Cora by DROPS Design

Panenka pletená shora dolů lícovým žerzejem z dvojité příze DROPS BabyMerino nebo jednoduché příze DROPS Big Merino a DROPS Cotton Merino. Kalhotky kraťasy a ponožky pro panenku pletené pružným vzorem z jednoduché příze DROPS BabyMerino.

Tagy: hračky,

DROPS design: model č. bm-019-bn
Skupina přízí A + A nebo C (panenka), A (kalhotky a ponožky)
----------------------------------------------------------

PANENKA

ROZMĚRY:
Výška asi 43-45 cm

Spotřeba na PANENKU:
DROPS BABYMERINO firmy Garnstudio (spadá do skupiny přízí A)
150 g, barva č.23, světlá béžová
nebo
DROPS BIG MERINO firmy Garnstudio (spadá do skupiny přízí C)
350 g, barva č.19, béžová
Zbytky příze na dozdobení: růžové na pusu, modré na oči a hnědé na řasy
a
DROPS COTTON MERINO firmy Garnstudio (spadá do skupiny přízí B)
50 g, barva č.17, vanilková – na vlasy

ZKUŠEBNÍ VZOREK:
20 ok na šířku a 27 řad na výšku lícovým žerzejem dvojitou přízí BabyMerino nebo jednoduchou přízí Big Merino = 10 x 10 cm.

JEHLICE:
DROPS PONOŽKOVÉ JEHLICE č.3,5.
Uvedená síla jehlic je pouze orientační. Máte-li ve svém zkušebním vzorku více ok na 10 cm, použijte jehlice silnější. Pokud máte naopak méně ok na 10 cm, použijte jehlice slabší.

DOPLŇKY:
Stuha, 2 kusy dlouhé asi 15 cm.
Trocha vaty nebo dutého vlákna na vycpání.

KALHOTKY:
ROZMĚRY:
Vhodné pro panenku velkou asi 40-50 cm, obvod pasu asi 33 cm.

Spotřeba na KALHOTKY:
DROPS BABYMERINO firmy Garnstudio (spadá do skupiny přízí A)
50 g, barva č. 16, červená
Kalhotky váží asi 20 g

ZKUŠEBNÍ VZOREK:
26 ok na šířku a 34 řad na výšku lícovým žerzejem = 10 x 10 cm.

JEHLICE:
DROPS PONOŽKOVÉ JEHLICE č.2,5.
Uvedená síla jehlic je pouze orientační. Máte-li ve svém zkušebním vzorku více ok na 10 cm, použijte jehlice silnější. Pokud máte naopak méně ok na 10 cm, použijte jehlice slabší.

PONOŽKY
ROZMĚRY: Výška 9 cm, obvod 7 cm

Spotřeba na PONOŽKY:
DROPS FABEL firmy Garnstudio (spadá do skupiny přízí A)
50 g, barva č. 106, červená
1 pár ponožek váží asi 10 g

ZKUŠEBNÍ VZOREK:
26 ok na šířku a 34 řad na výšku lícovým žerzejem = 10 x 10 cm.

JEHLICE:
DROPS PONOŽKOVÉ JEHLICE č.2,5.

DROPS Baby Merino uni colour DROPS Baby Merino uni colour 96.00 Kč /50g
Ganella
Objednat
DROPS Baby Merino mix DROPS Baby Merino mix 96.00 Kč /50g
Ganella
Objednat

50% vlna, 50% bavlna
od 103.00 Kč /50g
DROPS Cotton Merino uni colour DROPS Cotton Merino uni colour 103.00 Kč /50g
Přízi na tento model můžete mít už za 391Kč. Více zde.

Návod

------------------------------------------------------

VYSVĚTLIVKY:

-------------------------------------------------------

TIP:
Pro rovnoměrné vybarvení vlasů pleteme prvních 10 až 12 kruhových řad na vrcholku hlavy přízí v barvě vlasů.

TIP - UJÍMÁNÍ:
Ujímáme spletením 2 ok hladce (= ujmeme 1 oko).

TIP - PŘIDÁVÁNÍ:
Přidáváme nabráním oka z řady níže - takto: levou jehlici vpíchneme do oka z rubové řady a sejmeme je na levou jehlici, Toto oko pak pleteme hladce za zadní nit (= přidali jsme 1 oko).

