Bl by DROPS Design

Gebreide beenwarmers voor kinderen met boordsteek en tricotsteek. Maten 3 - 12 jaar. Het werk wordt gebreid in DROPS Brushed Alpaca Silk.

DROPS Design: Patroon nr. zoals-002-bn
Garengroep C of A + A
-----------------------------------------------------------
Maten: 3/5 - 6/8 - 9/12 jaar
Lengte: 24 - 26 - 28 cm
Materiaal:
DROPS BRUSHED ALPACA SILK van garnstudio (behoort tot garengroep C)
25-25-50 g kleur 13, jeans blue

Het werk kan tevens gebreid worden met garen van:
"Alternatief garen (Garengroep C)" – zie de link hieronder.

DROPS NAALDEN ZONDER KNOP MAAT 5 MM – of de maat die u nodig heeft voor een stekenverhouding van 17 steken en 22 naalden tricotsteek is 10 cm breed en 10 cm hoog.

DROPS NAALDEN ZONDER KNOP MAAT 4.5 MM voor boordsteek - of de maat die u nodig heeft voor een stekenverhouding van 18 steken en 23 naalden tricotsteek is 10 cm breed en 10 cm hoog.
----------------------------------------------------------

(Ga verder naar het patroon...)

Trefwoorden: beenwarmers,

BEENWARMER:
Het werk wordt in de rondte gebreid met breinaalden zonder knop.

Zet 44-48-52 steken op met breinaalden zonder knop maat 4.5 mm en Brushed Alpaca Silk. Brei boordsteek (= 2 recht / 2 averecht). Brei tot de boordsteek ongeveer 4 cm meet. DENK OM DE STEKENVERHOUDING! Ga verder met breinaalden zonder knop maat 5 mm. Ga verder met tricotsteek tot het werk 20-22-24 cm meet. Ga verder met breinaalden zonder knop maat 4.5 mm en brei boordsteek (= 2 recht / 2 averecht). Kant af met recht boven recht en averecht boven averecht als het werk 24-26-28 cm meet (de boordsteek meet ongeveer 4 cm). Brei nog een beenwarmer op dezelfde manier.

Denkt u een fout te hebben gevonden in het patroon? Laat dan een opmerking of vraag achter in ons Opmerkingen gedeelte bovenaan het patroon. Ga naar het origineel patroon DROPS Children 30-26.