DROPS / 107 / 15

DROPS 107-15 by DROPS Design

DROPS myssy ”Cotton Viscose”-langasta.

Tällä ohjeella ei vielä ole nimeä. Tee nimiehdotus!

Koko: S/M - M/L
Langanmenekki: Garnstudion DROPS Cotton Viscose:
kumpaankin kokoon 100 g nro 27, syreeni

DROPS Sukkapuikot nro 3,5.
DROPS Sukkapuikot nro 3 - joustinneuleeseen.
Neuletiheys: 20 s x 36 krs pitsineuletta puikoilla nro 3,5 = 10 x 10 cm.

(Siirry ohjeeseen)

Tagit:

kuvio/tekniikka: kierukka, pitsineule, muoto: pussipipo, ohjetyyppi: hatut, kesähatut,

Ainaoikeinneule suljettuna neuleena:
* 1 krs oikein, 1 krs nurin *, toista *-*.

Myssy: Luo sukkapuikoille nro 3 kaksinkertaisella Cotton Viscose-langalla 105-110 s. Neulo 1 krs oikein ja jatka sitten neulomalla 2 o/3 n -joustinta. Kun työn pituus on 5 cm, säädä s-luku 102-110 s:aan ja vaihda sukkapuikkoihin nro 3,5. Jatka neulomista yksinkertaisella langalla.
1. krs: * 1 langankierto, 2 s oikein yhteen *, toista *-*.
2. krs: neulo oikeaa.
Toista jatkossa 1.-2. krs:ia. Neulo samalla tavalla kunnes työn pituus on 24-25 cm. Jatka neulomalla ainaoikeaa - ks. selitys yllä - ja kavenna samalla joka 2. krs tasavälein 10 s yht. 3 kertaa = 72-80 s. Seuraavan 2:n krs:n aikana kaikki s:t neulotaan pareittain yhteen = 18-20 s. Vedä lanka jäljellä olevien s:iden läpi ja kiristä.

Mikäli uskot löytäneesi ohjeesta virheen, näppäile kommenttisi tai kysymyksesi ohjeen yläreunan Komentti-kenttään. Siirry mallin DROPS 107-15 alkuperäisohjeeseen.