DROPS / 164 / 34

Cable Mist by DROPS Design

Komplet DROPS: czapka i komin z warkoczami i ściegiem strukturalnym, z włóczki „Nepal”.

DROPS design: Model nr ne-194
Grupa włóczek C lub A + A
----------------------------------------------------------
CZAPKA:
ROZMIAR: uniwersalny
Obwód głowy: ok. 56/58 cm
Materiał:
DROPS NEPAL od Garnstudio
100 g kolor nr 0500, jasny szary

DRUTY POŃCZOSZNICZE & DRUTY Z ŻYŁKĄ (40 cm) DROPS nr 5 - lub odpowiedniego rozmiaru, aby przerabiając dżersejem 17 o. x 22 rz. otrzymać próbkę o wymiarach 10 x 10 cm.
DRUTY Z ŻYŁKĄ (40 cm) DROPS nr 4 – na ściągacze.

KOMIN:
Obwód: ok. 85 cm
Wysokość: 30 cm
Materiał:
DROPS NEPAL od Garnstudio
200 g kolor nr 0500, jasny szary

DRUTY Z ŻYŁKĄ (60 cm) DROPS nr 5 - lub odpowiedniego rozmiaru, aby przerabiając dżersejem 17 o. x 22 rz. otrzymać próbkę o wymiarach 10 x 10 cm.
DRUTY Z ŻYŁKĄ (60 cm) DROPS nr 4 – na ściągacze.
----------------------------------------------------------

(Patrz objasnienia...)

Tagi:

rodzaj wzoru: czapki, kominy, zestawy, technika: struktura, warkocz,

Patrz schematy A.1, A.2 i A.4.

ŚCIEG FRANCUSKI (na okrągło):
Przer.: *1 okr. na prawo, 1 okr. na lewo*, powt. od *-*. 1 „ściągacz” francuski = 2 okr.
--------------------------------------------------------

CZAPKA:
Przerabiany na okrągło na drutach z żyłką, wziąć druty pończosznicze, gdy jest za mało oczek na druty z żyłką.
Na drutach z żyłką nr 4 nabrać 88 o. włóczką Nepal i przer. 1 okr. na prawo. Dalej przer. ściągaczem 2 o.l./2 o.p. przez 4 cm.
Wziąć druty z żyłką nr 5 i przer. następująco: A.1 (= 30 o.), A.2 ponad 58 nast. o. Dalej przer. tak samo, aż dł. robótki wynosi 20 cm. ZACHOWAĆ TAKIE SAME NAPRĘŻENIE NICI JAK W PRZYPADKU PRÓBKI!
Przer. teraz ściegiem francuskim przez wszystkie oczka, W TYM SAMYM CZASIE przer. każde 2 kolejne o. razem na prawo = 44 o. Przer. 2 ściągacze francuskie, dalej 1 okr. na prawo, W TYM SAMYM CZASIE przer. każde 2 kolejne o. razem na prawo = 22 o. Przer. 1 okr. na lewo, 1 okr. na prawo, a W TYM SAMYM CZASIE przer. każde 2 kolejne o. razem na prawo = 11 o. Przeciągnąć nitkę przez pozostałe o., zacisnąć i zakończyć.
----------------------------------------------------------

KOMIN:
Na drutach z żyłką nr 4 nabrać 148 o. włóczką Nepal. Przer. 1 okr. na prawo, dalej przer. ściągaczem 2 o.l./2 o.p. przez 4 cm. Wziąć druty z żyłką nr 5 i przer. następująco: *A.2 ponad 16 pierwszymi o., A.4 (= 58 o.)*, powt. od *-* w sumie 2 razy. Dalej przer. tak samo, aż wys. komina wynosi 26 cm. Wziąć z powrotem druty z żyłka nr 4 i przer. ściągaczem (2 o.l./2 o.p.) przez 4 cm, zamknąć o. tak jak schodzą z drutu.

Schemat

= 1 o.p.
= 1 o.l.
= zdjąć 3 o. na drut pomocniczy za robótką, 3 o.p., 3 o. z drutu pomocniczego przer. na prawo
= zdjąć 3 o. na drut pomocniczy przed robótką, 3 o.p., 3 o. z drutu pomocniczego przer. na prawo

Jeżeli uważasz, że we wzorze znajduje się błąd, prosimy o komentarz lub pytanie w sekcji Komentarze. Zobacz oryginalny model DROPS 164-34.