DROPS / 130 / 32

DROPS 130-32 by DROPS Design

Virkattu DROPS huivi ”Cotton Viscose”-langasta.

Tällä ohjeella ei vielä ole nimeä. Tee nimiehdotus!

DROPS design: Malli nro N-132
--------------------------------------------------------
Mitat:
Leveys: n. 135 cm
Pituus keskeltä edestä: n. 75 cm
Langanmenekki: Garnstudion DROPS COTTON VISCOSE:
250 g nro 29, vaalea harmaanvihreä

DROPS VIRKKUUKOUKKU NRO 3,5 tai käsialan mukaan.
VIRKKUUTIHEYS: 22 s mallivirkkausta = 10 cm leveyssuunnassa.

(Siirry ohjeeseen)

Tagit:

kuvio/tekniikka: pitsineule, ohjetyyppi: huivit,

Katso piirros M.1.
MITTAUSVINKKI:
Langan painon vuoksi kaikki mitat otetaan kun työ makaa litteänä pöydällä. Huivi venyy käytössä.
--------------------------------------------------------

HUIVI:
Virkkaa 5 kjs koukulla nro 3,5 ja Cotton Viscose -langalla ja sulje nämä renkaaksi 1 ps:lla ensimmäiseen kjs:aan (merkitty piirroksen tähdellä). Virkkaa jatkossa mallivirkkausta piirroksen M.1 mukaisesti. Jatka mallivirkkausta ja lisäyksiä (eli toista piirroksen M.1B mallikertaa), kunnes työn pituus kärjen alareunasta mitattuna on n. 75 cm (LUE MITTAUSVINKKI). Lopeta virkkaaminen piirroksen M.1B kokonaisen mallikerran jälkeen. Katkaise lanka ja päättele langanpäät.

Piirros

= kjs
= p
= p-ryhmä, eli virkkaa 5 p samaan silmukkaan
= tämä krs selitetään ohjeessa
= kp
= ks

Mikäli uskot löytäneesi ohjeesta virheen, näppäile kommenttisi tai kysymyksesi ohjeen yläreunan Komentti-kenttään. Siirry mallin DROPS 130-32 alkuperäisohjeeseen.