DROPS / 216 / 28

Fjord Mosaic by DROPS Design

Ylhäältä alas neulottu pusero ja myssy DROPS Lima-langasta. Puserossa on kaksinkertainen pääntien reunus, raglanlinjat ja kirjoneuletta. Myssyssä on kirjoneuletta. Koot S-XXXL.

DROPS Design: Malli li-122
Lankaryhmä B
-------------------------------------------------------

DROPS LIMA (kuuluu lankaryhmään B):
400-450-500-550-600-650 g väriä 9020, helmiäisharmaa
300-300-350-400-400-450 g väriä 6235, harmaansininen

DROPS LIMA (kuuluu lankaryhmään B):
350-400-400-450-500-550 g väriä 9020, helmiäisharmaa
250-300-300-350-400-400 g väriä 6235, harmaansininen

NEULETIHEYS:
20 silmukkaa sileää neuletta ja kirjoneuletta leveyssuunnassa ja 26 kerrosta korkeussuunnassa = 10 x 10 cm.

PUIKOT:
DROPS SUKKAPUIKOT NRO 4,5 tai käsialan mukaan.
DROPS PYÖRÖPUIKOT NRO 4,5 tai käsialan mukaan: Pituus 40 cm ja 60 cm tai 80 cm, sileään neuleeseen ja kirjoneuleeseen.
DROPS SUKKAPUIKOT NRO 3,5.
DROPS PYÖRÖPUIKOT NRO 3,5: Pituus 40 cm ja 80 cm, joustinneuleeseen.

S/M- L/XL - XXL/XXXL
Pään ympärys: 54/56- 56/58 - 58/60 cm.

LANGANMENEKKI: Garnstudion
DROPS LIMA (kuuluu lankaryhmään B):
100-100-100 g väriä 9020, helmiäisharmaa
50-50-50 g väriä 6235, harmaansininen

NEULETIHEYS:
22 silmukkaa sileää neuletta ja kirjoneuletta leveyssuunnassa ja 30 kerrosta korkeussuunnassa = 10 x 10 cm.

PUIKOT:
DROPS SUKKAPUIKOT NRO 3,5 tai käsialan mukaan.
DROPS PYÖRÖPUIKKO NRO 3,5 tai käsialan mukaan: Pituus 40 cm, sileään neuleeseen ja kirjoneuleeseen.
DROPS PYÖRÖPUIKKO NRO 3: Pituus 40 cm, joustinneuleeseen.

DROPS Lima uni colour DROPS Lima uni colour 2.70 € /50g
Käsityöliike Menita
Tilaa
DROPS Lima mix DROPS Lima mix 2.90 € /50g
Saat tämän mallin langat alkaen 37.80€. Lue lisää.

Mallin ohjeet

OHJE:

-------------------------------------------------------

MALLINEULE:
Pusero: Katso ruutupiirrokset A.1 ja A.2. Katso halutun koon piirros (A.1).
Myssy: Katso ruutupiirros A.3.
Koko mallineule neulotaan sileänä neuleena.

LISÄYS-/KAVENNUSVINKKI (lisääminen/kaventaminen tasavälein):
Laske kuinka usein kerroksella lisätään/kavennetaan seuraavasti: Laske kerroksen silmukkaluku (esim. 92 silmukkaa) ja jaa silmukat lisäysten/kavennusten määrän kanssa (esim. 20) = 4,6.
Tässä esimerkissä lisätään tekemällä 1 langankierto vuorotellen n. joka 4. ja joka 5.silmukan jälkeen. Seuraavalla kerroksella langankierrot neulotaan kiertäen oikein, jottei muodostuisi reikiä.
Tämän esimerkin kavennukset tehdään neulomalla n. joka 3. ja joka 4.silmukka ja joka 4. ja joka 5.silmukka oikein yhteen.

