DROPS / 152 / 39

Taste of Summer by DROPS Design

Łapki/rękawice kuchenne DROPS „kiwi” na szydełku, z włóczki „Paris”.

DROPS design: Model nr w-504
Grupa włóczek C
-----------------------------------------------------------
Wymiary: średnica: 18 cm
Materiał:
DROPS PARIS od Garnstudio
100 g kolor nr 39, pistacjowy
50 g kolor nr 17, ecru
50 g kolor nr 25, zielony mech
50 g kolor nr 44, brąz

SZYDEŁKO DROPS nr 3 – lub odpowiedniego rozmiaru, aby przerabiając 20 sł otrzymać próbkę o szerokości 10 cm.
----------------------------------------------------------

OKRĄŻENIA SŁUPKAMI (SŁ): zacząć każde okrążenie sł przez 3 oł, zakończyć przerabiając 1 oz w 3-cie oł na pocz. okrążenia (te oł nie wliczają się do liczby sł).
OKRĄŻENIA OCZKAMI ŚCISŁYMI (OŚ): zacząć każde okrążenie oś przez 1 oł, zakończyć przerabiając 1 oz w 1-sze oś na pocz. okrążenia (to oł nie wlicza się do liczby oś).

KOLORY:
OKR. 1- 3: ecru
OKR. 4-9: pistacjowy
OKR. 10 i wykończenie: zielony mech
Pestki: brąz

Zawieszka:
1 oł, * 1 oś z przodu 1-szego oś od szydełka, 1 oł*, powt. od *-* aż dł. zawieszki wynosi 6 cm.
----------------------------------------------------------

ŁAPKA:
Przerabiana na szydełku nr 3 włóczką Paris - patrz KOLORY powyżej.
Kolorem ecru wykonać 4 oł i zamknąć w pierścień podstawy przerabiając 1 oz w 1-sze oł.
OKR. 1: PATRZ WSKAZÓWKA! - patrz powyżej. 10 sł w pierścień podstawy.
OKR. 2: 2 oś w każde o. = 20 oś.
OKR. 3: *2 sł w 1-sze o., 1 sł w nast. oczko*, powt. od *-* całe okrążenie = 30 sł.
OKR. 4: *2 oś w 1-sze o., 1 oś w każde z 2 nast. o.*, powt. od *-* całe okrążenie = 40 oś.
OKR. 5: *2 sł w 1-sze o., 1 sł w każde z 3 nast. o.*, powt. od *-* całe okrążenie = 50 sł.
OKR. 6: *2 oś w 1-sze o., 1 oś w każde z 4 nast. o.*, powt. od *-* całe okrążenie = 60 oś.
OKR. 7: *2 sł w 1-sze o., 1 sł w każde z 5 nast. o.*, powt. od *-* całe okrążenie = 70 sł.
OKR. 8: *2 oś w 1-sze o., 1 oś w każde z 6 nast. o.*, powt. od *-* całe okrążenie = 80 oś.
OKR. 9: *2 sł w 1-sze o., 1 sł w każde z 7 nast. o.*, powt. od *-* całe okrążenie = 90 sł.
OKR. 10: *2 oś w 1-sze o., 1 oś w każde z 8 nast. o.*, powt. od *-* całe okrążenie = 100 oś. Wrobić wszystkie nitki.
Przer. 3 takie same okręgi.

HAFT:
Łańcuszkiem wyszyć pestki kolorem brąz na obydwu okręgach następująco:
OKR 4 i 6: 1 ścieg na środku każdego dodawania o. (2 oś w to samo oczko) = 10 pestek przez całe okrążenie.
OKR 5: 1 ścieg na środku każdego dodawania o. (2 sł w ten sam sł) = 10 pestek.

WYKOŃCZENIE:
Ułożyć 2 łapki na sobie, lewą stroną do lewej. Połączyć je razem wbijając szydełko jednocześnie przez 2 okręgi (2 warstwy) następująco: 2 oś w 1-sze o., 1 oś w każde z 9 nast. oś, wykonać zawieszkę - patrz powyżej, ominąć 1 o., 1 oś w każde z 9 nast. oś, *2 oś w nast. oś, 1 oś w każde z 9 nast. oś*, powt. od *-* całe okrążenie = 110 oś, średnica łapki wynosi ok. 18 cm. Zakończyć. Na szydełku połączyć 2 pozostałe łapki tak samo.

Jeżeli uważasz, że we wzorze znajduje się błąd, prosimy o komentarz lub pytanie w sekcji Komentarze. Zobacz oryginalny model DROPS 152-39.