DROPS / 133 / 21

Misty Cloud by DROPS Design

Pletená DROPS šála ze spouštěných ok z příze „ Puddel“.

DROPS design: Návod č. V-059
Skupina přízí: E
-------------------------------------------------------

Velikost:
Šířka: asi 30 cm
Délka: asi 2 m

Materiál: DROPS PUDDEL firmy Garnstudio
200 g, barva č. 09, světle béžová
200 g, barva č. 06, světle šedá

DROPS ROVNÉ JEHLICE č. 10 – nebo velikosti potřebné k upletení zkušebního vzorku o rozměrech 7 ok x 12 řad vroubkovým vzorem dvojitou přízí = 10 x 10 cm.

94% mohér, 6% polyester

1. řada (= lícová): *1 oko hladce, 1x nahodíme*, *-* opakujeme až po poslední oko, řadu končíme 1 okem hladce.
2. řada (= rubová): všechna oka hladce, současně všechna nahozená oka spustíme z jehlice (= dlouhá oka).
1. a 2. řadu opakujeme.
----------------------------------------------------------------------

ŠÁLA:
Pleteme dvojitou přízí Puddel.
Na jehlice č. 10 nahodíme 1 vláknem světle béžové barvy + 1 vláknem světle šedé barvy 21 ok. Pleteme 2 řady hladce a dále pokračujeme vzorem – viz výše. Ve výšce asi 2 m pleteme před VOLNÝM uzavřením ok 2 řady hladce.

Linda 12.10.2015 - 15:40:

Skall det verkligen vara stickor 6mm? Det står att man skall sticka på 6mm men att man vid xx cm skall byta till 1 tråd och sticka med 6mm. Känns som om det kanske skall vara 9-10 eller nåt när man först skall sticka med 2 trådar...

DROPS Design 26.11.2015 kl. 15:27:

Hej Linda, Det som är viktigt är att du får 9 m på 10 cm med 2 trådar och 11 m på 10 cm med 1 tråd. Lycka till!

Y. Zwarthoed 16.02.2015 - 10:48:

Bij dit model staat alleen de omschrijving van de sjaal en niet van de muts. Graag zou ik de omschrijving van deze muts ontvangen. M.vr.gr. Y. Zwarthoed

DROPS Design 16.02.2015 kl. 16:05:

Hallo. We hebben het patroon toegevoegd. De patronen voor muts, sjaal en polswarmers staan nu in dit patroon.

HAMON Brigitte 30.01.2014 - 08:08:

Excusez-moi, je viens de trouver les explications du point fantaisie!!!

HAMON Brigitte 30.01.2014 - 08:07:

Bonjour, Je ne trouve pas le schéma du point fantaisie pour cette écharpe? Est-ce normal? merci,

Mna 22.06.2011 - 12:18:

Ser ut som en puddel!

Elisabethee 24.05.2011 - 13:38:

Dejligt og lækkert

Anne-Marie 23.05.2011 - 20:11:

Hartverwarmende combinatie !

Přidejte komentář k návodu DROPS 133-21