DROPS Extra / 0-1309

Newport by DROPS Design

DROPS pončo s pruhy háčkované shora dolů z příze "Big Merino". Velikost: S - XXXL.

DROPS design: model č. mb-027
Skupina přízí: C nebo A + A
----------------------------------------------------------
Velikost: S/M – L/XL – XXL/XXXL

Materiál:
DROPS BIG MERINO firmy Garnstudio
200-250-250 g, barva č. 01, smetanová
150-150-200 g, barva č. 19, béžová
150-150-200 g, barva č. 09, levandule

DROPS HÁČEK č. 5,5 – nebo velikosti potřebné k uháčkování zkušebního vzorku o rozměrech 13 DS x 8 řad = 10 x 10 cm.

(Přejít k návodu...)

Tagy:

střih: shora dolů, technika: krajkový vzor, pruhy, typ modelu: ponča,
Typ příze
Deals od
DROPS BIG MERINO MIX (50g)
DROPS Super Sale / 35% OFF!
88.00 CZK
57.00 CZK
n/a
DROPS BIG MERINO UNI COLOUR (50g)
DROPS Super Sale / 35% OFF!
88.00 CZK
57.00 CZK

Viz schéma A.2. Začátek kruhové řady leží za vzorem A.1. Kruhovou řadu končíme 1 pevným okem do 1./3. řo v kruhové řadě.

SLED PRUHŮ:
Pončo háčkujeme v barevných pruzích, viz č. 1-3 ve schématu.
Barva č. 1 = smetanová.
Barva č. 2 = béžová.
Barva č. 3 = levandule.

TIP - PŘIDÁVÁNÍ:
Přidáváme rozháčkováním 1 DS na dva (tj. do 1 DS uháčkujeme 2 DS).
----------------------------------------------------------

PONČO:
Háčkujeme v kruhových řadách shora dolů. Barvy střídáme dle SLEDU PRUHŮ – viz výše.

Háčkem č. 5,5 uháčkujeme smetanovou přízí 92-99-113 řo a spojíme je pevným okem do kroužku. Pak 1 DS do 1. řo, *1 řo vynecháme, po 1 DS do každého z dalších 6 řo*, *-* opakujeme = 79-85-97 DS. Pokračujeme takto: vzor A.1 (= 1 DS), vzor A.2 nad zbylými DS, začínáme 2. kruhovou řadou ze schématu (= v kruhové řadě máme 13-14-16 sekvencí vzoru). V řadách označených šipkou přidáme nad DS ve vzoru A.2 rovnoměrně 36-42-48 DS – viz TIP - PŘIDÁVÁNÍ, po každém přidávání háčkujeme o 6-7-8 sekvencí vzoru A.2 více (tj. po prvním přidávání háčkujeme 19-21-24 sekvencí vzoru A.2, po dalším přidávání háčkujeme 25-28-32 sekvencí vzoru A.2). Po dokončení 1 celé sekvence vzoru A.2 (na výšku) máme v kruhové řadě 151-169-193 DS. Uháčkujeme ještě 1 celou sekvenci vzoru A.2 (na výšku) a přidáváme stejně jako před tím = v kruhové řadě máme 223-253-289 DS. Nyní uháčkujeme ještě 0-1-2x posledních 5 kruhových řad vzoru A.2 (bez přidávání). Nakonec uháčkujeme první 4 kruhové řady vzoru A.2 a poté práci ukončíme.

LEM PRŮKRČNÍKU:
Smetanovou přízí uháčkujeme po 1 KS do každého řo z počáteční řetízkové řady. Pak práci ukončíme.

Schéma

= řo
= KS do oka
= KS mezi 2 DS
= KS kolem řo
= DS do oka
= DS kolem řo
= DS mezi skupinky DS

Pokud se vám zdá, že je v návodu chyba či nesrovnalost, napište nám, prosím, své postřehy prostřednictvím Komentářů. Přejít k originálu návodu na model DROPS Extra 0-1309.