DROPS Baby / 25 / 11

Bedtime Stories by DROPS Design

Kötött DROPS kardigán lustakötéssel és horgolt szegéllyel "Baby Merino" fonalból Koraszülött -4 éves méretekben

BabyDROPS 25-11
DROPS design: bm-045-by-es minta
A fonalcsoport
-----------------------------------------------------------
Méret: 0/1 - 1/3 - 6/9 - 12/18 hónap -(2-3/4 )éveseknek
Méret cm-ben (40/44) 48/52 - 56/62 - 68/74 - 80/86 (92 - 98/104)
Alapanyagok
DROPS BABY MERINO a Garnstudio-tól
(100) 150-150-150-150 (200-200) gramm a 02-es törtfehér színből
50 gramm minden mérethez a 23-as világos bézs színből

DROPS KÖRKÖTŐTŰ (60 vagy 80 cm hosszú) 3 mm vastag- vagy olyan méret, amellyel 24 szem x 48 sor = 10 cm x 10 cm-es próbadarabot tudunk készíteni lustakötéssel.
DROPS HORGOLÓTŰ 2.5 mm vastag - a szegélyekhez és a megkötőhöz.

minimum 1121.00 Ft /50g
DROPS Baby Merino uni colour DROPS Baby Merino uni colour 1121.00 Ft /50g
nordfonal.hu
Rendelés
DROPS Baby Merino mix DROPS Baby Merino mix 1121.00 Ft /50g
nordfonal.hu
Rendelés
Kötőtűk & Horgolótűk
Ehhez a darabhoz, megvásárolhatja a fonalat már 4484Ft. Olvasson tovább.

Mintaleírás

LUSTAKÖTÉS (a kötőtűn oda-vissza):
Minden sorban sima szemekkel kötünk.

JAVASLAT A FOGYASZTÁSHOZ
Fogyasszunk egy szemet a szélszem mellett lustakötéssel. Minden fogyasztást a színe oldal felől készítünk el!
A szélszem után a következő módon készítsük a fogyasztást: Egy szemet simán leemelünk, egy sima, és a leemelt szemet az lekötött szemen áthúzzuk
A szélszem előtt a következő módon készítsük a fogyasztást: 2 szemet simán összekötünk.
----------------------------------------------------------

KARDIGÁN:
Körkötőtűn kötjük, oda-vissza.
Az elejével kezdjük, majd szemeket szedünk fel az ujjához, és úgy folytatjuk a vállig. Ezután elkészítjük a másik elejét, és a két darabot egymás mellé helyezve folytatjuk a hátát egyben.

JOBB ELEJE:
A kezdéshez lazán szedjünk fel (34) 37-44-48-52 (55-62) szemet a 3 mm-es körkötőtűre a törtfehér fonallal, és kössünk lustakötéssel - lásd a fenti magyarázatot (az 1. sor= színe oldal).
MIELŐTT FOLYTATNÁNK A MUNKÁT OLVASSUK EL A TELJES HÁTRA LÉVŐ RÉSZT:
Amikor a darabunk (9) 12-16-16-17 (20-23) cm-es, és a következő sor színe oldali sor, fogyasszunk 1 szemet a sor elején a szélszem mellett. Ismételjük meg a fogyasztást minden második sorban (vagyis minden színe oldali sorban) még (17) 17-21-23-25 (27-31) alkalommal (= összesen (18) 18-22-24-26 (28-32) alkalommal) majd minden 4. sorban összesen 2 alkalommal.
UGYANAKKOR, amikor a darabunk (12) 15-19-20-21 (24-27) cm-es, minden sor végén szedjünk fel új szemeket az oldalon az ujjához, a következő módon: Szedjünk fel (3) 4-6-6-6 (6-6) szemet összesen (4) 4-4-5-6 (7-8) -8 alkalommal, majd 19-19-18-19 (23-26) szemet 1 alkalommal. Miután minden szaporítást és fogyasztást elkészítettünk (42) 52-63-70-79 (90-102) szem van a kötőtűn a váll/ujja részhez.
Folytassuk lustakötéssel, amíg a darabunk (20) 24-28-30-32 (36-40) cm-es. Tegyünk 1 jelölőt a darabba =középvonal a válla felső részén. UGYANAKKOR, szedjünk fel 2 szemet a sor végén a nyakkivágás kialakításához. Ismételjük meg a következő sorban a nyakkivágás mellett =(46) 56-67-74-83 (94-106) szem (az utolsó sor= fonákoldal). Csúsztassunk minden szemet szemtartóra.

BAL ELEJE:
A jobb elejéhez hasonlóan kezdjük el, és készítjük, de annak tükörképeként (vagyis a nyakkivágáshoz a szélszem mellett a színe oldali sor végén szaporítunk - a színe oldali sor eleje helyett). Kössünk egy további sort sima szemekkel a fonákoldal felől az eleje darab végén, a nyakkivágáshoz felszedett szemek felé, a jobb és a baloldali eleje darabon, így mindkét oldalon az utolsó sort a fonákoldalról kötöttük.