TIP – PŘIDÁVÁNÍ 1:
Začínáme 1 oko před značkou: 1 oko přidáme, 3 oka upleteme hladce (značka označuje prostřední z těchto ok), 1 oko přidáme (= přidali jsme 2 oka).

TIP – PŘIDÁVÁNÍ 2:
Pleteme až po poslední 1 oko před značkou, 1x nahodíme (= přidali jsme 1 oko), 2 oka upleteme hladce (značka leží mezi nimi), 1x nahodíme. Takto přidáváme u obou značek (= celkem přidáme 4 oka). Nahození pleteme v následující kruhové řadě hladce za zadní nit, aby se v pletenině netvořily dírky.
----------------------------------------------------------

POPIS PRÁCE:

-------------------------------------------------------

PANENKA

PANENKA - JAK BUDEME POSTUPOVAT:
Pleteme v kruhových řadách lícovým žerzejem, shora dolů.
Jednotlivé díly po dokončení vycpeme. Začínáme uprostřed vrcholku hlavy, pro vytvarování hlavy postupně přidáváme a ujímáme pro krk, pak zase přidáváme pro trup a ruce. Oka pro ruce odložíme na pomocné jehlice a pleteme v kruhových řadách trup. Poté pleteninu rozdělíme na nohy a každou nohu dokončíme odděleně. Odložená oka z pomocných jehlic nakonec vrátíme zpět na jehlice a upleteme ruce.

HLAVA:
Na 3 ponožkové jehlice č.3,5 nahodíme 2 vlákny vanilkové příze Cotton Merino (= dvojitou přízí) 8 ok – viz TIP.
Upleteme 1 kruhovou řadu hladce. Pak začneme přidávat, takto (jakmile máme dost ok, pleteme na 4 ponožkových jehlicích) – kruhová řada začíná uprostřed zadní strany hlavy, zátylku.
1. KRUHOVÁ ŘADA: *1 oko hladce, 1x nahodíme*, *-* opakujeme v průběhu celé kruhové řady = 16 ok.
2. KRUHOVÁ ŘADA: všechna oka hladce, nahození pleteme za zadní nit, aby se v pletenině netvořily dírky.
3. KRUHOVÁ ŘADA: *2 oka hladce, 1x nahodíme*, *-* opakujeme v průběhu celé kruhové řady = 24 ok.
4. KRUHOVÁ ŘADA: všechna oka hladce, nahození pleteme za zadní nit, aby se v pletenině netvořily dírky.
5. KRUHOVÁ ŘADA: *3 oka hladce, 1x nahodíme*, *-* opakujeme v průběhu celé kruhové řady = 32 ok.
6. KRUHOVÁ ŘADA: všechna oka hladce, nahození pleteme za zadní nit, aby se v pletenině netvořily dírky.
7. KRUHOVÁ ŘADA: *4 oka hladce, 1x nahodíme*, *-* opakujeme v průběhu celé kruhové řady = 40 ok.
8. KRUHOVÁ ŘADA: všechna oka hladce, nahození pleteme za zadní nit, aby se v pletenině netvořily dírky.
9. KRUHOVÁ ŘADA: *5 ok hladce, 1x nahodíme*, *-* opakujeme v průběhu celé kruhové řady = 48 ok.
10. KRUHOVÁ ŘADA: všechna oka hladce, nahození pleteme za zadní nit, aby se v pletenině netvořily dírky.
Pleteme hladce až do výše 6 cm, SOUČASNĚ změníme po prvních asi 10 až 12 kruhových řadách barvu příze na světle béžovou.
Pokračujeme takto:
1. KRUHOVÁ ŘADA: teď přidáme rovnoměrně 10 ok, takto: upleteme 1 oko, 1x nahodíme, *upleteme 5 ok, 1x nahodíme*, *-* opakujeme celkem 8x, upleteme 4 oka, 1x nahodíme, upleteme poslední 3 oka = 58 ok. V následující kruhové řadě pleteme nahození za zadní nit, aby se v pletenině netvořily dírky.

