DROPS / 139 / 32

Golden Flame by DROPS Design

DROPS pitsineuleponcho ”Paris”-langasta. Koot S-XXXL.

DROPS design: Malli nro W-439
Lankaryhmä C
--------------------------------------------------------
Koko: S/M – L/XL – XXL/XXXL
Korkeus: 35 cm
Alareunan ympärys: 98-115-140 cm
Langanmenekki: Garnstudion DROPS PARIS:
250-300-350 g nro 45, vaalea oranssi.

DROPS PYÖRÖPUIKKO NRO 5 (60 cm) tai käsialan mukaan.
NEULETIHEYS: 17 s x 22 krs mallineuletta puikoilla nro 5 = 10 x 10 cm.

(Siirry ohjeeseen)

Tagit: pitsineule, ponchot,

Katso ruutupiirros M.1. Piirros näyttää mallineuletta oikealta puolelta katsottuna.
--------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------

PONCHO:
Neulotaan suljettuna neuleena pyöröpuikolla. Luo 168-196-238 s Paris-langalla pyöröpuikolle nro 5. Neulo 4 krs AINAOIKEAA (ks. selitys yllä). Jatka neulomalla mallineuletta piirroksen M.1 mukaisesti. Kun olet neulonut piirroksen M.1 loppuun, työssä on 96-112-136 s. Neulo vielä 4 krs ainaoikeaa. Päätä s:t.

Mikäli uskot löytäneesi ohjeesta virheen, näppäile kommenttisi tai kysymyksesi ohjeen yläreunan Komentti-kenttään. Siirry mallin DROPS 139-32 alkuperäisohjeeseen.