KOROTUS (takana niskassa):
Tee halutessasi korotus alla olevan ohjeen mukaisesti, jotta puserosta tulisi hieman korkeampi takana niskassa. Mikäli et halua työhön korotusta, jätä tämä katkelma väliin.
Kerroksen vaihtumiskohta on takakappaleen oikean olan kohdalla (kun vaate puetaan päälle). Kiinnitä 1 merkki kerroksen 90.-90.-90.-118.-130.-130.silmukkaan (= keskitaka) = 22-22-22-26-30-30 silmukkaa jäljellä kerroksella keskellä takana olevan merkin jälkeen.
Neulo työn oikealta puolelta helmiäisharmaalla langalla 13-14-15-16-17-18 silmukkaa oikein keskellä takana olevan merkin ohitse, käännä työ, kiristä lanka ja neulo 27-29-31-33-35-37 silmukkaa nurin. Käännä työ, kiristä lanka ja neulo 40-43-46-49-52-55 silmukkaa oikein, käännä työ, kiristä lanka ja neulo 53-57-61-65-69-73 silmukkaa nurin. Käännä työ, kiristä lanka ja neulo 66-71-76-81-86-91 silmukkaa oikein, käännä työ, kiristä lanka ja neulo 79-85-91-97-103-109 silmukkaa nurin. Käännä työ, kiristä lanka ja neulo oikeaa kerroksen vaihtumiskohtaan asti. Poista keskellä takana oleva merkki. Neulo sitten KAARROKE ohjeen mukaisesti.

NEULOMISVINKKI:
Kun neulot kirjoneuletta on tärkeää, että lankoja ei kiristetä työn takana, koska muuten neulepinnasta tulee epätasainen. Vaihda tarvittaessa paksumpiin puikkoihin, jotta neulepinnasta tulisi tarpeeksi tasainen.

RAGLANLISÄYKSET:
Lisää jokaisen merkityn silmukan molemmin puolin (etukappaleen/takakappaleen ja hihojen rajakohdissa) 1 silmukka (= työhön lisättiin 8 silmukkaa). Lisää 1 silmukka tekemällä helmiäisharmaalla langalla 1 langankierto puikolle. Seuraavalla kerroksella langankierrot neulotaan kiertäen oikein helmiäisharmaalla langalla, jottei muodostuisi reikiä. Jatkossa lisätyillä silmukoilla neulotaan mallineuletta piirrosten A.1 ja A.2 mukaisesti.

1.RAIDOITUS (miehustan ja hihojen alareunojen joustinneule):
3 kerrosta helmiäisharmaalla langalla,
2 kerrosta harmaansinisellä langalla,
2 kerrosta helmiäisharmaalla langalla,
2 kerrosta harmaansinisellä langalla,
4 kerrosta helmiäisharmaalla langalla,
2 kerrosta harmaansinisellä langalla.

2.RAIDOITUS (myssyn alareunan joustinneule):
4 kerrosta helmiäisharmaalla langalla,
2 kerrosta harmaansinisellä langalla,
2 kerrosta helmiäisharmaalla langalla,
2 kerrosta harmaansinisellä langalla.

KAVENNUSVINKKI 1 (keskellä hihan alla):
Kavenna keskellä hihan alla 2 silmukkaa seuraavasti: Neulo kunnes merkkilankaa edeltää 2 silmukkaa, neulo 2 silmukkaa oikein yhteen, merkkilanka, neulo 2 silmukkaa kiertäen oikein yhteen (= työstä kapeni 2 silmukkaa).

KAVENNUSVINKKI 2 (myssyn päälaki):
Kavenna jokaisen merkkilangan jälkeen 1 silmukka seuraavasti: Nosta 1 silmukka oikein neulomatta, neulo 1 silmukka oikein, vedä nostettu silmukka neulotun silmukan yli (= työstä kapeni merkkilangan jälkeen 1 silmukka ja kerroksella kavennettiin yhteensä 8 silmukkaa).

SILMUKOIDEN PÄÄTTÄMINEN:
Päätä tarvittaessa silmukat paksummalla puikolla, jotta päätösreunasta tulisi tarpeeksi joustava. Mikäli päätösreunasta tulee kuitenkin liian kireä, tee 1 langankierto n. joka 6.silmukan jälkeen samalla kun päätät silmukat (langankierrot päätetään kuten muut silmukat).

-------------------------------------------------------

ALOITA TYÖ TÄSTÄ:

-------------------------------------------------------

PUSERO: LYHYT YLEISKATSAUS TYÖSTÄ:
Kaksinkertainen pääntien reunus ja kaarroke neulotaan suljettuna neuleena pyöröpuikolla, ylhäältä alas.
Kun pääntien reunus on valmis, taakse niskaan voidaan tehdä korotus, jotta puserosta tulisi istuvampi ja kaarrokkeesta tulisi hieman korkeampi takana niskassa. Tämä korotus voidaan myös jättää tekemättä, jolloin pääntiestä tulee edessä ja takana samanlainen (katso selitys ohjeesta). Kaarroke jaetaan etu-/takakappaletta ja hihoja varten. Etu-/takakappale neulotaan suljettuna neuleena pyöröpuikolla, ylhäältä alas. Hihat neulotaan suljettuna neuleena lyhyellä pyöröpuikolla/sukkapuikoilla, ylhäältä alas.

