DROPS Extra / 0-962

DROPS Extra 0-962 by DROPS Design

DROPS nátepníky s copánky pletené perličkovým vzorem z příze "Symphony" nebo "Melody".

Tagy: nátepníky,
Tento model je stále bezejmenný. Pojmenujte ho!

DROPS design: model č. ww-088
Skupina přízí: D
-----------------------------------------------------------

Velikost: S/M-L/XL
Rozměry:
Délka: asi 20-22 cm
Obvod: asi 16-18 cm

Materiál: DROPS SYMPHONY firmy Garnstudio
100-100 g, barva č.01, smetanová
nebo
DROPS MELODY firmy Garnstudio
100-100 g, barva č.01, smetanová

DROPS JEHLICE č.4 – nebo velikosti potřebné k upletení zkušebního vzorku o rozměrech 19 ok x 24 řad perličkovým vzorem = 10 x 10 cm.

Komentáře (2)
DROPS Symphony DROPS Symphony
65% vlna, 35% polyamid

Viz schéma A.1; zobrazeny jsou všechny řady vzoru nahlížené z lícové strany.

PERLIČKOVÝ (HRÁŠKOVÝ) VZOR:
1. ŘADA: *1 oko hladce, 1 oko obrace*, *-* opakujeme.
2. ŘADA: oka pleteme opačně, než se jeví - nad okem hladce tedy pleteme obrace, nad okem obrace pleteme hladce; tuto řadu stále opakujeme.
----------------------------------------------------------

NÁTEPNÍKY:
Pleteme v řadách.
Na jehlice č.4 nahodíme přízí Symphony nebo Melody 35-39 ok. Upleteme 2 řady hladce a 1 obrace. Pokračujeme takto, začínáme lícovou řadou: 8-10 ok perličkovým vzorem – viz výše, vzor A.1 nad 18 oky, perličkový vzor nad následujícími 9-11 oky. Takto pleteme do výše asi 19-21 cm. Pak upleteme 1 vroubek, začínáme lícovou řadou. Poté všechna oka z lícové strany volně hladce uzavřeme.
Nátepník sešijeme a stejným způsobem upleteme ještě jeden.

= 3 oka odložíme na pomocnou jehlici ZA práci, 3 oka hladce, 3 oka z pom. jehlice hladce
= 3 oka odložíme na pomocnou jehlici PŘED práci, 3 oka hladce, 3 oka z pom. jehlice hladce

Komentáře (2)

Nath09 25.09.2013 - 13:43:

On ne voit pas bien la torsade sur la photo, elles sont bien plus belles en vrai et très douces !

Nath09 24.09.2013 - 06:27:

Je fais la 2ème taille. On a 37m, or 10 + 18 + 11 ça fait 39 ! Pourquoi ne pas avoir pris un nombre pair pour le partage des mailles sur le point de riz?

DROPS Design 25.09.2013 kl. 11:35:

Bonjour Nath09, le nombre de mailles pour la grand taille a été modifié à 39 pour le montage, ainsi le nombre de mailles tombe juste, merci. Bon tricot!

Přidejte komentář k návodu DROPS Extra 0-962