DROPS / 222 / 22

Incoming Tide by DROPS Design

Ylhäältä alas neulottu jakku DROPS BabyAlpaca Silk -langasta. Työssä on kaarroke, raglanlinjat, liehureunukset, pitsineuletta ja ¾-pituiset hihat. Koot S-XXXL.

  • Incoming Tide / DROPS 222-22 - Ylhäältä alas neulottu jakku DROPS BabyAlpaca Silk -langasta. Työssä on kaarroke, raglanlinjat, liehureunukset, pitsineuletta ja ¾-pituiset hihat. Koot S-XXXL.
  • Incoming Tide / DROPS 222-22 - Ylhäältä alas neulottu jakku DROPS BabyAlpaca Silk -langasta. Työssä on kaarroke, raglanlinjat, liehureunukset, pitsineuletta ja ¾-pituiset hihat. Koot S-XXXL.
  • Incoming Tide / DROPS 222-22 - Ylhäältä alas neulottu jakku DROPS BabyAlpaca Silk -langasta. Työssä on kaarroke, raglanlinjat, liehureunukset, pitsineuletta ja ¾-pituiset hihat. Koot S-XXXL.
  • Incoming Tide / DROPS 222-22 - Ylhäältä alas neulottu jakku DROPS BabyAlpaca Silk -langasta. Työssä on kaarroke, raglanlinjat, liehureunukset, pitsineuletta ja ¾-pituiset hihat. Koot S-XXXL.
DROPS Design: Malli bs-166
Lankaryhmä A
-------------------------------------------------------

DROPS BABY ALPACA SILK (kuuluu lankaryhmään A):
300-350-400-400-450-500 g väriä 0100, luonnonvalkoinen

DROPS PYÖRÖPUIKOT NRO 3 tai käsialan mukaan: Pituus 40 cm ja 80 cm, sileään neuleeseen/mallineuleeseen.
DROPS SUKKAPUIKOT NRO 2,5.
DROPS PYÖRÖPUIKKO NRO 2,5: Pituus 80 cm, joustinneuleeseen.
Mikäli saat liikaa silmukoita per 10 cm, vaihda paksumpiin puikkoihin. Jos saat liian vähän silmukoita per 10 cm, vaihda ohuempiin puikkoihin.

VIRKKUUKOUKKU:
DROPS VIRKKUUKOUKKU NRO 3,5: Liehureunukseen.

DROPS HELMIÄISNAPPI, Kaareva (valkoinen) NRO 521: 5-6-6-6-6-7 kpl.

Saat tämän mallin langat alkaen 36.60€. Lue lisää.

Mallin ohjeet

OHJE:

-------------------------------------------------------

Katso ruutupiirrokset A.1-A.4. Piirrokset näyttävät mallineuleen kaikkia kerroksia oikealta puolelta katsottuna.

LISÄYS-/KAVENNUSVINKKI (lisääminen/kaventaminen tasavälein):
Laske kuinka usein kerroksella lisätään/kavennetaan seuraavasti: Laske kerroksen silmukkaluku (esim. 131 silmukkaa), miinus etureunat (esim. 10 silmukkaa), ja jaa loput silmukat lisäysten/kavennusten määrän kanssa (esim. 36) = 3,4.
Tässä esimerkissä lisätään tekemällä 1 langankierto vuorotellen n. joka 3. ja joka 4. silmukan jälkeen (älä tee lisäyksiä etureunojen kohdalla). Seuraavalla kerroksella langankierrot neulotaan kiertäen, jottei muodostuisi reikiä.
Tämän esimerkin kavennukset tehdään neulomalla vuorotellen n. joka 2. ja joka 3. silmukka ja joka 3. ja joka 4. silmukka oikein yhteen.

RAGLANLISÄYKSET:
Lisää jokaisen kappaleiden rajakohdan merkin kummallekin puolelle 1 silmukka (= työhön lisätään 8 silmukkaa). Tee lisäykset seuraavasti:
Neulo kunnes merkkiä edeltää 1 silmukka, tee 1 langankierto puikolle, neulo 2 silmukkaa oikein (merkki on näiden 2 silmukan keskellä), tee 1 langankierto puikolle.
Seuraavalla kerroksella (nurja puoli) langankierrot neulotaan kiertäen nurin, jottei muodostuisi reikiä. Jatkossa lisätyillä silmukoilla neulotaan sileää neuletta.

