DROPS / 154 / 17

Lisette by DROPS Design

Gebreid DROPS schouderwarmer van 2 draden "Brushed Alpaca Silk". Maat: S - XXXL.

DROPS design: Model nr. as-010
Garengroep C+C of E
-----------------------------------------------------------
Maat: S - M - L - XL - XXL - XXXL
Materiaal:
DROPS BRUSHED ALPACA SILK van Garnstudio
75-75-75-75-75-100 gr. kleur nr. 01, naturel

DROPS RONDBREINLD (80 cm) 7 mm - of de maat die u nodig hebt voor een stekenverhouding van 10.5 st x 16 nld in tricotst met 2 draden Alpaca Silk = 10 x 10 cm.
----------------------------------------------------------

(Ga verder naar het patroon...)

Trefwoorden:

patroontype: bolero,

----------------------------------------------------------

SCHOUDERWARMER:
Wordt heen en weer gebreid op de nld.
Zet losjes 38-40-42-44-46-48 st op met rondbreinld 7 mm en 2 draden Brushed Alpaca Silk. LET OP! Zorg dat de opzetrand niet te strak is.
Brei 2 ribbels in RIBBELST - zie uitleg boven. Brei dan in tricotst met 3 st in ribbelst aan elke kant van het werk. Brei bij een hoogte van 73-75-77-79-81-83 cm 2 ribbels, begin aan de verkeerde kant en kant losjes alle st af. LET OP! Zorg dat de afkantrand niet te strak wordt.

AFWERKING:
Naai de zijkanten samen voor de mouwen als volgt: plaats A tegen B - zie tekening - en naai met de zijkanten tegen elkaar vanaf de opzetrand 10-10-10-11-11-11 cm richting het midden. Plaats C tegen D en naai met de zijkanten tegen elkaar vanaf de afkantrand 10-10-10-11-11-11 cm richting het midden.

Denkt u een fout te hebben gevonden in het patroon? Laat dan een opmerking of vraag achter in ons Opmerkingen gedeelte bovenaan het patroon. Ga naar het origineel patroon DROPS 154-17.