Nyní přidáváme na obou stranách trupu pro otvory na ruce, takto:
2. KRUHOVÁ ŘADA: 22 ok hladce, 1 oko přidáme – viz TIP - PŘIDÁVÁNÍ, 1 oko hladce, 1 oko přidáme, 12 ok hladce (= obličej), 1 oko přidáme, 1 oko hladce, 1 oko přidáme a končíme 22 oky hladce = 62 ok.
3. KRUHOVÁ ŘADA: všechna oka hladce.
4. KRUHOVÁ ŘADA: 22 ok hladce, *1 oko přidáme, 1 oko hladce, 1 oko přidáme, 1 oko hladce, 1 oko přidáme, 1 oko hladce, 1 oko přidáme*, 12 ok hladce, *-* ještě 1x zopakujeme a končíme 22 oky hladce = 70 ok.
5. KRUHOVÁ ŘADA: všechna oka hladce.
6. KRUHOVÁ ŘADA: 22 ok hladce, *1 oko přidáme, 1 oko hladce, 1 oko přidáme, 5 ok hladce, 1 oko přidáme, 1 oko hladce, 1 oko přidáme*, 12 ok hladce, *-* ještě 1x zopakujeme a končíme 22 oky hladce = 78 ok.

Pleteme hladce až do výše 12 cm. Pak ujímáme pro vytvarování krku:
1. KRUHOVÁ ŘADA: *2 oka spleteme hladce (= ujmuli jsme 1 oko), 4 oka hladce, 2 oka spleteme hladce (= ujmuli jsme 1 oko), 3 oka hladce*, *-* opakujeme až po poslední 1 oko a končíme 1 okem hladce = 64 ok.
2. KRUHOVÁ ŘADA: do pleteniny vložíme 16 značek, takto: *4 oka hladce, vložíme značku*, *-* opakujeme v průběhu celé kruhové řady.
Pak ujmeme 1 oko za 1., 3., 5., 7., 9., 11., 13. a 15. značkou (= ujmeme 8 ok) – viz TIP - UJÍMÁNÍ! V následující kruhové řadě ujmeme 1 oko za 2., 4., 6. 8., 10., 12., 14. a 16. značkou (= ujmeme 8 ok). V tomto ujímání pokračujeme, tj. ujímáme střídavě u každé 2. značky, celkem 5x = 24 ok. Pak upleteme 2 kruhové řady hladce. Hlava je nyní hotová.

TRUP:
= 24 ok. Do pleteniny vložíme 4 značky, takto: 3 oka hladce (= polovina zadního dílu), 1 oko hladce – toto oko si označíme, 4 oka hladce, 1 oko hladce – toto oko si označíme (= levá ruka), 6 ok hladce (= přední díl), 1 oko hladce – toto oko si označíme, 4 oka hladce, 1 oko hladce – toto oko si označíme (= pravá ruka) a končíme 3 oky hladce (= polovina zadního dílu).
V následující kruhové řadě přidáme pro raglán (tj. vytvarování ramen a horní části rukou) 1 oko na obou stranách každého označeného oka – viz TIP – PŘIDÁVÁNÍ 1 (= u každé značky přidáme 2 oka = v kruhové řadě přidáme celkem 8 ok). Toto přidávání opakujeme v každé kruhové řadě, celkem 6x, pak přidáme v každé 2. kruhové řadě, celkem 3x = 96 ok. Teď pleteninu rozdělíme na trup a ruce, takto: 12 ok hladce (= polovina zadního dílu), následujících 24 ok odložíme na pomocnou jehlici (= ruka), nahodíme 2 oka nová (= podpaží), 24 ok hladce (= přední díl), dalších 24 ok odložíme na pomocnou jehlici (= ruka), nahodíme 2 oka nová (= podpaží), posledních 12 ok hladce (= polovina zadního dílu) = 52 ok. Mezi 2 nová oka v podpaží na každé straně vložíme značku (= na přední i zadní straně trupu máme 26 ok).
V následující kruhové řadě přidáme v podpaží na každé straně 2 oka – viz TIP – PŘIDÁVÁNÍ 2. Toto přidávání opakujeme celkem 2x = 60 ok. Pleteme do výše 6 cm od podpaží, pak přidáme 1 oko na obou stranách každé značky (= přidáme 4 oka). Toto přidávání opakujeme vždy po 1 cm výšky, celkem 4x = 76 ok. Když je trup vysoký 12 cm, rozdělíme jej na nohy, takto: uzavřeme 2 oka (= rozkrok), upleteme následujících 34 ok, uzavřeme další 4 oka (= rozkrok), upleteme 34 ok a uzavřeme poslední 2 oka (= rozkrok) = každou nohu tvoří 34 ok. Přízi odstřihneme a zapošijeme.