NAPINLÄPI:
Tee napinlävet oikeaan etureunaan (kun vaate puetaan päälle). Tee napinläpi työn oikealta puolelta, kun kerroksella on jäljellä 3 silmukkaa, seuraavasti: Tee 1 langankierto puikolle, neulo seuraavat 2 silmukkaa oikein yhteen ja neulo viimeinen silmukka oikein. Seuraavalla kerroksella (nurja puoli) langankierto neulotaan oikein, jolloin työhön muodostuu reikä.
Ensimmäinen napinläpi tehdään, kun pääntien reunuksen joustinneuleen pituus on n. 2 cm. Seuraavat 4-5-5-5-5-6 napinläpeä tehdään aina n. 9-8-8½-9-9½-8 cm:n välein.

SILMUKOIDEN PÄÄTTÄMINEN:
Päätä tarvittaessa silmukat paksummalla puikolla, jotta päätösreunasta tulisi tarpeeksi joustava. Mikäli päätösreunasta tulee kuitenkin liian kireä, tee 1 langankierto n. joka 4.silmukan jälkeen samalla kun päätät silmukat (langankierrot päätetään kuten muut silmukat).

-------------------------------------------------------

ALOITA TYÖ TÄSTÄ:

-------------------------------------------------------

JAKKU: LYHYT YLEISKATSAUS TYÖSTÄ:
Pääntien reunus ja kaarroke neulotaan tasona pyöröpuikolla keskeltä edestä alkaen, ylhäältä alas. Kaarroke jaetaan etu-/takakappaleita ja hihoja varten. Etu-/takakappaleet neulotaan tasona pyöröpuikolla, ylhäältä alas. Hihat neulotaan suljettuna neuleena sukkapuikoilla/ lyhyellä pyöröpuikolla, ylhäältä alas. Lopuksi virkataan liehureunus, joka kiinnitetään kaarrokkeeseen ja hihoihin joko virkaten tai ommellen.

PÄÄNTIEN REUNUS:
Luo 131-135-139-145-149-155 silmukkaa (sisällyttäen 5 reunasilmukkaa kummassakin etureunassa) pyöröpuikolle nro 2,5 Baby Alpaca Silk -langalla. Neulo 1 kerros nurin (= nurja puoli). Seuraava kerros (= oikea puoli) neulotaan näin: Neulo 5 AINAOIKEINNEULOTTUA (lue selitys yllä) reunasilmukkaa, *neulo 1 silmukka oikein, 1 silmukka nurin*, toista *-* kunnes jäljellä on 6 silmukkaa, neulo 1 silmukka oikein ja neulo lopuksi 5 ainaoikeinneulottua reunasilmukkaa. Neulo 3 cm joustinneuletta tähän tapaan. Muista tehdä oikeaan etureunaan NAPINLÄVET (lue selitys yllä).
Kun joustinneule on valmis, neulo 1 kerros oikein oikealta puolelta ja lisää tasavälein 36-36-36-38-38-40 silmukkaa (lue LISÄYS-/KAVENNUSVINKKI) = 167-171-175-183-187-195 silmukkaa. Neulo 1 kerros nurin nurjalta puolelta (langankierrot neulotaan kiertäen nurin ja etureunojen silmukoilla neulotaan ainaoikeaa).
Vaihda pyöröpuikkoon nro 3. Kiinnitä 1 merkki kerroksen alkuun, etureunan sisäpuolelle (= keskietu). Kaarrokkeen mitat otetaan tästä merkistä!

