DROPS / 156 / 8

Angel Falls Skirt by DROPS Design

Spódnica DROPS dżersejem i ściągaczem, przerabiana z góry na dół z włóczki „Karisma”. Od S do XXXL.

DROPS design: Model nr u-743
Grupa włóczek B
-----------------------------------------------------------
ROZMIARY: S - M - L - XL - XXL - XXXL
Materiał:
DROPS KARISMA od Garnstudio
400-400-450-500-550-600 g kolor nr 50, zielony

DRUTY Z ŻYŁKĄ (80 cm) DROPS nr 4 - lub odpowiedniego rozmiaru, aby przerabiając dżersejem 21 o. x 28 rz. otrzymać próbkę o wymiarach 10 x 10 cm.
DRUTY Z ŻYŁKĄ (60 i 80 cm) DROPS nr 3,5 – na ściągacze i brzeg ściegiem francuskim.
GUMKA: ok. 66-110 cm
----------------------------------------------------------

(Patrz objasnienia...)

Tagi:

fason: top down (z góry na dół), rodzaj wzoru: spódnice,
Rodzaj włóczki
Deals od
9.60 PLN
9.59 PLN

ŚCIEG FRANCUSKI (na okrągło na drutach z żyłką):
1 „ściągacz” francuski = przer.: *1 okr. na prawo, 1 okr. na lewo*, powt. od *-*.

DODAWANIE OCZEK:
Aby dodać 1 o. należy wykonać 1 narzut. W nast. okrążeniu przer. oczko przekręcone w miejscu narzutu (wkłuwając drut z tyłu robótki zamiast z przodu) aby uniknąć dziur.
----------------------------------------------------------

SPÓDNICA:
Przerabiana na okrągło, z góry na dół na drutach z żyłką.
Na drutach z żyłką nr 4 nabrać 138-152-164-184-206-232 o. włóczką Karisma. Przer. dżersejem przez 2 cm, dalej przer. 1 okr. na lewo (= rząd zagięcia) i dalej przer. dżersejem przez 2 cm. ZACHOWAĆ TAKIE SAME NAPRĘŻENIE NICI JAK W PRZYPADKU PRÓBKI!
W nast. okrążeniu równomiernie dodać 12-18-26-26-24-28 o. – PATRZ DODAWANIE OCZEK! Jest teraz 150-170-190-210-230-260 o.
Dalej przer. na drutach z żyłką nr 3,5 ściągaczem od środka tyłu następująco: 1 o.p., 3 o.l., *2 o.p., 3 o.l.*, powt. od *-* przez całe okrążenie, aż zostaje 1 o., 1 o.p. Jest 30-34-38-42-46-52 powtórzeń (2 o.p., 3 o.l.) przez całe okrążenie.
Po przerobieniu 7 cm ściągacza, dodać 1 o. w co drugiej grupie 3 o.l. = 165-187-209-231-253-286 o. Po przerobieniu 14 cm ściągacza dodać o. w taki sam sposób we wszystkich grupach 4 o.l. = 180-204-228-252-276-312 o. Dalej przer. tak samo, aż wys. ściągacza wyniesie 24-25-26-27-28-29 cm.
W nast. okrążeniu dalej przer. na drutach z żyłką nr 4 dżersejem, W TYM SAMYM CZASIE równomiernie dodać 30-26-12-8-4-4 o. = 210-230-240-260-280-316 o. Przer. dżersejem przez 19 cm. Dalej przer. na drutach z żyłką nr 3,5 i przer. 3 ściągacze ściegiem francuskim - patrz powyżej. Luźno zakończyć.

WYKOŃCZENIE:
Zagiąć zakładkę w talii na lewą stronę robótki i przyszyć drobnym starannym ściegiem. Zostawić otwór na wciągnięcie gumki.

Jeżeli uważasz, że we wzorze znajduje się błąd, prosimy o komentarz lub pytanie w sekcji Komentarze. Zobacz oryginalny model DROPS 156-8.