PRAVÁ NOHA:
= 34 ok. Kruhovou řadu začínáme na vnitřní straně nohy a pleteme v kruhových řadách. Když je noha vysoká 4 cm (od místa, kde se oddělila od trupu), ujmeme na vnitřní straně nohy (tj. na začátku a na konci kruhové řady) 2 oka takto: 1 oko hladce, 2 oka spleteme hladce, pleteme až po poslední 3 oka, následující oko sejmeme hladce, 1 oko upleteme hladce a sejmuté přes ně přetáhneme, 1 oko upleteme hladce (= ujmuli jsme 2 oka). Toto ujímání opakujeme vždy po 2 cm výšky, celkem 3x = 28 ok.
Pleteme až do výše asi 11 cm.
Pak přidáme oka pro chodidlo, takto:
19 ok hladce, vložíme značku, *1x nahodíme, 1 oko hladce*, *-* opakujeme celkem 4x, vložíme značku (mezi značkami leží vždy 8 ok) a končíme 5 oky hladce = 32 ok. Nyní upleteme 1 kruhovou řadu hladce, nahození pleteme za zadní nit.
Další kruhovou řadu pak pleteme následovně: 19 ok hladce (až ke značce), *1x nahodíme, 2 oka hladce*, *-* opakujeme celkem 4x (mezi značkami leží vždy 12 ok) a končíme 5 oky hladce = 36 ok.
Pleteme dál bez přidávání, až noha měří 14 cm. Pak ujmeme oka na špičce chodidla, takto: 19 ok hladce (až ke značce), *2 oka spleteme hladce, 1 oko upleteme hladce*, *-* opakujeme celkem 4x (mezi značkami leží vždy 8 ok) a končíme 5 oky hladce = 32 ok. Upleteme 1 kruhovou řadu hladce. 19 ok hladce (až ke značce), *2 oka spleteme hladce*, *-* opakujeme celkem 4x (mezi značkami leží vždy 4 oka) a končíme 5 oky hladce = 28 ok. Upleteme 1 kruhovou řadu hladce a odstraníme značky.

18 ok hladce, *2 oka spleteme hladce*, *-* opakujeme celkem 3x, pak upleteme zbytek kruhové řady = 25 ok. Upleteme 1 kruhovou řadu hladce.
Označíme si 20. oko v kruhové řadě = střed špičky chodidla. Teď ujímáme na obou stranách tohoto označeného oka, takto – začínáme 2 oka před označeným okem: 2 oka spleteme hladce, 1 oko upleteme hladce (= označené oko), 2 oka spleteme hladce a dopleteme zbytek kruhové řady = 23 ok. Upleteme 1 kruhovou řadu hladce. Toto ujímání zopakujeme na obou stranách označeného oka ještě 1x = 21 ok. Upleteme 1 kruhovou řadu hladce. V následující kruhové řadě spleteme každá 2 oka hladce, poslední oko upleteme hladce = 11 ok.
Upleteme 1 kruhovou řadu hladce. Nyní opět spleteme každá 2 oka hladce, poslední oko upleteme hladce = 6 ok. Přízi odstřihneme, protáhneme zbylými oky, stáhneme a zapošijeme.

LEVÁ NOHA:
Pleteme stejně jako pravou nohu až do výše asi 11 cm (= 28 ok). Teď přidáme oka pro chodidlo, takto:
5 ok hladce, vložíme značku, *1 oko hladce, 1x nahodíme*, *-* opakujeme celkem 4x, vložíme značku (mezi značkami leží vždy 8 ok) a končíme 19 oky hladce = 32 ok. Upleteme 1 kruhovou řadu hladce, nahození pleteme za zadní nit.
Další kruhovou řadu pak pleteme následovně: 5 ok hladce (až ke značce), *2 oka hladce, 1x nahodíme*, *-* opakujeme celkem 4x (mezi značkami leží vždy 12 ok), pak dopleteme zbytek kruhové řady = 36 ok.
Pleteme dál bez přidávání, až noha měří 14 cm. Pak ujmeme oka na špičce chodidla, takto: 5 ok hladce (až ke značce), *1 oko hladce, 2 oka spleteme hladce*, *-* opakujeme celkem 4x (mezi značkami leží vždy 8 ok), pak dopleteme zbytek kruhové řady = 32 ok. Upleteme 1 kruhovou řadu hladce.
5 ok hladce (až ke značce), *2 oka spleteme hladce*, *-* opakujeme celkem 4x, pak dopleteme zbytek kruhové řady (mezi značkami leží vždy 4 oka) = 28 ok. Upleteme 1 kruhovou řadu hladce a odstraníme značky.