KAARROKE:
Neulo nyt mallineuletta seuraavasti:
5 reunasilmukkaa ainaoikeaa, neulo seuraavilla 156-160-164-172-176-184 silmukalla mallineuletta piirroksen A.1 mukaisesti (= 39-40-41-43-44-46 kpl 4 silmukan mallikertaa), neulo seuraavalla silmukalla mallineuletta piirroksen A.2 mukaisesti, 5 reunasilmukkaa ainaoikeaa.
Jatka tasoneuletta tähän tapaan. Tee samalla tasavälein kummallakin piirrokseen A.1 nuolella merkityllä kerroksella lisäykset näin:
1.nuoli: Lisää 28-28-28-32-36-36 silmukkaa = 195-199-203-215-223-231 silmukkaa.
2.nuoli: Lisää 52-54-56-56-66-64 silmukkaa = 247-253-259-271-289-295 silmukkaa.
TARKISTA NEULETIHEYS!
Kun olet neulonut piirrokset A.1 ja A.2 loppuun, neulo seuraavasti:
5 reunasilmukkaa ainaoikeaa, 1 silmukka oikein, neulo seuraavilla 3 silmukalla mallineuletta piirroksen A.3A mukaisesti, neulo seuraavilla 228-234-240-252-270-276 silmukalla mallineuletta piirroksen A.3B mukaisesti (= 38-39-40-42-45-46 kpl 6 silmukan mallikertaa), neulo seuraavilla 4 silmukalla mallineuletta piirroksen A.3C mukaisesti, 1 silmukka oikein, 5 reunasilmukkaa ainaoikeaa.
Jatka neulomista tähän tapaan, kunnes työssä on 2-2-2-3-3-3 piirrosten A.3A-A.3C mallikertaa. Neulo sitten piirrosten ensimmäiset 6 kerrosta.
Neulo sitten seuraavasti: 5 reunasilmukkaa ainaoikeaa, 1 silmukka oikein, neulo seuraavilla 3 silmukalla mallineuletta piirroksen A.4A mukaisesti, neulo seuraavilla 228-234-240-252-270-276 silmukalla mallineuletta piirroksen A.4B mukaisesti (= 38-39-40-42-45-46 kpl 6 silmukan mallikertaa), neulo seuraavilla 4 silmukalla mallineuletta piirroksen A.4C mukaisesti, 1 silmukka oikein, 5 reunasilmukkaa ainaoikeaa. Jatka mallineuletta tähän tapaan.
Kun olet neulonut piirrokset A.4A-A.4B loppuun, työn pituus pääntien reunuksen merkistä mitattuna on n. 13-13-13-15-15-15 cm.
Lisää tasavälein seuraavalla kerroksella (oikea puoli) 31-41-51-63-61-67 silmukkaa = 278-294-310-334-350-362 silmukkaa.
Kiinnitä nyt 4 merkkiä työhön (neulomatta silmukoita) seuraavasti:
1.merkki: Laske 47-50-52-56-60-63 silmukkaa, kiinnitä 1.merkki tähän (= vasemman etukappaleen ja vasemman hihan rajakohta).
2.merkki: Laske 50-52-56-60-60-60 silmukkaa, kiinnitä 2.merkki tähän (= vasemman hihan ja takakappaleen rajakohta).
3.merkki: Laske 84-90-94-102-110-116 silmukkaa, kiinnitä 3.merkki tähän (= takakappaleen ja oikean hihan rajakohta).
4.merkki: Laske 50-52-56-60-60-60 silmukkaa, kiinnitä 4.merkki tähän (= oikean hihan ja oikean etukappaleen rajakohta).
Viimeisen merkin jälkeen kerroksella on jäljellä 47-50-52-56-60-63 silmukkaa (= etukappale).
Neulo sileää neuletta, lukuun ottamatta 5 ainaoikeinneulottua reunasilmukkaa kummassakin reunassa. Aloita samalla seuraavalla oikean puolen kerroksella RAGLANLISÄYKSET (lue selitys yllä). Toista tällaiset lisäykset joka 2.kerros (eli jokaisella oikean puolen kerroksella) yhteensä 10-11-14-15-18-19 kertaa = 358-382-422-454-494-514 silmukkaa.
Jatka neulomista ilman lisäyksiä, kunnes työn pituus on 20-22-24-26-28-30 cm.
Jaa sitten työ etu-/takakappaleita ja hihoja varten. Seuraava kerros neulotaan näin:
Neulo ensimmäiset 57-61-66-71-78-82 silmukkaa (= etukappale), siirrä seuraavat 70-74-84-90-96-98 silmukkaa apulangalle hihaa varten, luo apulangan silmukoiden tilalle 6-8-8-10-10-12 silmukkaa (= sivussa hihan alla), neulo seuraavat 104-112-122-132-146-154 silmukkaa (= takakappale), siirrä seuraavat 70-74-84-90-96-98 silmukkaa apulangalle hihaa varten, luo apulangan silmukoiden tilalle 6-8-8-10-10-12 silmukkaa (= sivussa hihan alla), neulo loput 57-61-66-71-78-82 silmukkaa.
Neulo sitten etu-/takakappaleet ja hihat erikseen. KAIKKI MITAT OTETAAN JATKOSSA TÄSTÄ.

