Blushing Blue by DROPS Design

DROPS Alpaca lõngast pitsmustriga seelik suurustele 2-10 aastat

Võtmesõnad: seelikud,

DROPSi disain: mudel nr z-038-bn
Lõngagrupp A
----------------------------------------------------------
Suurus: 2 - 3/4 - 5/6 - 7/8 - 9/10 aastat
Suurus cm: 92 - 98/104 - 110/116 - 122/128 - 134/140
Lõng: Garnstudio DROPS ALPACA, 50 g/167 m
100-100-150-150-150 g värv nr 6347, hallikaslilla

DROPSi ringvardad (40 ja 80 cm): 3 mm - või sobivad, et saavutada koetihedus 24 s x 32 rida parempidises koes = 10 x 10 cm.
DROPSi ringvardad (40 ja 80 cm): 2,5 mm - äärise jaoks.
----------------------------------------------------------

Oled teinud selle või mõne meie teise disaini? Lisa oma piltidele sotsiaalmeedias silt #dropsdesign , et me näeksime neid pilte.

Soovid kasutada teist lõnga? Proovi meie lõngamuundurit!
Kommentaarid (21)

100% alpaka
alates 3.65 € /50g
Lõngakulu sellele disainile alates 7.30€. Loe edasi.
RIPSKUDE (ringselt kududes): koo 1 ring parempidi ja 1 ring pahempidi, korda neid kahte ringi. 1 ripsivall = 2 ringi ripskoes.

MUSTER
Vaata skeemi A.1. Muster on vaadatuna töö paremalt poolt (PP) ja näitab iga rida.
-------------------------------

SEELIK
Kootakse ringselt ringvarrastega alt üles.
Loo 224-240-256-288-320 s 2,5 mm ringvardale Alpaca lõngaga. Koo 4 ringi ripskoes - vaata ülevalt.
Võta 3 mm ringvardad ja koo 2 ringi parempidises koes. Siis koo nii: * 14 ph, skeemi A.1 (= 2 s) *, korda * kuni * tervel ringil (= 14-15-16-18-20 kordust ringil).
Kui töö pikkus on 2-3-3-3-5 cm, kahanda 14-15-16-18-20 s ringil, kududes iga ph-osa 2 esimest silmust kokku. Korda kahandamist iga 2-2-3-3-3 cm järel kokku 7 korda, aga kahanda kordamööda iga ph-osa alguses või lõpus (st. järgmine kord kahanda viimased 2 s ph kokku, siis järgmine kord esimesed 2 s kokku igal ph-osal). JÄLGI KOETIHEDUST!
Pärast viimast kahandamise ringi on vardal 126-135-144-162-180 s.
Kui töö pikkus on 14-18-21-24-27 cm (viimane kahandus on tehtud), koo 1 ring pr, SAMAL AJAL kahanda 6-7-8-10-20 s ühtlaste vahedega = 120-128-136-152-160 s vardal.
Võta 2,5 mm ringvardad ja koo soonikut 1 pr/1 ph.
Kui sooniku pikkus on 4-4-6-8-10 cm, tee augurida nii: * 1 pr, 1 ph, 1 õs, 2 ph kokku *, korda * kuni * tervel ringil. Jätka soonikuga, kuni seeliku pikkus on 21-25-30-35-40 cm (sooniku pikkus on u. 7-7-9-11-13 cm). Koo silmused maha soonikkoes.

NÖÖR
Lõika 3 lõngajuppi pikkusega 3,5 m. Keeruta lõngad kokku kuni suudad, murra pooleks ja lase keerduda. Tee mõlemasse otsa sõlm. Alusta seeliku esiosa keskelt ja punu pael vöökohale läbi aukude.

Skeem

= parempidine silmus (pr)
= 1 õs kahe silmuse vahele
= 3 pr, tõsta esimesena kootud silmus üle kahe järgmise, nii et see oleks ümber kahe viimase silmuse vardal (= 1 s kahandatud)

Anita 29.08.2018 - 12:19:

Hei Hva betyr det i oppskriften/diagrammet når det står A.1 (=2 m)? På pinne 2 i diagrammet skal det vel strikkes 3 r ?

DROPS Design 30.08.2018 kl. 14:31:

Hej Anita, Når du starter nederst i diagrammet, starter det med 2 masker, du tager ud ved at lave 1 kast imellem de to masker. På næste pind har du 3 masker i hver A.1. På 3.pind strikker du de 3 masker sammen til 2 igen (ifølge diagramteksten). Således strikker du alle masker og pinde i A.1. Se også vor video til venstre i opskriften :)

Annie Kongsvold 25.05.2018 - 19:34:

Bortset fra at presse kanten forneden på nederdelen med et lunt strygejern skal man så gøre mere for at forhindre, at den ruller?