HÁTA:
Kössük a bal eleje darabot a körkötőtűvel (a színe oldal felől sima szemekkel), szedjünk fel (8) 8-10-10-12 (14-16) új szemet (a nyakkivágás háta), majd kössük a jobb eleje szemeit is ugyanarra a körkötőtűre (= a színe oldal felől sima szemekkel)= (100) 120-144-158-178 (202-228) szem.
MOSTANTÓL A DARABOT A VÁLLÁBA HELYEZETT JELÖLŐTŐL MÉRJÜK.
Ezután kössünk lustakötéssel, oda-vissza a kötőtűn.
Amikor a darabunk 67-79-9-58 cm, a következő módon láncoljunk le szemeket az ujjakhoz: A szemeket mindkét oldalon a sorok elején láncoljuk le a következő módon: (16) 19-19-18-19 (23-26) szemet 1 alkalommal, és (3) 4-6-6-6 (6-6) szemet összesen (4) 4-4-5-6 (7-8) alkalommal= (44) 50-58-62-68 (72-80) szem a kötőtűn. Folytassuk, amíg a darabunk körülbelül (20) 24-28-30-32 (36-40) cm-es lesz. A jelölőknél hajtsuk félbe a darabot, így ellenőrizzük, hogy az eleje és a háta ugyanolyan hosszú legyen, majd lazán láncoljuk le a szemeket.

ÖSSZEÁLLÍTÁS:
Varrjuk össze az oldalakat, majd az ujjak varrását, a széleket egymás mellé helyezve és a legszélső szem külső ívébe öltve.

HORGOLT SZEGÉLY:
A 2.5 mm-es horgolótűvel, a világos bézs színű fonallal készítjük a kardigán nyílása körül a következő módon:
1. kör: 1 rp az első szembe, *1 lsz, körülbelül 2 szemet kihagyunk, 1 rp a következő szembe*. Ismételjük meg a *-* közötti részt, de a saroknál, ahol a nyakkivágás fogyasztását elkezdtük a következő módon készítsük el a megkötőt: 1 rp a sarokhoz, készítsünk körülbelül 20-25 cm hosszú lsz-sort. fordítsuk meg, és visszafelé minden lsz-be egy-egy kúszószemet horgoljunk, majd újra egy rp-t a sarokba. Folytassuk a horgolt szegélyt a kardigán körül, amíg a másik nyakkivágás sarkához érünk. Itt készítsünk egy másik megkötőt ugyanolyan módon, majd folytassuk a szegély horgolását, és a kör kezdeténél az első rp-ba öltött kúszószemmel fejezzük be a kört.
2. kör: 1 rp az első lsz-be, * 4 lsz, 1 erp a horgolótűtől a 4. lsz-be, hagyjunk ki 1rp+1lsz+1rp-t, majd 1 rp a köv lsz-be*. Ismételjük a *-* közötti részt. Ügyeljünk arra, hogy a megkötőt felett horgoljunk, így azok a szegély alatt lesznek. Majd a kör kezdeténél az első rp-be öltött kúszószemmel fejezzük be a kört.
A kardigán alsó szélén, és a két ujja körül horgoljuk a 2. kört ugyanilyen módon.
Ezután készítsünk még 1 megkötőt, hasonlóan ahhoz, amit a nyakkivágás csúcsához készítettünk, a jobboldali varrás belső oldalára, és a baloldali varrás külső oldalára. Ügyeljünk, hogy a megkötők az eleje szélre készített megkötőkkel egy vonalba essenek.

Diagram

Segítségre van szüksége a mintával kapcsolatban?

Köszönjük, hogy a DROPS Design mintáját választotta! Sokat dolgozunk azért, hogy mintáink könnyen érthetőek és hibamentesek legyenek. Minden mintát Norvégból fordítunk, és a méreteket, számításokat mindig ellenőrizheti az eredeti mintán (DROPS Baby 25-11) .

Megjegyzések / Kérdések (149)

Marianna 17.11.2019 - 17:46:

Buonasera, Ho eseguito questo modello in lana diverse volte, ma vorrei provare a farlo in cotone. Pensate sia possibile, scegliendo un filato dello stesso gruppo (A)? Ho visto che ce ne sono due: DROPS ♥ You #7 e DROPS ♥ You #9. Potete consigliarmi? Grazie, Marianna

DROPS Design 17.11.2019 kl. 22:56:

Buonasera Marianna, potrebbe usare DROPS Safran, viene spesso utilizzato per i modelli per neonati e bambini. Si ricordi di controllare che il suo campione corrisponda a quello indicato. Buon lavoro!

