DROPS / 143 / 4

Nora´s Comfort by DROPS Design

DROPS šátek pletený napříč z přízí "Vivaldi" a "Delight".

DROPS design: model č. de-091
Skupina přízí: A
-------------------------------------------------------

Rozměry:
Délka (při nošení horní okraj):asi 160 cm
Šířka (uprostřed, v cípu): asi 40 cm

Materiál: DROPS VIVALDI firmy Garnstudio
50 g, barva č. 35, džínová modrá
a DROPS DELIGHT firmy Garnstudio
50 g, barva č.15, modrá/zelená/vínová

DROPS JEHLICE nebo KRUHOVÁ JEHLICE (40 cm) č.5 – nebo velikosti potřebné k upletení zkušebního vzorku o rozměrech 19 ok x 37 řad vroubkovým vzorem = 10 x 10 cm.

(Přejít k návodu...)

Tagy:

střih: , kolmo, napříč, technika: pruhy, typ modelu: šály,
Typ příze
Deals od
DROPS DELIGHT PRINT (50g)
DROPS Super Sale / 35% OFF!
82.00 CZK
53.00 CZK

Pleteme střídavě 2 řady přízí Delight a 2 řady přízí Vivaldi. POZN.: při střídání příze vlákna příliš neutahujeme!

TIP - Měření:
Délku měříme podél “rovné” strany, bez přidávání/ujímání. Šířku měříme mezi rovnou stranou a stranou s cípem (= přidáváním/ujímáním).
----------------------------------------------------------

ŠÁTEK:
Pleteme v řadách napříč.
Na jehlice č.5 nahodíme přízí Vivaldi 5 ok. Pleteme vroubkovým vzorem dle sledu pruhů a SOUČASNĚ přidáváme v každé 4. řadě 1 oko – poslední oko rozpleteme na dvě. Dbáme na to, abychom při střídání přízí vlákna příliš neutahovali. Když pletenina měří na délku asi 80 cm a je široká asi 40 cm, začneme ujímat: v každé 4. řadě ujmeme 1 oko – tam, kde jsme dříve přidávali budeme nyní 2 krajní oka splétat hladce. Když nám zůstává jen 5 ok v řadě – uzavřeme je. Rovná strana šátku je dlouhá asi 160 cm.

Pokud se vám zdá, že je v návodu chyba či nesrovnalost, napište nám, prosím, své postřehy prostřednictvím Komentářů. Přejít k originálu návodu na model DROPS 143-4.