• Free Pattern
  • Free Pattern
Zmień język:

Berry Hot! by DROPS Design

Łapka/rękawica kuchenna DROPS „malina” na szydełku, z włóczki „Paris”.

Add to favorites
DROPS 152-42

DROPS design: Model nr w-510
Grupa włóczek C lub A + A
-----------------------------------------------------------
Wymiary: Szerokość: 17 cm Wysokość: 18 cm
Materiał:
DROPS PARIS od Garnstudio
50 g kolor nr 07, wrzos
lub:
50 g kolor nr 06, ciemny róż
I : 50 g kolor nr 11, zielony opal

SZYDEŁKO DROPS nr 3,5 – lub odpowiedniego rozmiaru, aby przerabiając 18 psł otrzymać próbkę o szerokości 10 cm.
----------------------------------------------------------

(Patrz objasnienia...)

  • Polska
Rodzaj włóczki
Deals od
  • DROPS PARIS UNI COLOUR (50g)
    6.20 PLN
    n/a
  • DROPS PARIS RECYCLED DENIM (50g)
    5.30 PLN
    n/a

Porady & Pomoc

Ucz się czegoś nowego każdego dnia!

Nie wiesz od czego zacząć? W zakładce "Instrukcje video" znajdziesz listę wszystkich filmów instruktażowych, które będą pomocne na początku pracy nad robótką – znajdują się one we wszystkich wzorach!

I to nie wszystko – w zakładce "Porady & Pomoc" znajduje się wiele użytecznych porad do naszych wzorów, a również do Twoich własnych projektów!

Przeszukaj nasze Instrukcje video i znajdź setki porad dotyczących naszych wzorów i włóczek; lub kliknij na zakładkę Kursy i zobacz nasze poradniki krok po kroku! W zakładce "Porady & Pomoc" znajdziesz również wiele inspiracji do wzorów, projekty użytkowniczek strony DROPS i wiele więcej! Kliknij i zobacz!
ŚCIEG FANTAZYJNY:
Patrz schemat A.1.

WSKAZÓWKA:
Zacząć każdy rząd półsłupków (psł) od 2 oł.
Zacząć każdy rząd oczek ścisłych (oś) przez 1 oł.

1 SUPEŁEK:
Przer. 4 sł2 w ten sam sł2 następująco: przer. 1 sł2 ale nie wykonywać ost. narzutu, przer. jeszcze 3 sł2 w taki sam sposób w to samo oczko, a po przerobieniu ost. sł2, wykonać narzut i przeciągnąć nitkę przez 5 oczek na szydełku.

PRZERABIANIE OCZEK RAZEM:
Przer. 2 sł2/sł/psł razem, aby zamknąć 1 sł2/sł/psł następująco: przer. 1 sł2/sł/psł ale nie wykonywać ost. narzutu, przer. kolejny sł2/sł/psł w to samo oś, a po ost. narzucie przer. razem każde 2 kolejne pętelki na szydełku.
----------------------------------------------------------