4 oka hladce, *2 oka spleteme hladce*, *-* opakujeme celkem 3x, pak dopleteme zbytek kruhové řady = 25 ok. Upleteme 1 kruhovou řadu hladce.
Označíme si 6. oko v kruhové řadě = střed špičky chodidla. Teď ujímáme na obou stranách tohoto označeného oka, takto – začínáme 2 oka před označeným okem: 2 oka spleteme hladce, 1 oko upleteme hladce (= označené oko), 2 oka spleteme hladce a dopleteme zbytek kruhové řady = 23 ok. Upleteme 1 kruhovou řadu hladce. Toto ujímání zopakujeme na obou stranách označeného oka ještě 1x = 21 ok. Upleteme 1 kruhovou řadu hladce. V následující kruhové řadě spleteme každá 2 oka hladce, poslední oko upleteme hladce = 11 ok. Upleteme 1 kruhovou řadu hladce. Nyní opět spleteme každá 2 oka hladce, poslední oko upleteme hladce = 6 ok. Přízi odstřihneme, protáhneme zbylými oky, stáhneme a zapošijeme.

PRAVÁ RUKA:
Odložených 24 ok z pomocné jehlice na jedné straně dílu vrátíme zpět na ponožkové jehlice č.3,5 a navíc k nim nabereme po 1 oku z každého ze 2 nových ok v podpaží = 26 ok. Kruhová řada začíná uprostřed podpaží. Pleteme hladce v kruhových řadách. Když je ruka vysoká 8 cm, přidáme v následující kruhové řadě, takto: 18 ok hladce, 1x nahodíme, *1 oko hladce, 1x nahodíme*, *-* opakujeme celkem 3x (= přidali jsme celkem 4 oka) a končíme 5 oky hladce = 30 ok. Když je ruka vysoká 12 cm, vložíme do pleteniny 5 značek, vždy po 6 okách. V následující kruhové řadě ujmeme za každou značkou 1 oko (= ujmeme 5 ok). Toto ujímání opakujeme v každé kruhové řadě, celkem 5x = 5 ok. Přízi odstřihneme, protáhneme zbylými oky, stáhneme a zapošijeme.

LEVÁ RUKA:
Pleteme stejně jako pravou ruku, jen zrcadlově převrácenou. Tj. ve výši 8 cm pleteme následující kruhovou řadu takto: 5 ok hladce, 1x nahodíme, *1 oko hladce, 1x nahodíme*, *-* opakujeme celkem 3x (= přidali jsme celkem 4 oka), a končíme 18 oky hladce.

DOKONČENÍ:
Sešijeme oka v rozkroku, přední díl sešijeme se zadním.
Sešijeme otvor na vrcholku hlavy.

OBLIČEJ:
Oči vyšijeme modrou přízí, pak několika stehy hnědou přízí řasy. Světle béžovou přízí vyšijeme malý nosík a růžovou pusu.

VLASY:
Vlasy připevníme dokola kolem vrcholku hlavy, začínáme v té kruhové řadě, kde chceme mít vlasy nejníž nad čelem. Nastříháme si vlákna vanilkové příze, dlouhá asi 55 cm. Přeložíme je napolovic, vzniklou smyčku provlečeme 1 okem. Konce příze protáhneme smyčkou a utáhneme
Po dokončení první kruhové řady kolem hlavy, pokračujeme směrem k vrcholku tak dlouho, až máme hlavu pokrytou.
Pak vlasy rozdělíme na dvě části, na každé straně hlavy. Každou část pak zapleteme do copu a konec svážeme mašličkou. Konce vlasů zastřihneme.

----------------------------------------------------------

KALHOTKY

KALHOTKY - JAK BUDEME POSTUPOVAT:
Pleteme v kruhových řadách na ponožkových jehlicích, shora dolů a nakonec sešijeme rozkrok.

KALHOTKY:
Na ponožkové jehlice č.2,5 nahodíme červenou přízí 80 ok a pleteme v kruhových řadách pružným vzorem 2/2, tj. střídáme 2 oka hladce, 2 obrace. Ve výši asi 11 cm oka dle vzoru uzavřeme.
Díl rozložíme tak, že na každé straně máme 40 ok, uprostřed dílu jsou 2 oka hladce. Pak sešijeme prostředních 10 ok na předním dílu s prostředními 10 oky na zadním dílu = rozkrok. Přízi odstřihneme a zapošijeme.

