DROPS / 180 / 12

Forest Cycle by DROPS Design

Sweter przerabiany na okrągło, w paski. Od S do XXXL. Z włóczek DROPS Air i DROPS Big Delight.

DROPS Design: Model nr ai-064
Grupa włóczek C
-----------------------------------------------------------
Rozmiary: S/M – L/XL – XXL/XXXL
Materiał:
DROPS AIR od Garnstudio (należy do Grupy włóczek C)
300-350-400 g kolor nr 12, zielony mech
DROPS Big DELIGHT od Garnstudio (należy do Grupy włóczek C)
100-100-100 g kolor nr 06, jesienny las

Może być również wykonywany z:
„Alternatywnej włóczki (Grupa włóczek C)" - patrz link poniżej.

SZYDEŁKO DROPS nr 6 – lub odpowiedniego rozmiaru, aby przerabiając 12 słupków i 7 rzędów otrzymać próbkę o szerokości 10 cm i wysokości 10 cm.
----------------------------------------------------------

Komentarze (12)

65% Alpaka, 28% Poliamid, 7% Wełna
od 22.50 zł /50g
DROPS Air mix DROPS Air mix 22.50 zł /50g
włóczkowo
Zamów
DROPS Air uni colour DROPS Air uni colour 22.50 zł /50g

od 27.60 zł /100g
DROPS Big Delight print DROPS Big Delight print 27.60 zł /100g
Koszt włóczki na wykonanie tego wzoru to 162.60zł. Więcej informacji.
WYKORZYSTYWANE TECHNIKI:

ŚCIEG FANTAZYJNY:
Patrz schematy A.1 - A.6. Schematy A.1, A.3 i A.5 pokazują jak okrążenia zaczynają się i kończą, schematy A.2, A.4 i A.6 są powtarzane na szerokość.

KOLORY:
Przerabiać paski następująco:
OKRĄŻENIE 1: Air
OKRĄŻENIE 2: Big Delight
OKRĄŻENIE 3: Air
OKRĄŻENIE 4: Air
OKRĄŻENIE 5: Air
OKRĄŻENIE 6: Big Delight.
Przerabiać jeszcze 2 razy okrążenia 3-6.

OKRĄŻENIE 15: Air
OKRĄŻENIE 16: Air
OKRĄŻENIE 17: Big Delight
Przerabiać okrążenia 15-17, jeszcze 1 raz

OKRĄŻENIE 21: Air
OKRĄŻENIE 22: Air
OKRĄŻENIE 23: Air.
OKRĄŻENIE 24: Big Delight.
Przerabiać okrążenia 21-24 do końca.

ZMIANA KOLORU:
Oczka schematów A.1, A.4 i A.5 są zawsze przerabiane 1 nitką każdego rodzaju, w ten sposób nitka, która aktualnie nie jest używana jest przesuwana, aż ponownie będzie wykorzystywana.

DODAWANIE OCZEK:
Aby dodać 1 łuk należy wykonać 3 oczka łańcuszka + 1 oczko ścisłe wokół oczka łańcuszka na środku pęczków słupków poprzedniego okrążenia.

ZAMYKANIE OCZEK:
Aby zamknąć 1 łuk należy równomiernie ominąć 1 dodatkowe oczko łańcuszka (= ominąć 2 oczka łańcuszka zamiast 1 oczka łańcuszka) w tym okrążeniu = w ten sposób zostanie zamknięty 1 łuk.

WSKAZÓWKA DO MIERZENIA:
Sweter będzie dosyć rozciągliwy. Przed zakończeniem należy nałożyć sweter, aby dopasować długość rękawów.
----------------------------------------------------------

SWETER PRZERABIANY NA OKRĄGŁO:
Przerabiany na okrągło zaczynając od środka tyłu.

PRZED DALSZĄ PRACĄ NAD ROBÓTKĄ UWAŻNIE PRZECZYTAĆ DALSZĄ CZĘŚĆ OPISU!
Na szydełku nr 6 wykonać 4 oczka łańcuszka włóczką Air i zamknąć w pierścień podstawy przerabiając 1 oczko zamykające w pierwsze oczko łańcuszka. PATRZ KOLORY i ZMIANA KOLORU!
Przerabiać schemat A.1, następnie powtarzać sumie 4 razy schemat A.2 na szerokość. ZACHOWAĆ TAKIE SAMO NAPRĘŻENIE NICI JAK W PRZYPADKU PRÓBKI! Przerabiać 1 raz schematy A.1 i A.2 na wysokość = 32 pęczki słupków/łuków (oczka schematu A.1 nie są wliczane do całkowitej liczby oczek).