KAKSINKERTAINEN PÄÄNTIEN REUNUS:
Luo 92-96-100-108-112-116 silmukkaa lyhyelle pyöröpuikolle nro 4,5 harmaansinisellä langalla. Vaihda lyhyeen pyöröpuikkoon nro 3,5 ja neulo joustinneuletta suljettuna neuleena (= 1 silmukka oikein / 1 silmukka nurin). Kun olet neulonut 16 kerrosta joustinneuletta harmaansinisellä langalla, neulo 2 kerrosta joustinneuletta helmiäisharmaalla langalla, 2 kerrosta joustinneuletta harmaansinisellä langalla ja 4 kerrosta joustinneuletta helmiäisharmaalla langalla. Pääntien reunuksen pituus on nyt n. 8 cm.
Neulo 1 kerros oikein helmiäisharmaalla langalla ja lisää tasavälein 20-16-12-36-48-44 silmukkaa (lue LISÄYS-/KAVENNUSVINKKI) = 112-112-112-144-160-160 silmukkaa.
Vaihda pyöröpuikkoon nro 4,5. Kiinnitä 1 merkkilanka kerroksen alkuun = takakappaleen oikea olka, kun vaate puetaan päälle.
Tee nyt KOROTUS takana niskassa (lue selitys yllä). Mikäli et halua työhön korotusta, tee seuraavaksi KAARROKE.

KAARROKE:
Kiinnitä 4 merkkiä työhön alla olevan ohjeen mukaisesti (merkit kiinnitetään työhön neulomatta silmukoita ja näiden merkkien kohdalla tehdään raglanlisäykset):
Laske 11-11-11-19-19-19 silmukkaa (= hiha), kiinnitä 1 merkki seuraavaan silmukkaan (= raglansilmukka), laske 43-43-43-51-59-59 silmukkaa (= etukappale), kiinnitä 1 merkki seuraavaan silmukkaan, laske 11-11-11-19-19-19 silmukkaa (= hiha), kiinnitä 1 merkki seuraavaan silmukkaan, laske 43-43-43-51-59-59 silmukkaa (= takakappale), kiinnitä 1 merkki viimeiseen silmukkaan.
Aloita seuraavalla kerroksella mallineule ja tee SAMALLA RAGLANLISÄYKSET (lue selitys yllä), eli ensimmäinen kerros neulotaan näin:
Lisää 1 silmukka (raglanlisäys), neulo mallineuletta piirroksen A.1 mukaisesti (= 11-11-11-19-19-19 silmukkaa), lisää merkityn silmukan molemmin puolin 1 silmukka (raglansilmukka neulotaan aina helmiäisharmaalla langalla), neulo mallineuletta piirroksen A.2A mukaisesti (= 9 silmukkaa), neulo seuraavilla 24-24-24-32-40-40 silmukalla mallineuletta piirroksen A.2B mukaisesti (= 3-3-3-4-5-5 kpl 8 silmukan mallikertaa), neulo mallineuletta piirroksen A.2C mukaisesti (= 10 silmukkaa), lisää raglansilmukan molemmin puolin 1 silmukka, neulo mallineuletta piirroksen A.1 mukaisesti (= 11-11-11-19-19-19 silmukkaa), lisää raglansilmukan molemmin puolin 1 silmukka, neulo mallineuletta piirroksen A.2A mukaisesti (= 9 silmukkaa), neulo seuraavilla 24-24-24-32-40-40 silmukalla mallineuletta piirroksen A.2B mukaisesti, neulo mallineuletta piirroksen A.2C mukaisesti (= 10 silmukkaa), lisää ennen viimeistä raglansilmukkaa 1 silmukka ja neulo viimeinen raglansilmukka (= työhön lisättiin 8 silmukkaa).
Lue NEULOMISVINKKI ja jatka mallineuletta tähän tapaan. TARKISTA NEULETIHEYS!
Toista SAMALLA raglanlisäykset joka 2.kerros yhteensä 24-28-32-28-32-36 kertaa.
Kun kaikki raglanlisäykset on tehty, työssä on 304-336-368-368-416-448 silmukkaa.
Jatka mallineuletta ilman lisäyksiä, kunnes kaarrokkeen pituus keskeltä edestä kaksinkertaisen pääntien reunuksen ja kaarrokkeen rajakohdasta mitattuna on 21-23-25-25-27-29 cm ja olet viimeksi neulonut kerroksen 4.raglansilmukan.
Jaa seuraavalla kerroksella kaarroke etu-/takakappaletta ja hihoja varten, eli neulo seuraava kerros näin: Siirrä ensimmäiset 60-68-76-76-84-92 silmukkaa apulangalle hihaa varten (= hihan silmukat + 1 raglansilmukka), luo apulangan silmukoiden tilalle 4-4-4-12-12-12 silmukkaa (= sivussa hihan alla), neulo seuraavat 92-100-108-108-124-132 silmukkaa kuten aiemmin (= etukappale, nämä silmukat ovat etukappaleen silmukat + 1 raglansilmukka), siirrä seuraavat 60-68-76-76-84-92 silmukkaa apulangalle hihaa varten (= hihan silmukat + 1 raglansilmukka), luo apulangan silmukoiden tilalle 4-4-4-12-12-12 silmukkaa (= sivussa hihan alla) ja neulo loput 92-100-108-108-124-132 silmukkaa kuten aiemmin (= takakappale, nämä silmukat ovat takakappaleen silmukat + 1 raglansilmukka). Katkaise lanka. Neulo etu-/takakappale ja hihat erikseen. KAIKKI MITAT OTETAAN JATKOSSA TÄSTÄ!

