DROPS / 178 / 54

Spring Bound by DROPS Design

Pitsineulekauluri DROPS Air-langasta.

DROPS Design: Malli ai-056
Lankaryhmä C tai A + A
-----------------------------------------------------------
Koko: Yksi koko.
Mitat: Ympärys: 71 cm. Korkeus: 42 cm.
DROPS AIR (kuuluu lankaryhmään C):
100 g väriä 18, vaalea harmaanvihreä

DROPS PYÖRÖPUIKKO (60 cm) NRO 5 tai käsialan mukaan. NEULETIHEYS: 17 silmukkaa ja 22 kerrosta sileää neuletta puikoilla nro 5 = 10 cm leveyssuunnassa ja 10 cm korkeussuunnassa.

(Siirry ohjeeseen)

Tagit:

kuvio/tekniikka: pitsineule, ohjetyyppi: kauluri,

----------------------------------------------------------

KAULURI:
Neulotaan suljettuna neuleena pyöröpuikolla. Luo 120 silmukkaa pyöröpuikolle nro 5 Air-langalla. Neulo 4 kerrosta AINAOIKEAA (katso selitys yllä). Neulo sitten kaikilla silmukoilla mallineuletta piirroksen A.1 mukaisesti (= 12 mallikertaa kerroksella). Toista piirroksen A.1 mallikertaa, kunnes kaulurin korkeus on n. 40 cm. Neulo kaikilla silmukoilla 4 kerrosta ainaoikeaa. Päätä silmukat.

= nosta 1 silmukka neulomatta, neulo 1 silmukka oikein, vedä nostettu silmukka neulotun silmukan yli
= nosta 2 silmukkaa neulomatta, neulo 1 silmukka oikein, vedä nostetut silmukat neulotun silmukan yli

Mikäli uskot löytäneesi ohjeesta virheen, näppäile kommenttisi tai kysymyksesi ohjeen yläreunan Komentti-kenttään. Siirry mallin DROPS 178-54 alkuperäisohjeeseen.