DROPS ♥ You #9

De smukkeste farver i genbrugt bomuld

Indhold: 100% Bomuld
Garngruppe: A (23 - 26 masker) / 5 ply / sport
Vægt/længde: 50 g = ca. 125 meter
Anbefalede pinde: 3 mm
Strikkefasthed: 10 x 10 cm = 24 m x 32 p
Maskinvask 40°C / Tørres fladt

DROPS ♥ You #9 er et blødt bomuldsgarn lavet af 100% genbrugt bomuld i de flotteste farver.

Det er dejligt at både strikke og hækle med, dette garn passer specielt godt til sommertøj og tilbehør, men også til interiørting som kurve og klude. Slidstærkt og let at vaske i maskine gør det helt perfekt ikke mindst til vores børn!

DROPS ♥ You #9 findes i 19 farver, inklusiv nogle af de smukkeste denimfarver, det tilhører Garngruppe A og passer specielt fint som et alternativ med mere struktur i opskrifter som er designet for DROPS Safran og DROPS Cotton Viscose - men du kan naturligvis bruge det i hundredevis af opskrifter.

Som alle tidligere udgaver af DROPS ♥ You, kan #9 naturligvis også købes til en fantastisk pris - så der er ingen grund til at ikke prøve det!

Made in EU
Oeko-Tex® certificate (STANDARD 100 by OEKO-TEX® 09.HBG.68250 Hohenstein HTTI)

Garntype
Deals fra
DROPS ♥ You #9
7.00 DKK
5.06 DKK

Stores selling this yarn online

Butiksnavn Pris på nettet
Garnonline.dk
DROPS SUPERSTORE
5.06 DKK/50g Bestil nu!
Smykkesten og Fritid
DROPS SUPERSTORE
6.00 DKK/50g Bestil nu!
Strikkenyheder.dk
DROPS SUPERSTORE
6.65 DKK/50g Bestil nu!
ImpaZ Garn
DROPS SUPERSTORE
6.68 DKK/50g Bestil nu!
Annettes-haandstrik
DROPS SUPERSTORE
7.00 DKK/50g Bestil nu!
Centrum Garn
DROPS SUPERSTORE
7.00 DKK/50g Bestil nu!
Garnhimlen 7.00 DKK/50g Bestil nu!
Garnkassen.dk
DROPS SUPERSTORE
7.00 DKK/50g Bestil nu!
Garnværkstedet 7.00 DKK/50g Bestil nu!
KreStoffer
DROPS SUPERSTORE
7.00 DKK/50g Bestil nu!
Lemvig Garn 7.00 DKK/50g Bestil nu!
MARISTA Garn & Strikkebutik
DROPS SUPERSTORE
7.00 DKK/50g Bestil nu!
Netgarn
DROPS SUPERSTORE
7.00 DKK/50g Bestil nu!
Rito
DROPS SUPERSTORE
7.00 DKK/50g Bestil nu!
The Corner 7.00 DKK/50g Bestil nu!
YarnLiving
DROPS SUPERSTORE
7.00 DKK/50g Bestil nu!

Se om din lokale forhandler har det her .

Colours in DROPS ♥ You #9

hvid
101
lys grå
102
grå
103
mørk grå
104
sand
105
beige
106
sennep
107
koral
108
rosa
109
lys rosa
110
ametyst
111
lilla
112
marineblå
113
stormblå
114
jeansblå
115
lys blå
116
isblå
117
frostgrøn
118
agat grøn
119
Vi minder om at farverne du ser her kan afvige noget fra skærm til skærm, på samme måde som farvepartierne ofte afviger lidt fra farvebad til farvebad. (*) kommer snart, (#) udgår.

Find opskrifter for DROPS ♥ You #9