Penelope by DROPS Design

Neulottu DROPS kauluri ”Karisma”-langasta.

DROPS Design: Malli nro u-060-bn
Lankaryhmä B
-----------------------------------------------------------
Koko: 2 - 3/5 - 6/8 v.
Langanmenekki: Garnstudion DROPS KARISMA:
joka kokoon 100 g nro 33, keskiroosa

DROPS PYÖRÖPUIKKO (40 cm) NRO 4 tai käsialan mukaan.
NEULETIHEYS: 21 s x 42 krs ainaoikeaa puikoilla nro 4 = 10 x 10 cm.

(Siirry ohjeeseen)

Tagit:

muoto: korkeakauluksinen, ohjetyyppi: kauluri,

Neulo kaikki kerrokset oikein

LISÄYSVINKKI:
Lisää kummankin reunan reunimmaisen s:n sisäpuolelle 1 s, tekemällä 1 langankierto puikolle. Seuraavalla krs:lla langankierto neulotaan kiertäen oikein, jottei muodostuisi reikää.
----------------------------------------------------------

KAULURI:
Etu- ja takakappale neulotaan kahtena osana, sitten kappaleet yhdistetään ja jatketaan neulomista suljettuna neuleena.

ETUKAPPALE:
Neulotaan tasona pyöröpuikolla. Luo 29-31-33 s puikoille nro 4 Karisma-langalla ja neulo AINAOIKEAA (ks. selitys yllä). Lisää kumpaankin reunaan joka 2. krs 5-7-8 x 1 s (LUE LISÄYSVINKKI) = 39-45-49 s. Neulo tasona ainaoikeaa, kunnes työn korkeus on 10-11-12 cm. Siirrä s:t apulangalle ja neulo takakappale.

TAKAKAPPALE:
Neulo kuten etukappale.

KAULUS:
Ota etu- ja takakappale samalle pyöröpuikolle nro 4 = 78-90-98 s. KAIKKI MITAT OTETAAN JATKOSSA TÄSTÄ. Neulo 1 krs oikein ja lisää SAMALLA tasavälein 20 s = 98-110-118 s. Neulo sitten 8-9-10 cm 1 o/1 n -joustinneuletta. Päätä s:t joustinneuletta neuloen.

Mikäli uskot löytäneesi ohjeesta virheen, näppäile kommenttisi tai kysymyksesi ohjeen yläreunan Komentti-kenttään. Siirry mallin DROPS Children 23-14 alkuperäisohjeeseen.