DROPS / 129 / 40

DROPS 129-40 by DROPS Design

Virkatut DROPS kukat ”Lin”- ja ”Muskat” -langoista.

Tällä ohjeella ei vielä ole nimeä. Tee nimiehdotus!

DROPS design: Malli nro R-602
--------------------------------------------------------
Mitat: Yksi koko
Langanmenekki: Garnstudion DROPS LIN:
50 g nro 103, luonnonkirjava
Sekä: Garnstudion DROPS MUSKAT:
50 g nro 08, luonnonvalkoinen

DROPS VIRKKUUKOUKKU NRO 3.

(Siirry ohjeeseen)

Tagit: kukka,

ISO VIRKATTU KUKKA:
Virkkaa 7 kjs koukulla nro ja 3 Lin-langalla ja sulje kjs:t renkaaksi 1 ps:lla ensimmäiseen kjs:aan.
1.KRS: 3 kjs (= 1 p), 2 p renkaaseen, *6 kjs, 1 ks viimeiseksi virkattuun p:seen, 3 p renkaaseen*, toista *-* yht. 6 kertaa, virkkaa lopuksi 6 kjs ja 1 ps krs:n 3. kjs:aan = 7 kjs-kaarta ja 3 p jokaisen kaaren välissä. Katkaise lanka ja päättele langanpäät.
2.KRS: Vaihda Muskat-lankaan. Virkkaa 1 ks krs:n 3 ensimmäisen p:ään keskimmäiseen p:seen, *12 p kjs-kaareen, jätä 1 p väliin, 1 ks seuraavaan p:seen, jätä 1 p väliin*, toista *-* koko krs:n ajan ja virkkaa lopuksi 1 ps krs:n ensimmäiseen ks:aan. Katkaise lanka ja päättele langanpäät.

PIENI VIRKATTU KUKKA:
Virkkaa 6 kjs koukulla nro 3 ja Lin-langalla ja sulje kjs:t renkaaksi 1 ps:lla ensimmäiseen kjs:aan.
1.KRS: 2 kjs (= 1 pp), 2 pp renkaaseen, *5 kjs, 1 ks viimeiseksi virkattuun pp:seen, 3 pp renkaaseen*, toista *-* yht. 5 kertaa, virkkaa lopuksi 5 kjs ja 1 ps krs:n 2. kjs:aan = 6 kjs-kaarta ja 3 pp jokaisen kaaren välissä. Katkaise lanka ja päättele langanpäät.
2.KRS: Vaihda Muskat-lankaan. Virkkaa 1 ks krs:n 3 ensimmäisen pp:ään keskimmäiseen pp:seen, *10 p kjs-kaareen, jätä 1 pp väliin, 1 ks seuraavaan p:seen, jätä 1 pp väliin*, toista *-* koko krs:n ajan ja virkkaa lopuksi 1 ps krs:n ensimmäiseen ks:aan. Katkaise lanka ja päättele langanpäät.

Mikäli uskot löytäneesi ohjeesta virheen, näppäile kommenttisi tai kysymyksesi ohjeen yläreunan Komentti-kenttään. Siirry mallin DROPS 129-40 alkuperäisohjeeseen.