ROZMIAR S/M:
Przerabiać okrążenie 1 schematów A.3 i A.4, dalej przerabiać okrążenie 2 schematów A.3 i A.4, W TYM SAMYM CZASIE równomiernie dodać 16 łuków – PATRZ DODAWANIE OCZEK = 48 łuków. Wykonać podkroje rękawów - patrz poniżej.

ROZMIAR L/XL:
Przerabiać 1 raz schematy A.3 i A.4 na wysokość, W TYM SAMYM CZASIE w okrążeniu 2 schematu A.4 równomiernie dodać 16 łuków = 48 pęczków słupków/łuków. Dalej przerabiać okrążenie 1 schematów A.3 i A.4, następnie okrążenie 2 schematów A.3 i A.4, W TYM SAMYM CZASIE równomiernie dodać 16 łuków = 64 łuków. Wykonać podkroje rękawów - patrz poniżej.

ROZMIAR XXL/XXXL:
Przerabiać 2 razy schematy A.3 i A.4 na wysokość, równomiernie dodać 16 łuków za każdym razem gdy przerabiamy okrążenie 2 schematu A.4 = 64 pęczki słupków/łuków. Dalej przerabiać okrążenie 1 schematów A.3 i A.4, następnie okrążenie 2 schematów A.3 i A.4, W TYM SAMYM CZASIE równomiernie dodać 12 łuków = 76 łuków. Wykonać podkroje rękawów - patrz poniżej.

PODKROJE RĘKAWÓW – WSZYSTKIE ROZMIARY:
Przerabiać teraz ostatnie okrążenie schematu A.4 i formować podkroje rękawów następująco: przerobić 3 słupki podwójne razem + 4 oczka łańcuszka w każdy z 6-7-8 pierwszych łuków, 3 słupki podwójne przerobione razem w następny łuk, przerobić 22-26-30 oczek łańcuszka i ominąć 5-6-7 łuków (1-szy podkrój rękawa), przerobić 3 słupki podwójne razem + 4 oczka łańcuszka w każdy z 23-35-43 następnych łuków, 3 słupki podwójne przerobione razem w następny łuk, przerobić 22-26-30 oczek łańcuszka i ominąć 5-6-7 łuków (= 2-gi podkrój rękawa), 3 słupki podwójne przerobione razem + 4 oczka łańcuszka w każdy z 7-8-9 ostatnich łuków. Dalej przerabiać w 1-sze okrążenie schematów A.3 i A.4 i wokół łuków pokrojów rękawów, przerobić 6-7-8 pęczków słupków = 48-64-76 pęczków słupków.

Dalej przerabiać schematy A.3 i A.4, powtarzać 3 okrążenia na wysokość, równomiernie dodając 12 łuków za każdym razem, gdy przerabiamy okrążenie 2 schematu A.4. UWAGA W rozmiarze S/M dodać 16 łuków za 1-szym razem, a w kolejnych powtórzeniach dodać 12 łuków. Dalej przerabiać aż średnica robótki wynosi ok. 110-120-130 cm – PATRZ WSKAZÓWKA DO MIERZENIA! Odciąć i wrobić nitkę.

RĘKAWY:
Przerabiane z włóczki Air. Zaczynając od rogu na dole podkroju rękawa przerobić 1 oczko ścisłe, *4 oczka łańcuszka, 1 oczko ścisłe wokół następnego łuku*, powtórzyć od *-* do drugiego rogu podkroju rękawa = 6-7-8 łuków, przerobić 6-7-8 łuków w taki sam sposób z drugiej strony podkroju rękawa = 12-14-16 łuków.
Dalej przerabiać wg schematów A.5 i A.6, w 2-gim okrążeniu zamykając 1 łuk – PATRZ ZAMYKANIE OCZEK! = 11-13-15 łuków. Powtarzać te 3 okrążenia na wysokość. Dalej zamykać oczka za każdym razem, gdy jest przerabiane okrążenie 2, aż zostaje 7-8-9 łuków. Gdy długość rękawa wynosi 50 cm DLA KAŻDEGO ROZMIARU – PAMIĘTAĆ O WSKAZÓWCE DO MIERZENIA, przerobić 2 okrążenia włóczką Big Delight, odciąć i wrobić nitkę. Drugi rękaw wykonać tak samo.

