DROPS / 146 / 33

Warm shore by DROPS Design

Otulacz na ramiona DROPS na szydełku, z wzorem wachlarzy, z włóczki „Cotton Light”.

DROPS design: Model nr cl-024
Grupa włóczek B
-----------------------------------------------------------
Rozmiary: S/M - L/XL - XXL/XXXL
Wysokość: ok. 33-35-37 cm
Obwód na górze: ok. 57-66-74 cm
Obwód na dole: ok. 100-115-130 cm
Materiał:
DROPS COTTON LIGHT Garnstudio
150-150-200 g kolor nr 21, jasny beż
50 g dla każdego rozmiaru kolor nr 01, ecru na wykończenie

SZYDEŁKO DROPS nr 5 – lub odpowiedniego rozmiaru, aby przerabiające 3˝ pęczków sł wg schematu A.1 otrzymać próbkę o szerokości 10 cm i 2 pęczki sł2 wg schematu A.2 otrzymać próbkę o szerokości 10 cm.
----------------------------------------------------------

Nie jesteś pewna jaki rozmiar wybrać? Aby ułatwić Ci zadanie, musisz wiedzieć, że modelka na zdjęciu ma ok. 170 cm wzrostu i nosi rozmiar S lub M. Jeżeli wykonujesz sweter, sukienkę czy inne podobne ubranie, na dole strony znajdziesz schemat z wszystkimi miarami (w cm) gotowego produktu.

Patrz schematy A.1 i A.2.

WSKAZÓWKA:
Zastąpić 1-szy sł na pocz. każdego okr. sł przerabiając 3 oł. Zakończyć okr. przerabiając 1 oz w 3-cie oł na pocz. okrążenia.
Zastąpić 1-szy sł2 na pocz. każdego okr. sł2 przerabiając 4 oł. Zakończyć okr. przerabiając 1 oz w 4-te oł na pocz. okrążenia.
----------------------------------------------------------

OTULACZ NA RAMIONA:
Przerabiany na okrągło, z góry na dół.
Na szydełku nr 5 wykonać luźno 120-138-156 oł kolorem jasny beż i zamknąć na okrągło przerabiając 1 oz w 1-sze oł.
OKR. 1: 1 oł, 1 oś w każde oł całe okrążenie, zakończyć przerabiając 1 oz w oczko łańcuszka na pocz. okrążenia = 120-138-156 o.
OKR. 2: 3 oł - PRZECZYTAJ WSKAZÓWKĘ, 1 sł w to samo oczko, 2 oł, 2 sł w to samo oczko, dalej przer. wg schematu A.1, tzn.* ominąć 5 oś, 2 sł + 2 oł + 2 sł w nast. oś *, powt. od *-* w sumie 19-22-25 razy, ominąć 5 oś i zakończyć przerabiając 1 oz w 3-cie oł na pocz. okrążenia = 20-23-26 pęczków sł.
OKR. 3: Przer. oz do 1-szego łuku, 3 oł, 1 sł w ten sam łuk, 2 oł, 2 SŁ w ten sam łuk. Dalej przer. wg schematu A.1, tj. 2 sł + 2 oł + 2 sł w każdy łuk na środku każdego pęczka sł, zakończyć okr. przerabiając 1 oz w 3-cie oł na pocz. okrążenia = 20-23-26 pęczków sł.
Powt. okr. 3, aż dł. robótki wynosi ok. 12-14-16 cm.
Dalej przer. kolejne okrążenie następująco: przer. oz do 1-szego łuku, 4 oł, 1 sł2 w ten sam łuk, 2 oł, 2 sł2 w ten sam łuk. Dalej przer. wg schematu A.2, tj. 2 sł2 + 2 oł + 2 sł2 w każdy łuk na środku każdego pęczka sł, zakończyć okrążenie przerabiając 1 oz w 4-te oł na pocz. okrążenia = 20-23-26 pęczków sł2.
Powt. okrążenie, aż dł. robótki wynosi ok. 33-35-37 cm.
Dalej przer. kolejne okrążenie następująco: przer. oz do 1-szego łuku, 4 oł, 1 oś w ten sam łuk, * 3 oł, 1 oś między 2 pęczkami sł2, 3 oł, 1 oś w nast. łuk, 3 oł, 1 oś w ten sam łuk *, Powt. od *-* w sumie 19-22-25 razy, 3 oł, 1 oś między 2 ost. pęczkami sł2, 3 oł i 1 oz w 1-sze oł na pocz. okrążenia, odciąć nitkę. Dalej przer. kolorem ecru i przer. 1 oś w 1-szy łuk, * 3 oł, 1 oś w nast. łuk *, powt. od *-* całe okrążenie, zakończyć przerabiając 3 oł i 1 oz w 1-sze oś na pocz. okrążenia. Odciąć nitkę.
Wykonać takie samo wykończenie na górze wokół dekoltu, następująco: 1 oś w 1-sze o., * 3 oł, ominąć 1 o., 1 oś w nast. o. *, powt. od *-* całe okrążenie i zakończyć przerabiając 3 oł i 1 oz w 1-sze oś na pocz. okrążenia.

Schemat

= oś
= oł
= sł
= sł2

Jeżeli uważasz, że we wzorze znajduje się błąd, prosimy o komentarz lub pytanie w sekcji Komentarze. Zobacz oryginalny model DROPS 146-33.