DROPS Extra / 0-954

DROPS Extra 0-954 by DROPS Design

DROPS čelenka a nákrčník s copánky pletené perličkovým vzorem z příze "Symphony" nebo "Melody".

Tento model je stále bezejmenný. Pojmenujte ho!

DROPS design: model č. ww-087
Skupina přízí: D a D
-----------------------------------------------------------
ČELENKA
Velikost: jednotná
Rozměry:
Šířka: 11 cm
Obvod: 50 cm

Materiál: DROPS SYMPHONY firmy Garnstudio
50 g, barva č.01, smetanová
50 g, barva č.11, světlá béžová
nebo
DROPS MELODY firmy Garnstudio
50 g, barva č.01, smetanová
50 g, barva č.15, béžová
--------------
NÁKRČNÍK
Velikost: jednotná
Rozměry:
Výška: 32 cm
Obvod: 57 cm

Materiál: DROPS SYMPHONY firmy Garnstudio
100 g, barva č.01, smetanová
100 g, barva č.11, světlá béžová
nebo
DROPS MELODY firmy Garnstudio
100 g, barva č.01, smetanová
100 g, barva č.15, béžová

DROPS JEHLICE č.8 – nebo velikosti potřebné k upletení zkušebního vzorku o rozměrech 11 ok x 19 řad perličkovým vzorem dvojitou přízí = 10 x 10 cm.

Komentáře (1)
DROPS Symphony DROPS Symphony
65% vlna, 35% polyamid
PERLIČKOVÝ (HRÁŠKOVÝ) VZOR:
1. ŘADA: *1 oko hladce, 1 oko obrace*, *-* opakujeme.
2. ŘADA: oka pleteme opačně, než se jeví - nad okem hladce tedy pleteme obrace, nad okem obrace pleteme hladce; tuto řadu stále opakujeme.

VZOR:
Viz schéma A.1; zobrazeny jsou všechny řady vzoru nahlížené z lícové strany. 1. řada ve schématu = lícová.
----------------------------------------------------------

ČELENKA:
Na jehlice č.8 nahodíme 1 vláknem smetanové a 1 vláknem béžové příze (= dvojitou přízí) 16 ok a pleteme VZOR – viz výše! Vzorem A.1 pleteme do výše 50 cm. Pak všechna oka volně uzavřeme. Čelenku sešijeme.

NÁKRČNÍK:
Na jehlice č.8 nahodíme 1 vláknem smetanové a 1 vláknem béžové příze (= dvojitou přízí) 63 ok a pleteme PERLIČKOVÝM VZOREM – viz výše – do výše 32 cm. Pak všechna oka volně dle vzoru uzavřeme.

DOKONČENÍ:
Nákrčník sešijeme.

= 3 oka odložíme na pomocnou jehlici ZA práci, 3 oka hladce, 3 oka z pom. jehlice hladce

Patti 21.08.2014 - 22:11:

Absolutely adorable. Love it!

Přidejte komentář k návodu DROPS Extra 0-954