Lodovica 12.11.2019 - 17:34:

Mi potete aiutare? Non riesco a capire le istruzioni del secondo giro del bordo all’uncinetto, in particolare “ saltare 1 m. Bassa + 1 cat+ 1 m.b, lavorare 1m.b nella catenella successiva”. Ho finito questo delizioso piccolo cardigan per la mia nipotina, ma mi sono bloccata sull’ultimo giro. Grazie

Magda 23.10.2019 - 07:55:

Bardzo lubie ten sweterek i juz robie dla córki trzeci, ale gruby. Dwa poprzednie z dedykowanej włóczki. Problem w tym, ze po praniu swterek zmienil sie w plaszcz. Byl suszoby na plasko, absolutnie nie naciagany. Juz nie jest taki miesisty bo sie rozciagnal i jest brzydki. Byl prany raz w delikatnym ekologiczbym proszku Sonett.

Donna Allerton 30.09.2019 - 15:17:

I do not understand what you mean: INSERT 1 MARKER IN THE MIDDLE STITCHES = MID ON TOP OF SHOULDER. PIECE IS MEASURED FROM HERE I am in a hurry to get this completed. Can you reply as soon as possible. Thank you Donna

DROPS Design 30.09.2019 kl. 17:01:

Dear Mrs Allerton, insert a marker here on this row (in the middle stitches of the row), so that you can measure the work from that marker later. Happy knitting!

Malgorzata 25.09.2019 - 06:44:

Jaka jest jednostka miary przy schemacie kaftanika 25-11 ? Cm czy ilosc oczek ??

Ina Wolf 18.09.2019 - 11:21:

Modell Nr.bm-045-by (Bedtime Stories) Ärmelaufnahme: Heisst das: Hinreihe 4M. aufnehmen, nächste Hinreihe 6M. und nächste Hinreihe 19M.? Oder 4x je 1M., dann 6x je 1M., nächste Hinreihe 19M.?Irgendwie habe ich einen Denkfehler! Danke!

DROPS Design 18.09.2019 kl. 13:10:

Liebe Frau Wolf, die erklärungen sind für jede Größe, dh: (4) 4-4-5-6 (7-8) x (3) 4-6-6-6 (6-6) M = heisst in die 2. Grösse schlagen Sie 4 Maschen am Ende der Hinreihen (rechtes Vorderteil) insgesamt 4 x dann 19 Maschen 1 Mal = 35 neuen Maschen für den Ärmel. Viel Spaß beim stricken!

Daniela Kollmannthaler 25.08.2019 - 19:11:

Im letzten Abschnitt des rechten Vorderteils müssen GLEICHZEITIG Maschen angeschlagen werden. Bedeutet das, dass ich die in den letzten 4 Reihen vor der Gesamthöhe aufnehmen muss oder gleich am Anfang, also gleich nachdem die letzte Masche abgenommen wurde?

DROPS Design 26.08.2019 kl. 09:21:

Liebe Frau Kollmannthaler, wenn die Arbeit 20-40 cm (siehe Größe) misst, setzen Sie 1 Markierung, und stricken weiter 2 Reihen wie zuvor und gleichzeitig bei jeder diesen 2 Reihen schlagen Sie 2 neuen Maschen an. Viel Spaß beim stricken!

Christina Stanley 17.08.2019 - 22:04:

When it asks to cast on sleeve stitches at the end of the row, how do I do the “cast on 4 sts 4 times and 19 sts 1 time?” I don’t understand how to do this or if it is done at one time.

DROPS Design 19.08.2019 kl. 09:53:

Dear Mrs Stanley, on right front piece, at the end of a RS row, cast on 4 sts, turn and work WS row; repeat these 2 rows 3 more times (= 4 times in total) then cast on 19 sts at the end of next RS row. Happy knitting!

Rony 13.06.2019 - 09:06:

Kan je dit patroon ook in tricotsteek breien. (Ik wil graag inbreien en dat is mooier in tricot) En zo ja, hoe bereken ik de verhouding. Dank.

DROPS Design 17.06.2019 kl. 15:14:

Dag Rony,

Je zou inderdaad in tricotsteek kunnen breien. Je maakt een proeflapje in tricotsteek en dan kun je omrekenen op basis van het aantal naalden hoe vaak je bijvoorbeeld moet meerderen voor de schuine kanten. Misschien wil een idee om de randen in ribbelsteek breien.

Valentina 08.06.2019 - 11:11:

Buongiorno, non riesco a capire l inserimento delle nuove maglie sul davanti destro per le spalle per la misura 1-3mesi..

DROPS Design 08.06.2019 kl. 17:40:

Buongiorno Valentina. Deve prima aumentare le maglie per la manica: quando il lavoro misura 19 cm, avvia, 6 m per 4 volte e poi 19 m una volta sola. Prosegue con il lavoro e quando il lavoro misura 28 cm, avvia 2 m vicino al collo e ripete questi aumenti al ferro successivo. Buon lavoro!

Post a comment to pattern DROPS Baby 25-11