DROPS / 133 / 28

Teddy by DROPS Design

Pletené DROPS kimono - kabátek z dvojité příze „ Symphony“. Velikost S – XXXL.

DROPS design: Návod č. WW-049
Skupina přízí: D
-------------------------------------------------------

Velikost: S - M - L - XL - XXL – XXXL
Materiál: DROPS SYMPHONY firmy Garnstudio
400-450-550-650-750-900 g, barva č. 03, hnědá
DROPS SYMPHONY firmy Garnstudio
400-450-550-650-750-900 g, barva č. 17, šedě-hnědá
DROPS KRUHOVÉ JEHLICE č. 12 (80 cm) – nebo velikosti potřebné k upletení zkušebního vzorku o rozměrech 12 ok x 15 řad lícovým žerzejem dvojitou přízí (7 ok x 11 řad chytovým patentem) = 10 x 10 cm.

65% vlna, 35% polyamid

VROUBKOVÝ VZOR (lícové a rubové řady): stále hladce

CHYTOVÝ PATENT:
POZN. Při pletení chytovým patentem, nahozená oka nepočítáme!
1. řada (= rubová): 1 krajové oko vroubkovým vzorem – viz popis výše, * 1 oko hladce, 1x nahodit, sejmout následující oko obrace*, mezi *-* opakujeme, až na jehlici zbývají dvě oka, 1 oko hladce, 1 krajové oko vroubkovým vzorem.
2. řada (= lícová): 1 krajové oko vroubkovým vzorem, * 1x nahodit, sejmout následující oko obrace, splést hladce nahození se sejmutým okem (z předchozí řady)*, mezi *-* opakujeme, až na jehlici zbývají dvě oka, řadu končíme 1x nahodit, 1 oko sejmout obrace, 1 krajové oko vroubkovým vzorem.
3. řada: (=rubová): 1 krajové oko vroubkovým vzorem, * splést hladce nahození se sejmutým okem, 1x nahodit, 1 oko sejmout obrace*, mezi *-* opakujeme, až na jehlici zbývají dvě oka, řadu končíme: splést hladce nahození se sejmutým okem, 1 krajové oko vroubkovým vzorem.
2. a 3. řadu stále opakujeme.

TIP NA MĚŘENÍ:
Materiál je těžší, všechna měření proto provádíme na pověšeném výrobku. Při měření na položeném -výrobku budou výsledné rozměry mnohem delší, než je požadováno.
----------------------------------------------------------------------

TĚLO:
Pleteme lícové a rubové řady na kruhové jehlici. Na kruhovou jehlici č. 12 nahodíme volně dvojitou přízí Symphony 1 vlákno hnědou barvou + 1 vlákno šedě-hnědou barvou, 110-118-128-140-154-166 ok. Pleteme lícovým žerzejem (1. řada = lícová). PAMATUJTE NA SPRÁVNÉ NAPĚTÍ PŘÍZE! Ve výšce 39-40-41-42-43-44 cm – viz TIP NA MĚŘENÍ – umístíme dvě značky: z každé strany do 23-25-27-30-33-36 oka (=přední díl). Díl rozdělíme na dvě části a dopleteme je samostatně.

ZADNÍ DÍL:
= 64-68-74-80-88-94 ok. Pleteme lícové a rubové řady lícovým žerzejem – SOUČASNĚ nabereme pro rukávy na začátku následujících dvou řad 14-13-11-9-6-4 nových ok = 92-94-96-98-100-102 ok. Ve výšce 62-64-66-68-70-72 cm uzavřeme pro průkrčník středových 16-16-18-18-20-20 ok a náramenice dokončíme samostatně. V následující řadě uzavřeme pro průkrčník ještě 1 oko = 37-38-38-39-39-40 ok zbývá pro náramenici. Volně oka uzavřeme ve výšce 64-66-68-70-72-74 cm.

PRAVÝ PŘEDNÍ DÍL:
= 23-25-27-30-33-36 OK. Pleteme lícové a rubové řady lícovým žerzejem – SOUČASNĚ pro rukávy nabereme stejně jako u zadního dílu nová oka = 37-38-38-39-39-40 ok. Volně oka uzavřeme ve výšce 64-66-68-70-72-74 cm.

LEVÝ PŘEDNÍ DÍL:
Pleteme stejně jako pravý – zrcadlově.

DOKONČENÍ:
Sešijeme náramenice a švy rukávů, sešíváme za přední části krajových ok.

LEVÁ PŘEDNÍ LÉGA:
Na kruhovou jehlici č. 12 nahodíme dvojitou přízí Symphony – 1 vlákno hnědou barvou + 1 vlákno šedě-hnědou barvou, volně 21-21-21-23-23-23 ok. Pleteme chytovým patentem – viz popis výše. Pleteme do celkové výšky asi 74-76-78-81-84-86 cm – viz TIP NA MĚŘENÍ. Začneme tvarovat průkrčník: na začátku dvou následujících lícových řad uzavřeme7 ok, zbývající oka uzavřeme v následující lícové řadě.

PRAVÁ PŘEDNÍ LÉGA:
Pleteme stejně jako levou přední légu – zrcadlově (pro průkrčník uzavíráme na začátku rubových řad).

DOKONČENÍ:
Légy přišijeme z lícové strany za krajová oka k předním dílům, sešijeme zadní díl délky z rubové strany a všijeme do průkrčníku.

Schéma

Birgitta Larsson 13.12.2017 - 17:54:

Jag vill sticka en kimonokofta modell ww-049-om jag vill använda teddygarnet hur många nystan behöver jag då? MVH Birgitta

DROPS Design 13.12.2017 kl. 17:58:

Garnåtgången finns utmärkt i början på mönstret. Stickar du t.ex. storlek M behöver du 5 nystan beige och 5 nystan grå.

Carol Stupell 15.08.2011 - 02:09:

How hip! Great...a must have for this winter.

Karitas Sigurdardottir 24.06.2011 - 16:33:

Dásamlegt

Karitas Sigurdardottir 24.06.2011 - 16:33:

Dásamlegt

Karitas Sigurdardottir 24.06.2011 - 16:33:

Dásamlegt

Karitas Sigurdardottir 24.06.2011 - 16:33:

Dásamlegt

Karitas Sigurdardottir 24.06.2011 - 16:33:

Dásamlegt

Karitas Sigurdardottir 24.06.2011 - 16:33:

Dásamlegt

Karitas Sigurdardottir 24.06.2011 - 16:33:

Dásamlegt

Luisella 11.06.2011 - 10:59:

Bello Bello

Přidejte komentář k návodu DROPS 133-28