ETU- JA TAKAKAPPALE:
= 192-208-224-240-272-288 silmukkaa. Kerroksen vaihtumiskohta on sivussa, toisen hihan alapuolelle luotujen 4-4-4-12-12-12 silmukan keskellä. Jatka mallineuletta suljettuna neuleena, eli toista piirroksen A.2B mallikertaa (jatka piirroksen A.2B mallineuletta siitä kerroksesta, mihin se kaarrokkeessa jäi) (= 24-26-28-30-34-36 kpl 8 silmukan mallikertaa).
Neulo kunnes työn pituus jakokohdasta mitattuna on n. 27 cm ja olet neulonut kokonaisen tai puolikkaan mallikerran loppuun. Työhön neulotaan vielä n. 5 cm, sovita tarvittaessa puseroa ja tarkista onko pituus sopiva.
Neulo 1 kerros oikein helmiäisharmaalla langalla ja lisää tasavälein 40-44-48-50-58-60 silmukkaa (muista LISÄYSVINKKI) = 232-252-272-290-330-348 silmukkaa.
Vaihda pyöröpuikkoon nro 3,5. Neulo joustinneuletta suljettuna neuleena (1 silmukka oikein / 1 silmukka nurin) ja neulo samalla 1.RAIDOITUS (lue selitys yllä). Kun raidoitus on valmis, joustinneuleen pituus on n. 5 cm. Päätä silmukat joustinneuletta neuloen harmaansinisellä langalla (lue SILMUKOIDEN PÄÄTTÄMINEN). Puseron pituus olalta alaspäin mitattuna on n. 56-58-60-62-64-66 cm.

