DROPS / 128 / 29

Italian Sunrise by DROPS Design

Łapki/rękawice kuchenne DROPS z motywem domino i po skosie, podwójną nitką włóczki „Muskat Soft”.

DROPS design: Model nr R-583
--------------------------------------------------------
Wymiary: ok. 21 x 21 cm
Materiał: DROPS MUSKAT SOFT od Garnstudio
Na 2 łapki:
100 g kolor nr 01, róż
100 g kolor nr 15, róż/żółty/beż

DRUTY PROSTE DROPS nr 4 - lub odpowiedniego rozmiaru, aby przerabiając 2 nitkami włóczki Muskat Soft ściegiem francuskim 19 o. x 25 rz. otrzymać próbkę o wymiarach 10 x 10 cm.

DOMINO :
Umieścić 1 marker w oczko środkowe.
Rz. 1 (= na lewej stronie robótki): przer. wszystkie o. na prawo.
Rz. 2 (= na prawej stronie robótki): przer. na prawo, aż zostaje 1 o. przed markerem, 1 narzut, 1 o.p. 1 narzut.
Powt. 1-szy i 2-gi rz., tj. dodawać 2 o. na środku motywu co 2 rz. W 1-szym rz. przer. narzuty przekręcone na prawo (wkłuwając drut z tyłu robótki zamiast z przodu) aby uniknąć dziur.
ŚCIEG FRANCUSKI (w tę i z powrotem):
Przer. we wszystkich rzędach na prawo.
--------------------------------------------------------

ŁAPKA Z DOMINO:
Na drutach nr 4 nabrać 24 o. 2 nitkami włóczki Muskat Soft razem. Przer. 1-szy rz. następująco: 3 o.p., zamknąć 18 o., 3 o.p. = zostaje 6 o. W nast. rzędzie przer.: 2 o.p., 2 o. razem na prawo, 2 o.p. = zostaje 5 o. Dalej przer. DOMINO - patrz powyżej – do wys. ok. 26 cm od dołu robótki, mierzyć wzdłuż oczka środk. do dołu. Luźno zakończyć.

ŁAPKA PO SKOSIE:
Na drutach nr 4 nabrać 24 o. 2 nitkami włóczki Muskat Soft (razem). Przer. 1-szy rz. następująco: 3 o.p., zamknąć 18 o., 3 o.p. = zostaje 6 o. W nast. rzędzie przer.: 2 o.p., 2 o. razem na prawo, 2 o.p. = zostaje 5 o. Dalej przer. ściegiem francuskim – patrz powyżej – w tym samym czasie dodać o. przerabiając 2 razy na prawo 1-sze o. każdego rzędu. Dalej przer. do wys. ok. 15 cm od brzegu, gdzie były nabierane oczka. Następnie zamknąć o. przerabiając razem na prawo 2 pierwsze o. każdego rzędu. Dalej przer. tak samo, aż zostaje 3 o. Zakończyć.

Jeżeli uważasz, że we wzorze znajduje się błąd, prosimy o komentarz lub pytanie w sekcji Komentarze. Zobacz oryginalny model DROPS 128-29.