DROPS Baby / 18 / 16

Petit Prince by DROPS Design

DROPS deken met structuurpatroon van ”Merino Extra Fine”.

DROPS ontwerp: Model nr. ME-026-by.
---------------------------------------------------------
Afmeting: ongeveer 64 cm x 82 cm
Materiaal: DROPS MERINO EXTRA FINE
400 gr kleur nr. 01, naturel
---------------------------------------------------------
DROPS RONDBREINLD 4.5 mm –
of de maat die u nodig heeft voor een stekenverhouding van 20 st x 26 nld tricotst = 10 x 10 cm.
------------------------------------------------------------

(Ga verder naar het patroon...)

Trefwoorden:

patroontype: babydeken, techniek: structuur,

Alle nld recht.

PATROON: Zie telpatroon M.1 tot M.4.
Het telpatroon laat het patroon van de goede kant zien.
---------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------
DEKEN:
Brei de deken heen en weer op de rondbreinld zodat alle st op de nld passen.
Zet 128 st op met nld 4.5 mm met Merino Extra Fine en brei 6 nld ribbelst.
DENK OM DE STEKENVERHOUDING!

Brei verder met 4 ribbelst aan beide kanten en brei de middelste 120 st in patroon als volgt: 8 cm van M.3, 1 herhaling van M.4, ongeveer 11 cm van M.1 – pas aan tot een vierkant, 1 herhaling van M.4, 8 cm van M.2, 1 herhaling van M.4, 16 cm van M.3, 1 herhaling van M.4, ongeveer 11 cm van M.1 – pas aan tot een vierkant, 1 herhaling van M.4, 8 cm van M.2, 1 herhaling van M.4, 8 cm van M.3 en eindig met 6 nld ribbelst. Kant af, het werk meet ongeveer 82 cm.

Telpatroon

= recht aan de goede kant, av aan de verkeerde kant
= av aan de goede kant, recht aan de verkeerde kant

Denkt u een fout te hebben gevonden in het patroon? Laat dan een opmerking of vraag achter in ons Opmerkingen gedeelte bovenaan het patroon. Ga naar het origineel patroon DROPS Baby 18-16.