - 13:26:

Hallo, ich verstehe nicht, warum Sie bei einem Schal mit Farbverlauf empfehlen, in zwei Teilen zu stricken. Da passen die Farben beim zusammennähen niemals zusammen. Es dürfte doch keine Schwierigkeit ergeben, in der gesamten Breite zu stricken? Oder mache ich einen Denkfehler ? Freundliche Grüße!

DROPS Design 23.06.2017 kl. 14:02:

Liebe Frau Block, Sie können Farbe vor abketten anpassen, damit es nicht so sichtbar ist. Man strickt hier in 2 Teilen damit beide Ende gleich sind. Viel Spaß beim stricken!

Anna 10.04.2017 - 12:34:

Thanks for the good idea. I knited it in January from your pattern slightly modified. And today I saw at R-lry, seems the same : "This pattern is available for 6.00 USD - 220 Marquise by SweaterBabe .... "

Bouctot 22.01.2017 - 10:33:

J'ai fais le diagramme 1, je continue ensuite par le 2 ? Et quand je recommence le 1 je dois le reprendre au début ou non ?

DROPS Design 23.01.2017 kl. 10:39:

Bonjour Mme Bouctot, quand le diagramme A.1 a été tricoté 1 fois en hauteur, on tricote ensuite uniquement en suivant le diagramme A.2, c'est-à-dire que l'on répète A.2 en hauteur jusqu'à 79 cm de hauteur totale. Bon tricot!

Dropsy Marie 09.03.2016 - 13:35:

Bonjour, faut-il bloquer l'ouvrage lorsqu'il est terminé ?

DROPS Design 09.03.2016 kl. 15:12:

Bonjour Mme Dropsy, vous pouvez toujours laver/bloquer ce type d'ouvrages quand ils sont terminés - voir vidéo détaillée ici, pour ce modèle, vous pouvez choisir d'étirer ou de le laisser sécher bien à plat en épinglant les longueurs/largeurs. Votre magasin DROPS saura également vous conseiller. Bonnes finitions!

Schlüter, Marion 05.03.2016 - 05:37:

Wo finde ich bei dieser oder auch jeder anderen Anleitung, die Möglichkeit, diese als Favorit zu speichern.

DROPS Design 06.03.2016 kl. 07:59:

Liebe Marion, Sie sehen oben am Foto ein Label mit einem Herzchen. Sie müssen da draufklicken.

Jäta kommentaar mustrile DROPS Extra 0-1240