ŁAPKA:
Przer. wg schematu A.1 następująco:
Na szydełku nr 3,5 wykonać 4 oł kolorem wrzos lub ciemny róż.
RZ. 1: 3 oś w 2-gie oł od szydełka, 1 oś w nast. oł, 3 oś w ost. oł, obrócić.
RZ. 2: PATRZ WSKAZÓWKA! 1 psł w 1-sze oś, 1 SUPEŁEK – patrz powyżej – w nast. oś, 1 psł w każde z 3 nast. oś, 1 supełek w nast. oś, 1 psł w ost. oś, obrócić.
RZ. 3, 5, 7, 9 i 11: 3 oś w 1-sze o., 1 oś w każdy psł/oł aż zostaje 1 psł, zakończyć przerabiając 3 oś w ost. psł, obrócić.
RZ. 4, 6, 8 i 10: 1 psł w 1-sze o., 1 supełek w nast. oś, *1 psł w każde z 3 nast. oś, 1 supełek w nast. oś*, powt. od *-* aż zostaje 1 oś, zakończyć przerabiając 1 psł w ost. oś, obrócić.
RZ. 12: 1 psł w 1-sze oś, 1 supełek w nast. oś, *1 psł w każde z 3 nast. oś, 1 supełek w nast. oś, * powt. od *-* aż zostaje 1 oś, zakończyć przerabiając 1 psł w ost. oś = 7 supełków, obrócić.
RZ. 13: 1 oś w każdy psł/sł2 = 27 oś, obrócić.
RZ. 14: 1 psł w każde z 3 nast. oś, *1 supełek w nast. oś, 1 psł w każde z 3 nast. oś*, powt. od *-* przez cały rząd = 6 supełków, obrócić.
RZ. 15: 1 oś w każdy psł/sł2 = 27 oś, obrócić.
Powt. rz. od 12 do 15 jeszcze 2 razy. Zakończyć.

LIŚCIE:
Dalej przer. kolorem zielony opal zaczynając na prawej stronie robótki, w 4-te oś następująco: 1 oś, 3 oł, 2 sł2 w to samo oś – patrz PRZERABIANIE OCZEK RAZEM – w 4-te oś poprzedniego rzędu, 2 sł2 w każde z 2 nast. oś, 2 sł w każde z 2 nast. oś, 2 psł w każde z 2 nast. oś, 1 oś w każde z 3 nast. oś, dalej wykonać zawieszkę następująco: 1 oł, *1 oś wbijając szydełko w przednią pętelkę 1-szego oś od szydełka, 1 oł*, powt. od *-* aż dł. zawieszki wynosi 8 cm, zakończyć zawieszkę przerabiając 1 oś w nast. oś poprzedniego rzędu. Dalej przer. 1 oś w każde z 2 nast. oś, 2 psł w każde z 2 nast. oś, 2 sł w każde z 2 nast. oś, 2 sł2 w każde z 3 nast. oś. Zakończyć.

Schemat

zacząć tutaj
1 oł
1 oś
1 psł
SUPEŁEK: przer. 1 sł2 ale nie wykonywać ost. narzutu, przer. jeszcze 3 sł2 w taki sam sposób w to samo oś, ale po przerobieniu ost. sł2 wykonać narzut i przeciągnąć nitkę przez 5 pętelek na szydełku.
3 oś w ten sam psł, ale w 2-gie i 3-cie oł w 1-szym rz.
2 sł2 przerobione razem po ost. narzucie
2 sł przerobione razem po ost. narzucie
2 psł przerobione razem po ost. narzucie
zawieszka: 1 oś, 1 oł, *1 oś wbijając szydełko w przednią pętelkę 1-szego oś od szydełka, 1 oł*, powt. od *-* aż dł. zawieszki wynosi 8 cm, 1 oś w nast. oś

© 1982-2016 DROPS Design A/S We reserve all rights. This document, including all its sub-sections, has copyrights. This is for all of you with knitting as a hobby and for you who run a yarn store. Either way, the DROPS pattern database is at your free disposal. As a store you are welcome to use the DROPS pattern database to promote the sale of your assortment. Print out any pattern you may want, make as many copies as desired. The only thing we ask is that you don't make any changes / additions to the original printed document... and that the patterns according to the DROPS philosophy are given out to the consumers for free.
The sale of garments based on DROPS DESIGN is permitted as long as they are sold as single items or per order. Further commercial use of the patterns is not permitted. It has to be clearly stated that the garment is made based on a design from DROPS DESIGN. The use of DROPS photos for marketing purposes/sales is only permitted when only DROPS yarns have been used. The photo may not be cut or edited and the logo should be clearly visible. The use of clothes labels of which DROPS DESIGN forms part is conditioned by the inclusion of the following text: “A DROPS DESIGN made by …..”.
We reserve the right to withdraw the permission for use at any time, notwithstanding the reason.