----------------------------------------------------------

PONOŽKY

PONOŽKY - JAK BUDEME POSTUPOVAT:
Pleteme v kruhových řadách na ponožkových jehlicích, shora dolů. Pružný vzor v každé 3. kruhové řadě posuneme.

PONOŽKY:
Na ponožkové jehlice č.2,5 nahodíme červenou přízí 36 ok a pleteme v kruhových řadách pružným vzorem 2/2, tj. střídáme 2 oka hladce, 2 obrace. Ve výši 1 cm posuneme v následující kruhové řadě pružný vzor o 1 oko doleva, takto: nad 2 oky hladce a 2 oky obrace pleteme 1 oko obrace, 2 oka hladce a 1 oko obrace; takto pokračujeme až do konce kruhové řady. *Upleteme 2 kruhové řady jak se oka jeví (hladká hladce, obrácená obrace). V následující kruhové řadě posuneme pružný vzor opět o 1 oko doleva.* *-* stále opakujeme. Ve výši 9 cm spleteme v následující kruhové řadě každá 2 oka hladce = 18 ok. Přízi odstřihneme, 2x ji protáhneme zbylými 18 oky, stáhneme a zapošijeme.
Stejným způsobem upleteme i druhou ponožku.

Potřebujete poradit s tímto návodem?

Děkujeme, že jste si vybrali návod DROPS Design. Zakládáme si na tom, že dáváme k dispozici návody ověřené a snadno srozumitelné. Všechny návody jsou přeložené z norského originálu a tak si můžete kdykoli srovnat rozměry a počty s původním návodem (DROPS Children 35-12) .

Komentáře / Otázky (4)

Carina Bergman 17.09.2019 - 19:43:

Förstår inte fördelningen? VARV 1: Nu ökas det 10 maskor jämnt fördelat så här: Sticka 1 maska, 1 omslag, sticka * 5 maskor, 1 omslag *, sticka från *-* totalt 8 ggr, sticka 4 maskor, 1 omslag, sticka de sista 3 maskorna = 58 maskor. Omslagen stickas vridna på nästa varv, det ska inte bli hål.

DROPS Design 19.09.2019 kl. 09:15:

Hej. Du stickar såhär: 1 m, 1 omslag, 5 m, 1 omslag, 5 m, 1 omslag, 5 m, 1 omslag, 5 m, 1 omslag, 5 m, 1 omslag, 5 m, 1 omslag, 5 m, 1 omslag, 5 m, 1 omslag, 4 m, 1 omslag, 3 m = 58 m. Lycka till!

Anna 25.07.2019 - 17:04:

When starting the doll from the top: is the whole head-hair piece intended to be knitted with 2 strands? Or just first 8 stitches?

DROPS Design 25.07.2019 kl. 17:37:

Hi Anna, the whole head-hair piece is worked with 2 strands DROPS BabyMerino. Happy knitting!

Anna 25.07.2019 - 09:58:

Hi can you please explain what does "clock icon", "diamond icon" mean=represent? You can see them next to "needles icon"or "crochet hook icon" while searching free patterns on the search page, before you actually click on the pattern. thanks for your reply. I have not find the explanation elsewhere. Anna

DROPS Design 25.07.2019 kl. 14:27:

Dobrý den, Anno, symbol hodin označuje nové návody, přidané v posledních dnech či týdnech (symbol mizí cca po měsíci od zveřejnění návodu v daném jazyce), diamant je skvost a stejné jsou i návody, které označuje :-) Buď jde o prezentaci nové barvy příze, model z přízí v aktuální slevě nebo o model s technikou či vzorem, který je velmi žádaný, rafinovaný a/nebo "trendy". Příjemné tvoření! Hana

Tjeerdje Peters 13.07.2019 - 22:04:

Armsgaten aan het hoofd? Meerder nu voor de armsgaten aan elke kant als volgt: staat deze instructie wel op de goede plaats?

DROPS Design 15.07.2019 kl. 13:36:

Dag Tjeerdje,

Ja, dat klopt. Je meerdert eigenlijk niet voor de armsgaten, maar voor de armen :)

Přidejte komentář k návodu DROPS Children 35-12