DROPS Design 30.05.2018 kl. 13:10:

Hej Annie, Nej du skal bare følge opskriften, så bliver den som på billedet. God fornøjelse!

Elda 13.02.2018 - 09:03:

Hei dere.. jeg vil bare vite om det er riktig at her begynner og avslutter omg. med 14 masker vrang.

DROPS Design 14.02.2018 kl. 06:26:

Hei Elda, Omgangen begynner med 14 masker vrang men slutter med A.1 (2 masker). God fornøyelse!

Dzejna 28.01.2018 - 12:04:

Hello,I am in the middle of making this cute skirt. Everything is going fine. I would like to make exactly the same skirt like on the picture. Have you got any suggestions how can I sew on tulle part? And what I have noticed that ribbed part is curling inside out. Can I avoid that by working folded(double) rib part?Thanks a lot!

DROPS Design 29.01.2018 kl. 09:47:

Dear Dzejna, the skirt on the picture is worn over another one with tulle - you can block the skirt so that it won't curl anymore. Happy knitting!

Rita Rae Weisgram 14.04.2017 - 01:44:

How many stitches do we need to cast on because it doesn't work out for the ridges.

DROPS Design 14.04.2017 kl. 09:20:

Dear Robin, could you please be more specific what does not work out? As the pattern states you should cast on 224-240-256-288-320 stitches (depending on the size you are making). The ridge pattern is the repetition of 14 purl and the A.1 pattern (which is 2 stitches) = 16 stitches. I hope this helps. Happy Knitting!

Mamieflo 21.08.2016 - 18:36:

Je en vois plus comment ajouter à mes favoris les modèles (je le faisais pourtant régulièrement avant). Pour ajouter un modèle à vos favoris, il faut aller sur la page de ce modèle et cliquer sur "ajouter à mes favoris". OK, mais j'ai beau chercher pour cliquer je ne trouve pas " "ajouter à mes favoris".Drops Children 23 Bluebelle by DROPS Merci

DROPS Design 22.08.2016 kl. 09:40:

Bonjour Mamieflo, cliquez sur le coeur (lien provisoirement anglais "Add to favorites") pour ajouter un modèle à vos favoris. Bon tricot!

Mamieflo 21.08.2016 - 17:33:

Elle me semble courte, bien au-dessus des genoux. Sur la photo, il y a un petit jupon mais ma petite-fille et beaucoup d'autres ne portent plus de jupon sous leur robe. Est-ce que je dois tricoter quelques cm en plus. J'aime bien le modèle. Merci

DROPS Design 22.08.2016 kl. 09:39:

Bonjour Mamieflo, vous trouverez les mesures finales pour chaque taille dans le schéma en bas de page, vous pouvez ajuster la longueur comme vous le souhaitez. Bon tricot!

Helle Bunnage 10.07.2016 - 17:02:

Jeg forstår ikke, hvorfor der strikkes vrang (14m), da man jo strikker rundt. Skal arbejdet vendes om til sidst, således, at det fremtræder som glatstrikning?

DROPS Design 11.07.2016 kl. 13:44:

Hej Helle. Det er omvendt glatstrik, dvs, at "vrangmaskerne" kommer paa retten. Det er saadan mönstret skal vaere, du skal ikke vende det om.

Elfrid Daniloff 09.04.2016 - 09:11:

Har lagt opp 256 masker osv har strikket 14 m vrang. hvordan skal A1 (1 kast mellom to masker) strikkes. Jeg har tatt en kast mellom den siste vrangmasken før jeg begynner på nye 14 vrangmasker. Når jeg har strikket og kommer mot slutten av omgangen står jeg igjen med 6 m før jeg begynner på nytt igjen. Hva gjør jeg feil?

DROPS Design 11.04.2016 kl. 15:05:

Hej Elfrid, således strikker du første omgang med mønster: 14 vr, 1r, 1kast, 1r, 14 vr, 1r, 1kast, 1r hele vejen rundt. God fornøjelse!

Annikken Monsen 21.03.2016 - 22:06:

Hva betyr de målene som er nedenfor oppskriften? Er det rundt hele, eller bare den ene siden?

DROPS Design 23.03.2016 kl. 14:28:

Hei Annikken. De er bredden (ene side) i cm per störrelse, ikke rundt. Se ogsaa her hvordan du kan lese en målskisse.

Jäta kommentaar mustrile DROPS Children 26-8