Schemat

= 1 oczko łańcuszka
= 1 oczko ścisłe między 2 słupkami
= 1 oczko ścisłe wokół oczka łańcuszka
= 1 półsłupek między 2 słupkami
= 1 słupek wokół pierścienia podstawy/łuku
= słupki podwójne przerabiane razem: przerobić 3 słupki podwójne razem w oczko ścisłe/wokół łuku następująco: przerobić 1 słupek podwójny, ale nie wykonywać ostatniego narzutu (= 2 pętelki na szydełku), przerobić kolejny słupek podwójny, ale nie wykonywać ostatniego narzutu (= 3 pętelki na szydełku), przerobić kolejny słupek podwójny, a po ostatnim narzucie przeciągnąć nitkę przez 4 pętelki na szydełku
= zacząć okrążenie od 3 oczek łańcuszka i zakończyć okrążenie przerabiając 1 oczko zamykające w 3-cie oczko łańcuszka na początku okrążenia
= zacząć okrążenie od 2 oczek łańcuszka i zakończyć okrążenie przerabiając 1 oczko zamykające w 2-gie oczko łańcuszka na początku okrążenia, przerabiać oczka zamykające do środka następnego łuku (na końcu okrążenia 2 schematu A.1, zakończyć przerabiając 1 oczko zamykające w 2-gie oczko łańcuszka na początku okrążenia)
= zacząć okrążenie od 3 oczek łańcuszka i zakończyć okrążenie przerabiając 1 oczko zamykające w pierwsze słupki podwójne przerobione razem
= przerobić 4 oczka łańcuszka i zamknąć w pierścień podstawy przerabiając 1 oczko zamykające w pierwsze oczko łańcuszka
= to okrążenie zostało już wykonane

Nina 04.03.2019 - 18:36:

Where can we buy these yarns in the US?

DROPS Design 05.03.2019 kl. 09:43:

Dear Nina, please find here DROPS stores shipping to US. Happy crocheting!

Nina 04.03.2019 - 17:40:

Is this really the same as the fall festival 171-21?

DROPS Design 04.03.2019 kl. 18:26:

Hi Nina! It looks like the Fall Festival but it is not the same. Please see the diagrams. Happy crocheting!

Antonina 29.08.2018 - 14:39:

Buongiorno,sono interessata a questo modello e lo vorrei riprodurre,gentilmente mi dice quanta lana in totale devo comprare sia della air che della big delight? grazie mille in anticipo

DROPS Design 29.08.2018 kl. 15:15:

Buongiorno Antonina. Trova l’indicazione della quantità del filato occorrente all’inizio delle spiegazioni. A seconda della taglia che deve lavorare il quantitativo sarà il seguente (le taglie previste sono nell’ordine: S/M – L/XL – XXL/XXXL): del filato AIR 300-350-400 g e del filato Big DELIGHT 100-100-100 g. Buon lavoro!

Online Marketing Total Front Page 12.07.2017 - 18:40:

By moving a portion of one's money offshore, you are able to allow a sudden escape valve. You should get the place of your respective land right and also this requires some homework however the opportunity is offered to all. "I had one indisputable fact that never changed i believe - that you need to make use of wealth to help individuals," Feeney said.

Gogo 03.07.2017 - 09:17:

Super schön. Farben einfach perfekt für den Herbst.

Ina Isendam 02.07.2017 - 19:52:

I love this patteren:-)

Amyah 01.07.2017 - 07:10:

Bien joli et féminin... j'aimerais bien m'y essayer...

Marie Anne 30.06.2017 - 21:55:

J'aime ce pull mandala au couleur de l'automne, pour couper le froid de ces jours un peu plus froids

Rebecca Lange 02.06.2017 - 20:45:

Love the colors and design! This will be a must make for fall!!!

Pia 02.06.2017 - 13:32:

Vacker men inte så mycket nytänk,denna typen av modell har varit med länge! Det finns många fina modeller/design när det gäller virkade plagg,saknar det bland era mönster.

Dodaj komentarz do modelu DROPS 180-12