ETU- JA TAKAKAPPALE:
= 230-250-270-294-322-342 silmukkaa. Neulo tasona sileää neuletta, ja neulo kummassakin reunassa 5 reunasilmukkaa ainaoikeaa. Kun työn pituus jakokohdasta mitattuna on 22 cm, lisää tasavälein 45-49-53-59-65-69 silmukkaa (muista LISÄYSVINKKI) = 275-299-323-353-387-411 silmukkaa. Vaihda pyöröpuikkoon nro 2,5. Neulo joustinneuletta seuraavasti: 5 reunasilmukkaa ainaoikeaa, *1 silmukka oikein, 1 silmukka nurin*, toista *-* kunnes jäljellä on 6 silmukkaa, 1 silmukka oikein, 5 reunasilmukkaa ainaoikeaa. Jatka joustinneuletta tähän tapaan. Kun joustinneuleen pituus on 3 cm, päätä silmukat ainaoikeaa ja joustinneuletta neuloen (lue SILMUKOIDEN PÄÄTTÄMINEN). Jakun pituus olalta alaspäin mitattuna on n. 48-50-52-54-56-58 cm.

HIHAT:
Ota toisen sivun apulangalla odottavat 70-74-84-90-96-98 silmukkaa sukkapuikoille tai lyhyelle pyöröpuikolle nro 3 ja poimi lisäksi jokaisesta hihan alapuolelle luodusta 6-8-8-10-10-12 silmukasta 1 silmukka = 76-82-92-100-106-110 silmukkaa.
Kerroksen vaihtumiskohta on hihan alapuolelta poimittujen 6-8-8-10-10-12 silmukan keskellä. Neulo sileää neuletta suljettuna neuleena, kunnes hihan pituus jakokohdasta mitattuna on 17-15-14-12-11-9 cm (työhön neulotaan vielä n. 6 cm, sovita tarvittaessa jakkua ja tarkista onko hihan pituus sopiva). HUOM: Suurimmissa koissa on lyhyemmät mitat, koska niissä on leveämmät pääntiet ja korkeammat kaarrokkeet.
Neulo 1 kerros oikein ja kavenna tasavälein 14-18-24-30-34-36 silmukkaa (lue LISÄYS-/KAVENNUSVINKKI) = 62-64-68-70-72-74 silmukkaa.
Vaihda sukkapuikkoihin nro 2,5. Neulo 6 cm joustinneuletta suljettuna neuleena (= 1 silmukka oikein / 1 silmukka nurin). Päätä silmukat joustinneuletta neuloen (muista SILMUKOIDEN PÄÄTTÄMINEN). Hihan pituus jakokohdasta mitattuna on n. 23-21-20-18-17-15 cm. Neulo toinen hiha samoin.

KAARROKKEEN LIEHUREUNUS:
Virkkaa 284-291-298-312-333-340 ketjusilmukkaa (sisällyttäen 5 ketjusilmukkaa kääntymiseen) koukulla nro 3,5 ja BabyAlpaca Silk -langalla. Käännä työ ja virkkaa seuraavasti:
Virkkaa 1 pylväs 6.ketjusilmukkaan koukusta laskien, *2 ketjusilmukkaa, 1 pylväs seuraavaan ketjusilmukkaan*, toista *-* koko kerroksen pituudelta.
Aseta liehureunus työn oikealle puolelle siten, että se laskeutuu tasaisesti pitsineuleen (eli piirrosten A.4A-A.4C mallineuleiden) alareunan päälle.
Kiinnitä tarvittaessa liehureunus tilapäisesti työhön.
Liehureunus kiinnitetään siten, että ketjusilmukat kääntyvät sisäänpäin kohti työn oikeaa puolta. Voit kiinnittää reunuksen joko ommellen tai virkaten:

LIEHUREUNUKSEN KIINNITTÄMINEN OMMELLEN:
Ompele työn nurjalta puolelta näin: Kiinnitä aluksi lanka etureunan jälkeiseen kavennuskohtaan (piirroksen A.4A mallineule), ja ompele yksi pisto liehureunuksen 2 reunimmaisen pylvään väliin, *harsi lanka pitsineuleen alareunaan (älä ompele liehureunukseen), kunnes olet mallineuleen seuraavan kavennuskohdan kohdalla (piirroksen A.4B kolmio), ompele yksi pisto tämän kavennuskohdan ympäri ja liehureunuksen edellisen kiinnityskohdan jälkeisten 6. ja 7.pylvään väliin*, toista *-* kunnes olet toisen etureunan kohdalla, ompele lopuksi yksi pisto etureunaa edeltävään kavennuskohtaan (= piirroksen A.4C mallineule). On tärkeää, että saumasta tulee joustava.

