DROPS / 132 / 26

Bohemian Rhapsody by DROPS Design

Souprava obsahuje: Pletená DROPS šála a čepice pletená krajkovým vzorem z příze "Eskimo" nebo "Andes".

DROPS design: model č. EE-378-379
Skupina přízí: E
-------------------------------------------------------

ŠÁLA:
Velikost: 30 x 200 cm

Materiál: DROPS ESKIMO firmy Garnstudio
300 g, barva č. 53, světle šedá

nebo

DROPS ANDES firmy Garnstudio
300 g, barva č.9020, stříbrošedá

DROPS JEHLICE č. 10 – nebo velikosti potřebné k upletení zkušebního vzorku o rozměrech 8 ok x 10 řad krajovým vzorem = 10 x 10 cm.
-------------------------------------------------------

ČEPICE:
Velikost: S/M – L/XL
Obvod hlavy: 54/56 – 58/60 cm

Materiál: DROPS ESKIMO firmy Garnstudio
100 g, barva č. 53, světle šedá

nebo

DROPS ANDES firmy Garnstudio
100 g, barva č.9020, stříbrošedá

DROPS JEHLICE č. 10 – nebo velikosti potřebné k upletení zkušebního vzorku o rozměrech 8 ok x 10 řad krajkovým vzorem = 10 x 10 cm.
DROPS JEHLICE č. 6 – na patent.

(Přejít k návodu...)

Tagy:

střih: , technika: krajkový vzor, typ modelu: čepice, šály, soupravy,
56.00 CZK
36.00 CZK
64.00 CZK
42.00 CZK
70.00 CZK
46.00 CZK
n/a
DROPS ANDES UNI COLOUR (100g)
DROPS Super Sale / 35% OFF!
125.00 CZK
81.00 CZK
n/a
DROPS ANDES MIX (100g)
DROPS Super Sale / 35% OFF!
134.00 CZK
87.00 CZK

ŠÁLA A ČEPICE:
KRAJKOVÝ VZOR:
1. řada: * 2 oka spleteme obrace, 1x nahodit*, mezi *-* opakujeme, až na jehlici zbývá 1 oko, to upleteme hladce. První řadu opakujeme do požadované délky – pozn. – vzor je pletený v každé řadě!
----------------------------------------------------------------------

ŠÁLA:
Přes dvě rovné jehlice č. 10 nahodíme přízí Eskimo nebo Andes 25 ok (přes dvě jehlice nahazujeme proto, aby byla první řada dostatečně pružná). Vytáhneme jednu jehlici a pleteme krajkovým vzorem – viz popis výše. Ve výšce 200 cm, oka VOLNĚ uzavřeme.
----------------------------------------------------------------------

ČEPICE:
Pleteme v lícových a rubových řadách a šev sešijeme. Na jehlici č. 6 přízí Eskimo nebo Andes nahodíme 68-72 ok. Pleteme jednu řadu hladce. Dále pleteme 2 oka hladce/ 2 oka obrace. Patentem pleteme do výšky 6 cm. Změníme velikost jehlic na č. 10 a v následující lícové řadě pleteme hladce, SOUČASNĚ rovnoměrně ujmeme 5-5 ok = 63-67 ok. Dále pleteme KRAJKOVÝM VZOREM – viz popis výše. Ve výšce asi 24-25 cm spleteme vždy 2 oka obrace. Ujímání opakujeme ještě v následující řadě, přízi ustřihneme a protáhneme zbylými oky.

DOKONČENÍ:
Čepici sešijeme za přední část krajových ok.

Pokud se vám zdá, že je v návodu chyba či nesrovnalost, napište nám, prosím, své postřehy prostřednictvím Komentářů. Přejít k originálu návodu na model DROPS 132-26.