DROPS / 158 / 50

Elfies by DROPS Design

Nemezelt DROPS lábbeli lustakötéssel "Big Delight" fonalból 35-43- as méretben

DROPS design: db-045-ös minta
C vagy A+A fonalcsoport.
-----------------------------------------------------------
Méret: 35/37 - 38/40 - 41/43
A lábfej hossza: körülbelül: 22 - 24 - 27 cm
Alapanyagok:
DROPS BIG DELIGHT a Garnstudiótól
Minden mérethez 200 gramm az 13-as szürke színből

DROPS kötőtű, 6 mm-es, vagy olyan méret, amivel 15 szem x 30 sor = 10 x 10 cm-es harisnyakötéses próbadarabot tudunk készíteni, nemezelés előtt. (Nemezelés után a harisnyakötéses próbadarab: 20 szem x 38 sor= 10 x10 cm.)

(Folytatás a mintához...)

Tagek:

cipőméret: 35-37 (22cm), 38-40 (24 cm), 41-43 (27 cm), Minta típusa: lábbeli/kiscipő, tanácsok és segítség: nemezelt,

TANÁCS A MÉRÉSHEZ:
Fontos, hogy betartsuk a megfelelő kötéspróbát, különben a négyszögeink nem lesznek pontosan négyzet alakúak, és ez eltorzíthatja a lábbeli formáját.

LUSTAKÖTÉS (a kötőtűn oda-vissza):
Minden sorban sima szemekkel kötünk. 1 borda= 2 sima szemekkel kötött sor.
----------------------------------------------------------

LÁBBELI:
Oda-vissza haladva készítjük, egyetlen hosszú darabba, amit a végén varrunk össze. OLVASSUK EL A FENTI TANÁCSOT A MÉRÉSHEZ! MEGJEGYZÉS: Ügyeljünk arra, hogy minden négyzetben ugyanannyi legyen a lustakötéses bordák száma!

A kezdéshez szedjünk fel 16-18-20 szemet az 6 mm-es kötőtűre, a Big Delight fonallal. Kössünk LUSTAKÖTÉSSEL- lásd a fenti magyarázatot. Folytassuk, amíg 32-36-40 sort kötöttünk lustakötéssel (=16-18-20 borda). Tegyünk ide jelölőt a kötésbe. NE FELEDKEZZÜNK MEG A MEGFELELŐ KÖTÉSPRÓBA BETARTÁSÁRÓL! Ezután szedjünk fel 16-18-20 új szemet = 32-36-40 szem. Most kössünk 32-36-40 sort lustakötéssel oda-vissza (= 2. és 7. négyzet). A köv színe oldali sorban láncoljuk le az első 16-18-20 szemet (tegyünk a kötésbe ide egy jelölőt = a 2. és a 7. négyzet közé). A kötőtűn maradó szemek = 2. négyzet. Folytassuk lustakötéssel, tegyünk jelölőt minden 32-36-40 lustakötéses sor után még 3 alkalommal (3., 4., és 5. négyzet). Ezután kössük az első 16-18-20 szemet, tegyünk ide egy jelölőt (=6. négyzet) majd szedjünk fel 16-18-20 szemet (= 8. négyzet). Folytassuk 32-36-40 lustakötéses szemmel, majd láncoljuk le a szemeket.
Kössünk ugyanilyen módon egy másik darabot.

ÖSSZEÁLLÍTÁS:
Hajtsuk össze a lábbelit, és apró öltésekkel varrjuk össze a széleket - a négyzetek elhelyezkedését az összevarrás után a mellékelt ábrán láthatjuk.

NEMEZELÉS:
Tegyük a lábbeliket mosógépbe enzym- és optikai fehérítő mentes mosószerrel. Mossuk 40 fokos programon, normál centrifugálással, előmosás nélkül. A mosás után, még nedvesen igazítsuk méretre és formára, majd vízszintes felületre fektetve szárítsuk. Későbbi mosás esetén a szokásos gyapjú-mosó programot használjuk.

Diagram

= 1-es varrás
= 2-es varrás
= 3-as varrás
= 4-es varrás
= 5-ös varrás
= 6-os varrás
= 7-es varrás

Do you need some help? Itt olyan videókat talál, amik segíthetnek!

Ha további segítségre van szüksége a mintákkal kapcsolatban, kérjük keresse az üzletet, ahol a DROPS fonalat vásárolta. Ha DROPS fonalat vásárol, garantáltan segítséget kap, egy DROPS fonalakra és mintákra specialzálódott üzlettől.

Minden mintát alaposan átnézünk, de nem tudjuk teljesen kizárni az előforduló hibákat. Minden minta eredetileg norvég nyelven kerül megírásra, a norvég nyelvű mintákban mindig ellenőrizheti a méretek, számok, számítások helyességét.

Ha úgy érzi, hogy hibát talált a mintában, kérjük, írja megjegyzését vagy kérdését a Hozzászólások mezőbe. Ugrás a DROPS 158-50 jelű eredeti mintához..