DROPS / 155 / 11

Beside You by DROPS Design

DROPS Verdi lõngast kootud ripskoes õlasall

DROPSi disain: muster nr ve-042
Lõngagrupp D
------------------------------------------------------
Mõõdud: u. 130 cm, mõõtes mööda lühemat serva (mahakudumise serv)
Lõng: Garnstudio DROPS Verdi, 350 g/1225 m tokk
350 g värv nr 06, heleroosa/beež
(sall kaalub 95 g)
DROPSi RINGVARDAD (80 cm): 9 mm - või sobivad, et saavutada koetihedus 10 s x 9 r ripskoes = 10 x 10 cm
------------------------------------------------------

48% akrüül, 20% vill, 17% polüester, 15% mohäär
Tootmisest maas
leia alternatiivid
Vardad & heegelnõelad

Juhend

RIPSKUDE (edasi-tagasi kududes): koo kõik read parempidi.
---------------------------

ÕLASALL
Kootakse edasi-tagasi ringvarrastega, et kõik silmused ära mahuks.
Loo üles 9 mm varrastele 3 silmust Verdi lõngaga ja koo 1 rida parempidi.
Edasi koo ripskoes - vaata ülevalt.
1. RIDA: 1 pr, 1 lõdva õhksilmus, koo kõik silmused pr.
2. RIDA: koo kõik silmused ja õs parempidi.
Korda 1. ja 2. rida, kuni vardal on u. 130 s.
Siis koo silmused maha järgmiselt, tehes lisaks õhksilmuseid (et äär kiskuma ei jääks): * koo maha 2 s, tee 1 õs, koo õs maha *, korda * kuni * tervel real. Katkesta ja kinnita lõng.

Anke De Vries 08.01.2016 - 20:40:

Hallo, warum braucht man 350g Garn, wenn das Tuch dann nur 95g wiegt? Das Tuch ist dann nicht ganz symetrisch, oder?

DROPS Design 10.01.2016 kl. 23:01:

DROPS Verdi gab es nur in 350g-Knäueln, es wird bei der Garnmenge immer auf ganze Knäuel gerechnet. Da das Garn aber nicht mehr erhältlich ist, können Sie anhand des tatsächlichen Gewichts des Tuchs ausrechnen, wie viel Garn Sie in etwa für ein Alternativgarn benötigen.

Lily 24.11.2014 - 19:41:

Row 2. What does knit all sts and YO mean?

DROPS Design 25.11.2014 kl. 10:19:

Dear Lily, the shawl is worked in garter st, so that you will K all sts every row, work also YO knitwise in front of loop (to get holes). Happy knitting!

Ingrid 07.06.2014 - 13:38:

Korleis klare å måle avfellingskanten so korrekt som mulig når du har mauskene på rundpinne?

DROPS Design 02.09.2014 kl. 11:32:

Man kan evt sætte maskerne på 2 rundpinde når du måler, eller på en tråd som er lang nok. God fornøjelse!

Satu 20.05.2014 - 22:07:

Hej! Jag ska nu börja att maska av sjalen. Jag undrar om man ska maska av alla maskor under ett varv? Eller ska man maska av vartannat varv? Tack på förhand!

DROPS Design 21.05.2014 kl. 12:31:

Hej Satu. Du skal maska av alla maskor under ett varv. Se ogsaa her hvordan du maska av med omslag:

Ann-Louise 05.05.2014 - 12:49:

Hej jag är ny på att sticka och förstår inte vart jag avmaskar sjalen? Är det från hålkanten eller från den raka kanten och stickar man ett varv mellan avmaskningarna? En mycket vacker och trevlig sjal att sticka :-) Mvh Ann-Louise

DROPS Design 07.05.2014 kl. 10:12:

Men du avmaskar först när du har ökat till 130 m enligt beskrivningen. Lycka till!

Mariangela 22.04.2014 - 12:09:

Scusatemi, non credo di aver compreso bene le spiegazioni; questo scialle è il classico triangolo, inizo da un lato con 3 maglie e faccio l'aumento sempre sul ferro dispari a 130 maglie dite di intrecciare tutto,lo scialle è finito. perciò la chiusura avviene su un bordo laterale e gli aumenti col gettato creano il motivo traforato solo da un lato?

DROPS Design 22.04.2014 kl. 13:46:

Buongiorno Mariangela, la lavorazione è corretta, il motivo traforato è solo su un lato, e la chiusura è in alto. Buon lavoro!!

Lena 10.02.2014 - 01:20:

Jättefin men även jag skulle vilja veta ungefär hur mycket garn som går åt då jag har en del över sen jag tidigare stickat med garnet?

DROPS Design 11.02.2014 kl. 19:45:

Sjalen väger 95 gram :)

Regine Faller 09.02.2014 - 10:10:

Komme leider nicht klar, werde mich im Fachgeschäft erkundigen, wie es richtig funktioniert.

Alex 06.02.2014 - 11:53:

Could we know approximate weight of this chale? I have some Verdi left over ( after making my big sweater which is gorgeous ) and would like to know if it would be enough... 350 g that is given in the description is the weight of the whole pelote .. which would make a few chales like this one..

DROPS Design 11.02.2014 kl. 20:56:

Dear Alex, you will need 95 g for the shawl. Happy knitting!

Helga Müller-Gazmawe 05.02.2014 - 10:12:

Muss nicht am Anfang UND am Ende der Reihe zugenommen werden?

DROPS Design 05.02.2014 kl. 10:44:

Liebe Helga, nein es wird nur am Anfang der R zugenommen, so entsteht die Form.

Jäta kommentaar mustrile DROPS 155-11