DROPS Baby / 18 / 16

Petit Prince by DROPS Design

Kohoneuleinen DROPS peitto ”Merino Extra Fine” -langasta.

Mitat: Noin 64 cm x 82 cm
Langanmenekki: Garnstudion DROPS MERINO EXTRA FINE:
400 g nro 01, luonnonvalkoinen
----------------------------------------------------------
DROPS PYÖRÖPUIKKO NRO 4,5.
NEULETIHEYS: 20 s x 26 krs sileää neuletta puikoilla nro 4,5 = 10 x 10 cm.
----------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------
AINAOIKEINNEULE tasona:
Neulo kaikki kerrokset oikein.

MALLINEULE: Katso ruutupiirrokset M.1-M.4. Piirrokset näyttävät mallineuletta oikealta puolelta katsottuna.
----------------------------------------------------------
PEITTO:
Neulotaan tasona pyöröpuikolla, jotta kaikille silmukoille olisi tilaa. Luo pyöröpuikolle nro 4,5 Merino Extra Fine -langalla 128 s ja neulo 6 krs ainaoikeaa. TARKISTA NEULETIHEYS! Jatka kummankin reunan uloimmilla 4 s:lla ainaoikeaa ja neulo keskimmäisillä 120 s:lla mallineuletta seuraavasti: neulo 8 cm M.3:n mukaisesti, M.4:n mukaisesti 1 mallikerta, n. 11 cm M.1:n mukaisesti (lopeta kokonaisen ruudun jälkeen), M.4:n mukaisesti 1 mallikerta, 8 cm M.2:n mukaisesti, M.4:n mukaisesti 1 mallikerta, 16 cm M.3:n mukaisesti, M.4:n mukaisesti 1 mallikerta, n. 11 cm M.1:n mukaisesti (lopeta kokonaisen ruudun jälkeen), M.4:n mukaisesti 1 mallikerta, 8 cm M.2:n mukaisesti, M.4:n mukaisesti 1 mallikerta, 8 cm M.3:n mukaisesti ja 6 krs ainaoikeaa. Päätä s:t, peiton pituus on n. 82 cm.

Mikäli uskot löytäneesi ohjeesta virheen, näppäile kommenttisi tai kysymyksesi ohjeen yläreunan Komentti-kenttään. Siirry mallin DROPS Baby 18-16 alkuperäisohjeeseen.