Kombineeri DROPS Big Delight ja DROPS Kid-Silk

Otsid lõngade kombinatsiooni, mis annab tulemuseks pehme ja vormihoidva eseme? Proovi DROPS Big Delight ja DROPS Kid-Silk lõngu koos.

Alloleval näidisel on DROPS Big Delight, värv nr 02 ja DROPS Kid-Silk, värv nr 09, tulemuseks on sujuv värvide üleminekuga ja kergelt karvane pind, mis kuulub lõngagruppi D.

Vaata DROPS Big Delight värve siit

Vaata DROPS Kid-Silk värvikaarti siit

Selle kombinatsiooni koetiheduseks on 14 silmust = 10 cm lai, 7 mm varrastega, mis on sobiv meie Lõngagrupp D mustritele. Aga alati järgi soovitatud koetihedust mustrilehel.

Vaata allpool meie ilusaid tasuta mustreid, kus saab kasutada neid 2 lõnga koos!

Mustrid inspiratsiooniks

Kommentaarid (1)

Ulla Eskildsen 18.03.2020 - 11:31:

Hej. Hvilke garn skal jeg vælge, for at få erstatning til Verdi fv. 03. Vil gerne strikke model nr. 134-5. mvh. Ulla

DROPS Design 23.03.2020 - 07:39:

Hei Ulla. Verdi er dessverre utgått fra vårt sortiment og ved å velge et annet garn får du ikke den farge kombinasjonen som vises på bildet. Ønsker du en ensfarget jakke kan du fint bruke DROPS Melody (1 tråd), men ønsker du en flerfarget jakke kan du bruke 3-4 farger fra DROPS Brushed Alpaca Silk (2 tråder). Bruk vår Garnkalkulator ved fargebytte (men det vil gå ekstra ved bruk Brushed Alpaca Silk/2 tråder) og husk å sjekke at strikkefastheten din stemmer med oppskriften. God Fornøyelse!

Leave a comment about this lesson

E-maili aadressi ei avaldata. Vajalikud väljad *