LIEHUREUNUKSEN KIINNITTÄMINEN VIRKATEN:
Virkkaa työn nurjalta puolelta koukulla nro 3,5 näin: Virkkaa aluksi yksi kiinteä silmukka etureunan jälkeiseen kavennuskohtaan (piirroksen A.4A mallineule), pujota koukku vaatteen läpi (nurjalta puolelta oikealle puolelle, lanka jää työn taakse), vie sitten koukku liehureunuksen 2 reunimmaisen pylvään läpi ja takaisin työn nurjalle puolelle, tee 1 langankierto koukulle ja vedä langankierto koukulla olevien silmukoiden läpi siten, että liehureunus kiinnittyy kaarrokkeeseen*, virkkaa 8 ketjusilmukkaa (työn nurjalla puolella), siirry kaarrokkeen seuraavaan kavennuskohtaan (piirroksen A.4B kolmio), vie koukku vaatteen läpi (nurjalta puolelta oikealle puolelle, lanka jää työn taakse), vie koukku ¬¬¬liehureunuksen edellisen kiinnityskohdan jälkeisten 6. ja 7.pylvään väliin, ja takaisin työn nurjalle puolelle, tee 1 langankierto koukulle ja vedä langankierto koukulla olevien silmukoiden läpi siten, että liehureunus kiinnittyy kaarrokkeeseen*, toista *-* kunnes olet toisen etureunan kohdalla, kiinnitä lopuksi lanka etureunaa edeltävään kavennuskohtaan (= piirroksen A.4C mallineule). On tärkeää, että saumasta tulee joustava.

HIHOJEN LIEHUREUNUS:
Virkkaa 67-67-74-74-81-81 ketjusilmukkaa (sisällyttäen 5 ketjusilmukkaa kääntymiseen) koukulla nro 3,5 ja BabyAlpaca Silk -langalla. Käännä työ ja virkkaa seuraavasti:
Virkkaa 1 pylväs 6.ketjusilmukkaan koukusta laskien, *2 ketjusilmukkaa, 1 pylväs seuraavaan ketjusilmukkaan*, toista *-* koko kerroksen pituudelta.
Voit kiinnittää liehureunuksen hihaan joko ommellen tai virkaten. Kiinnitä liehureunus hihan joustinneuleen ylimpään kerrokseen. Ompele tai virkkaa kuten kaarrokkeessa, jätä aina liehureunuksessa 7 pylvästä väliin ja jätä hihassa n. 7 silmukkaa väliin ennen kuin kiinnität reunuksen hihaan. Kiinnitä nyt lanka aina silmukan ympäri.
Ole tarkkana, että saumasta tulee joustava.

symbols = oikea silmukka oikealta puolelta, nurja silmukka nurjalta puolelta
symbols = oikea silmukka nurjalta puolelta
symbols = 2 silmukkaa oikein yhteen
symbols = nosta 1 silmukka oikein neulomatta, neulo 1 silmukka oikein, vedä nostettu silmukka neulotun silmukan yli
symbols = nosta 1 silmukka oikein neulomatta, neulo 2 silmukkaa oikein yhteen, vedä nostettu silmukka kavennuksen yli
symbols = tee 2 silmukan väliin 1 langankierto
symbols = lisäyskerros (lue selitys ohjeesta)

Kiitos, kun valitsit DROPS Design -ohjeen. Panostamme siihen, että ohjeemme ovat virheettömiä ja helppoja ymmärtää. Kaikki ohjeet käännetään norjasta ja voit aina tarkistaa mitat ja luvut alkuperäisestä ohjeesta (DROPS 222-22) .

Kommentit / Kysymykset (11)

country flag Pat Merrithew 14.04.2021 - 23:43:

I am looking for the "downlaod" link of the Incoming Tide jacket...where is it?

user icon DROPS Design 15.04.2021 kl. 02:54:

Dear Pat, to download the pattern, click on the PRINT icon below the list of tools and materials, then select print as PDF. Happy Knitting!

country flag LASNE Marie-Andrée 08.04.2021 - 06:14:

Nous sommes d'accord sur 1 point, 41 attaches.... donc 40 ponts de 7 brides! 1 bride à chaque extrémité, mais pour 2 attaches, il n'y a qu'un pont de 7 brides, pour 3, il y en a 2, etc.... merci mais je vais refaire mon volant plus court. Je continuerai à tricoter ou crocheter vos modèles, ils sont très jolis et variés, merci de votre attention et de vos réponses rapides

user icon DROPS Design 08.04.2021 kl. 08:00:

Bonjour Mme Lasne, regardez bien la vidéo pour attacher le volant, elle devrait vous permettre de l'attacher comme il faut avec le bon nombre d'attaches - Bonne continuation!

country flag Marie-Andrée Lasne 04.04.2021 - 10:47:

Bonjour, merci pour votre réponse mais elle ne correspond pas à mon problème:j'ai un volant trop long, pour 39 triangles, il faut faire 40 ponts de 7 brides, plus 1 bride pour fixer, plus 5 mailles qui font la première bride pour fixer l'autre côté, soit 7x40+1+5=286 m, or vous dites de monter 291 m...

user icon DROPS Design 07.04.2021 kl. 08:34:

Bonjour Mme Lasne, vous crochetez 291 ml et avez un total de 287 brides divisés par 7= 41 points d'attache ; vous les fixez sur le rang de A.4A-B-C soit 41 diminutions ( les 39 de A.4B + celle de A.4A et de A.4C). Bonne continuation!

country flag Marie-Andrée Lasne 28.03.2021 - 21:55:

Bonjour, je ne comprends pas comment on fixe le volant: j'ai crocheté en taille M les 291 m, j'ai fixé au crochet à la première diminution puis à chaque pointe des 39 triangles toutes les 7 brides... et j'ai trop de longueur de volant! Ai-je mal compris?Pourquoi ne pas crocheter directement le volant sur le gilet?p

user icon DROPS Design 28.03.2021 kl. 22:56:

Bonjour Marie-Andree, relardez les 2 videos sur ce sujet ICI et ICI. Bon travail!

country flag PASCAL 18.03.2021 - 05:27:

Bonjour, merci pour votre réponse rapide. J’ai compris mon erreur. Je faisais deux fois consécutives 3 m ensembles. Tout est rentré dans l’ordre . Je prends note de votre explication qui éclaircit le diagramme. Merci à vous.

country flag PASCAL 17.03.2021 - 11:26:

Bonjour, j’ai une difficulté au paragraphe Empiècement. À la partie A.3A - A.3C à tricoter 2 fois sur la hauteur, je n’obtiens pas les 247 mailles totales. En effet, le 3ème rang le diagramme A.3B montre qu’il faut tricoter 3 mailles ensembles, or ces 3 mailles sont à cheval sur les parties A et B et à cheval sur les parties B et C. Comment dois-je lire et tricoter cette partie ? Merci de votre aide.

user icon DROPS Design 17.03.2021 kl. 13:16:

Bonjour Pascal, au 3ème rang, vous allez tricoter la dernière maille de A.3A avec les 2 premières mailles de A.3 B (= on a toujours bien 3 m dans A); puis glissez la dernière m de A.3B et tricotez -la avec les 2 premières mailles du A.3B suivant et de A.3C à la fin du rang. Vous aurez ainsi le bon nombre de mailles; soit en S: 5 m point mousse, 1 m end, 3 m de A.3A, 228 m de A.3B (=38 foisx6m), 4 m de A.3c, 1 m end et 5 m point mousse. Bon tricot!

country flag Jacqueline 01.03.2021 - 15:29:

222-22 Bonjour je ne comprends pas le diagramme? Je ne vois pas où sont les motifs de 4 si chaque ligne correspond à un rang; c’est un point mousse, il y a juste une petite différence entre A 1 et A2, faut-il enchaîner les deux ou faire ran g 1 A1, rang 2 A2 etc? Merci

user icon DROPS Design 01.03.2021 kl. 16:08:

Bonjour Jacquleine, les diagrammes montrent les rangs sur l'endroit, A.1 et A.2 commencent effectivement par 4 rangs endroit (= 1 rang end sur l'end + 1 rang end sur l'env)x2 - 1 case blanche = 1 rang jersey endroit. Vous tricotez d'abord A.1 et terminez par A.2 pour que le motif soit symétrique; autrement dit: 5 m point mousse, répétez A.1, terminez par A.2 et 5 m point mousse. Bon tricot!

country flag Astrid 11.01.2021 - 15:31:

Verspieltes Jäcklein mit toller Schulterpartie sehr schön

country flag Beate Marie Breili 10.01.2021 - 19:01:

"Sommerbris" må være et fint navn på denne. Nydelig design og min absolutte favoritt i år :) Gratulerer til designeren !

country flag Marioli 07.01.2021 - 22:59:

Chaqueta muy romántica, ideal para entretiempo y noches frescas de verano

Lisää kommentti ohjeeseen DROPS 222-22