HIHA:
Ota toisen sivun apulangalla odottavat 60-68-76-76-84-92 silmukkaa sukkapuikoille tai lyhyelle pyöröpuikolle nro 4,5 ja poimi lisäksi jokaisesta hihan alapuolelle luodusta 4-4-4-12-12-12 silmukasta 1 silmukka = 64-72-80-88-96-104 silmukkaa.
Kiinnitä 1 merkkilanka hihan alapuolelta poimittujen 4-4-4-12-12-12 silmukan keskelle. Anna merkkilangan kulkea työn mukana, keskellä hihan alla tehtävät kavennukset tehdään myöhemmin tämän merkkilangan kohdalla.
Kerroksen vaihtumiskohta on merkkilangan kohdalla. Jatka mallineuletta suljettuna neuleena, eli toista piirroksen A.2B mallikertaa (ole tarkkana, että kuviot jatkuvat rikkoutumattomina ja jatka piirroksen A.2B mallineuletta siitä kerroksesta, mihin se kaarrokkeessa jäi).
Kun hihan pituus jakokohdasta mitattuna on 2-2-2-3-3-3 cm, kavenna keskellä hihan alla 2 silmukkaa (lue KAVENNUSVINKKI 1).
Toista tällaiset kavennukset 9-4-2½-2-1½-1 cm välein yhteensä 4-8-12-12-16-20 kertaa = 56-56-56-64-64-64 silmukkaa.
Neulo kunnes hihan pituus jakokohdasta mitattuna on n. 36-35-33-34-33-31 cm. Työhön neulotaan vielä n. 5 cm. Sovita tarvittaessa puseroa ja tarkista onko hihan pituus sopiva. Jatka tarvittaessa mallineuletta, mutta lopeta neulominen, kun olet neulonut kokonaisen tai puolikkaan mallikerran loppuun. HUOM: Suurimmissa koissa on lyhyemmät mitat, koska niissä on leveämmät pääntiet ja korkeammat kaarrokkeet.
Neulo 1 kerros oikein helmiäisharmaalla langalla ja kavenna tasavälein 6-4-4-10-10-8 silmukkaa = 50-52-52-54-54-56 silmukkaa.
Vaihda sukkapuikkoihin nro 3,5. Neulo joustinneuletta suljettuna neuleena (1 silmukka oikein / 1 silmukka nurin) ja neulo samalla 1.RAIDOITUS kuten etu-/takakappaleessa. Kun raidoitus on valmis, joustinneuleen pituus on n. 5 cm. Päätä silmukat joustinneuletta neuloen harmaansinisellä langalla (muista SILMUKOIDEN PÄÄTTÄMINEN). Neulo toinen hiha samoin.

VIIMEISTELY:
Taita pääntien reunuksen joustinneule kaksinkerroin työn sisäpuolelle ja ompele kiinni. On tärkeää, että saumasta tulee joustava, jotta pääntien reunuksesta tulisi siisti ja tasainen.

------------------------------------------------------

MYSSY: LYHYT YLEISKATSAUS TYÖSTÄ:
Työ neulotaan suljettuna neuleena lyhyellä pyöröpuikolla, alhaalta ylös. Vaihda työhön sukkapuikot, kun pyöröpuikko käy liian pitkäksi.

MYSSY:
Luo 120-124-128 silmukkaa lyhyelle pyöröpuikolle nro 3 harmaansinisellä langalla. Neulo 1 kerros oikein.
Jatka neulomalla joustinneuletta suljettuna neuleena (= 1 silmukka oikein / 1 silmukka nurin) ja neulo samalla 2.RAIDOITUS (lue selitys yllä).
Kun raidoitus on valmis, vaihda helmiäisharmaaseen lankaan. Neulo 1 kerros oikein ja kavenna tasavälein 16-20-16 silmukkaa (lue LISÄYS-/KAVENNUSVINKKI) = 104-104-112 silmukkaa.
Vaihda lyhyeen pyöröpuikkoon nro 3,5 ja neulo 1 kerros oikein helmiäisharmaalla langalla. Neulo sitten mallineuletta suljettuna neuleena piirroksen A.3 mukaisesti (= 13-13-14 kpl 8 silmukan mallikertaa). Jatka mallineuletta tähän tapaan. TARKISTA NEULETIHEYS.
Kun olet neulonut piirroksen A.3 loppuun, työn korkeus luomisreunasta mitattuna on n. 15 cm.
Neulo sileää neuletta helmiäisharmaalla langalla, kunnes työn korkeus luomisreunasta mitattuna on 19-20-20 cm.
Kiinnitä 8 merkkiä työhön aina 13-13-14 silmukan välein. Kavenna seuraavalla kerroksella jokaisen merkin jälkeen 1 silmukka (lue KAVENNUSVINKKI 2). Toista tällaiset kavennukset joka 2.kerros yhteensä 11-11-12 kertaa = 16 silmukkaa jäljellä kaikissa koissa. Neulo 1 kerros oikein ja neulo samalla kaikki silmukat pareittain oikein yhteen = 8 silmukkaa jäljellä kaikissa koissa. Katkaise lanka ja vedä lanka jäljellä olevien silmukoiden läpi, kiristä lanka ja päättele langanpäät hyvin. Myssyn korkeus päälaelta alaspäin mitattuna on n. 26-27-28 cm.

Tähän ohjeeseen on tehty korjaus. .

Päivitetty nettiin: 19.10.2020
Korjaus: KAARROKE:...neulo mallineuletta piirroksen A.2C mukaisesti (= 10 silmukkaa)...

Piirros

= helmiäisharmaa
= harmaansininen
= 1 mallikerta

Tarvitsetko opastusta ohjeeseen?

