Raspberry Cream by DROPS Design

Pitsineuleiset DROPS säärystimet ”BabyMerino” -langasta.

DROPS Design: Malli nro bm-007-bn
Lankaryhmä A
----------------------------------------------------------
Koko: Yksi koko
Pituus: 24 cm
Langanmenekki: Garnstudion
DROPS BABY MERINO:
100 g nro 27, vanharoosa

DROPS SUKKAPUIKOT NRO 3 tai käsialan mukaan.
DROPS SUKKAPUIKOT NRO 2,5 (reunukseen).

-------------------------------------------------------

SÄÄRYSTIMET:
Neulotaan suljettuna neuleena sukkapuikoilla.
Luo 64 s sukkapuikoille nro 2,5 Baby Merino -langalla. Neulo 4 cm 2 o/2 n -joustinneuletta. Vaihda sukkapuikkoihin nro 3. Neulo 2 krs AINAOIKEAA (kts. selitys yllä) ja kavenna SAMALLA ensimmäisellä krs:lla tasavälein 7 s = 57 s. TARKISTA NEULETIHEYS!
Jatka neulomalla mallineuletta piirroksen A.1 mukaisesti (= 3 mallikertaa krs:lla). Kun työn pituus on n. 20 cm, neulo 2 krs ainaoikeaa ja lisää SAMALLA tasavälein 7 s = 64 s. Vaihda sukkapuikkoihin nro 2,5 ja neulo 4 cm 2 o/2 n -joustinneuletta. Päätä s:t joustinneuletta neuloen.

Neulo toinen säärystin samoin.

= ei enää s, jätä tämä ruutu väliin
= 1 langankierto 2 silmukan väliin
= nosta 1 s neulomatta, neulo 2 s oikein, vedä nostettu s neulottujen yli

Mikäli uskot löytäneesi ohjeesta virheen, näppäile kommenttisi tai kysymyksesi ohjeen yläreunan Komentti-kenttään. Siirry mallin DROPS Children 27-29 alkuperäisohjeeseen.