Kiitos, kun valitsit DROPS Design -ohjeen. Panostamme siihen, että ohjeemme ovat virheettömiä ja helppoja ymmärtää. Kaikki ohjeet käännetään norjasta ja voit aina tarkistaa mitat ja luvut alkuperäisestä ohjeesta (DROPS 216-28) .

Kommentit / Kysymykset (21)

Alette Van Doggenaar 24.10.2020 - 19:54:

Ik heb een probleem met de raglan. Na meerdering heb ik 112 steken. Ik moet de trui verdelen in 2x43 voor- en achterpand en twee x 11 steken mouwen. Er blijven vier steken over waar een markering in moet. Dus niet tussen steken, maar in de steek. Die steek wordt niet gebreid. Als ik de markering eruit haal, valt er toch een gat? Ik snap niet hoe het moet. Graag uitleg.

DROPS Design 25.10.2020 kl. 19:08:

Dag Aletta,

De steek met de markeerdraad wordt wel gewoon gebreid op elke naald en je neemt de markeerdraad gaandeweg mee in de hoogte. , dus heb je 2 x 43 plus 2 x 11 en de 4 markeerdraadsteken = in totaal 112 steken. De raglansteken worden in grijs gebreid en de steek met de markeerdraad dus ook.

Jo 22.10.2020 - 20:19:

I’m sorry I don’t understand the written description for the elevation. Please can you show a video. Thank you.

DROPS Design 23.10.2020 kl. 09:01:

Dear Jo, the video below shows how to work an elevation - in this pattern work first round from the beg of round until 13 to 18 sts (see size) past marker on mid back and continue following the number of sts explained for your size, on last row work back to the beg of the round. Happy knitting!

Velazquez 20.10.2020 - 20:29:

Encore une petite chose sur la photo du pull j’avais l’impression que l’augmentation raglan etait avec un jete et une maille tricotee normalement le tour suivant justement pour faire le trou Mais vous dites de la tricoter torse pour pas qu’il y aie de trou Merci de me dire si la photo est avec la maille torse ou normale Merci Anne velazquez

DROPS Design 21.10.2020 kl. 08:11:

Bonjour Mme Velazquez, les augmentations sur la photo sont des jetés tricotés torse, comme dans les explications. Bon tricot!

Velazquez Anne 17.10.2020 - 13:30:

Modele attendu avec impatiente j’ai un petit doute Dans l’empiecement le A2B passe a 10 mailles 3eme ligne du 4eme paragraphe donc A2B augmente aussi meme que se n’est pas inscrit sur le diagramme Merciii Ce modele est magnifique

DROPS Design 19.10.2020 kl. 08:17:

Bonjour Mme Velazquez et merci! Il semble qu'il y ait une erreur de frappe ici, on va tricoter A.2A (début du jacquard et augmentations), répéter A.2B et terminer par A.2C (fin du jacquard et augmentations), merci pour votre retour, nos stylistes vont faire la correction. Bon tricot!

Anne-Mette Nyby 16.10.2020 - 20:06:

Er helt vild med jeres nye fortolkninger af nordiske mønstre, er bare ked af at i strikker dem top Down da de giver sure mønster masker ^ kan bedst lide de glade masker v ved godt at man kan vende mønsteret men er svært at gøre on the fly...ved ikke hvorfor det er blevet så populært at strikke oppe fra og ned det er også noget rod når man strikker ærmerne.. Håber i går tilbage til jer gamle metode eller måske laver mønsteret begge veje så man selv kan vælge. Mvh Anne-Mette

M Thompson 12.10.2020 - 04:30:

Perfect sweater. When can we expect it ?

DROPS Design 12.10.2020 kl. 08:45:

Dear Mrs Thompson, should be available soon, stay tuned!

Anna 01.10.2020 - 02:37:

Very vintage style - love!

Lisbet Nildon 18.09.2020 - 07:57:

Jeg går kun i strik som overtøj, og denne sweaters er flot og med to tråde så den er varm til vinter, så hvornår er snart? Jeg havde håbet, at den udkom til september, men desværre, så nu håber jeg, at den kommer til oktober 👍

Angeline 08.09.2020 - 14:14:

This is first thing i knit from new collection. Can't wait. Yippee

Torhild Røsnes 05.08.2020 - 14:21:

Veldig flott modell - nordisk design som minner litt om de gamle islenderne, men her i moderne drakt og med flott farger

Lisää kommentti ohjeeseen DROPS 216-28