DROPS / 78 / 9

Earth Shades by DROPS Design

DROPS 78-9 DROPS pulóver Safran és Cotton Viscose fonalból

Tagek: csíkos, pulóver,
Méretek: S - M - L - XL - XXL

Alapanyagok: DROPS SAFRAN a Garnstudiótól
100-100-100-100-100 gramm 05 sz. világoskékes ibolya színből
100-100-100-100-100 gramm a 24 sz. ibolya színből
50 - 50 - 50 - 50 - 50 gramm az 50 sz. jégkék színből
50 - 50 - 50 - 50 - 50 gramm a 17, sz. fehér színből
50 - 50 - 50 - 50 - 50 gramm a 21 sz. bézs színből

Továbbá: DROPS COTTON VISCOSE a Garnstudiótól
150-200-200-250-250 gramm 06, sz. rozsda színből
100-100-100-100-100 gramm 17 sz. bézs színből
50 - 50 - 50 - 50 - 50 gramm 18 sz. gyöngyszürke színből.

DROPS 4 mm és 5,5 mm vastag körkötőtű, 4 mm vastag rövidebb körkötőtű vagy olyan méret, amellyel a megfelelő kötéspróbát tartani tudjuk:

minimum 504.00 Ft /50g
DROPS Safran uni colour DROPS Safran uni colour 504.00 Ft /50g
nordfonal.hu
Rendelés
DROPS Cotton Viscose DROPS Cotton Viscose
54% pamut, 46% viszkóz
Discontinued
keressen más lehetőségeket!
Kötőtűk & Horgolótűk

Mintaleírás

Kötéspróba: 16 szem x 20 sor = 10 x 10 cm a vastagabb kötőtűn harisnyakötéssel

BORDÁS MINTA:
1. sor: * 2 sima, 1 fordított. * Ismételjük a *-* közötti részt.
2. sor: * 2 fordított, 1 sima. * Ismételjük a *-* közötti részt

MINTA: Lásd a diagramokat. A diagramok a mintát a SZO felől mutatják. A mintát harisnyakötéssel kötjük.

Eleje: A kezdéshez lazán szedjünk fel 62-68-74-83-92 szemet a kisebb körkötőtűre, 1 szál 06 sz. színű Cotton Viscose fonalat és 1 szál 24 sz. ibolya színű Safran fonalat összefogva (= két szál).
Kössünk 4 sort bord mintával, miközben mindkét oldalon az 1 szélszemet végig lustakötéssel kötjük.
Váltsunk a nagyobb kötőtűkre és harisnyakötésre. Kössük az 1. mintát 1 alkalommal, majd kössük a 2. mintát, és ezután ismételjük a 2. minta utolsó 8 sorát a teljes méretig.
UGYANAKKOR, amikor a darabunk 10 cm-es, mindkét oldalon szap 1 -1 szemet. Ismételjük meg a szaporításokat 6 cm-ként, összesen 4 alkalommal = 70-76-82-91-100 szem. Amikor a darabunk 35-36-37-38-39 cm-es, a karöltők a kialakításához láncoljunk le szemeket minden második sorban a következő módon: 3 szemet 1-1-1-2-2 alkalommal, 2 szemet 0-1-2-3-4 alkalommal, 1 szemet 3-3-3-2-4 alkalommal = 58-60-62-63-64 szem. Amikor a darabunk 46-48-50-52-54 cm-es láncoljuk le a középső 12-12-12-13-12 szemet a nyakkivágáshoz és a két vállrészt külön-külön fejezzük be. Majd láncoljunk le szemeket mindkét oldalon a nyakkivágás mellett minden második sorban a következő módon: 2 szemet 2 alkalommal, majd 1 szemet 5 alkalommal = 14-15-16-16-17 szem marad a sorban a vállrészhez.
Amikor a darabunk 54-56-58-60-62 cm hosszú, láncoljuk le a szemeket,

HÁTA: Ugyanúgy kezdjük, és készítjük, mint az elejét. A karöltő kialakításához úgy láncoljuk le a szemeket, mint az elejénél. Amikor a darabunk 52-54-56-58-60 cm-es láncoljuk le a középső 28-28-28-29-28 szemet a nyakkivágáshoz és a két vállrészt külön-külön fejezzük be. A köv sorban, láncoljunk le további 1 szemet a nyakkivágás mellett = 14-15-16-16-17 szem marad mindkét oldalon a vállhoz.
Amikor a darabunk 54-56-58-60-62 cm hosszú lesz, láncoljuk le a szemeket,

Ujja: A kezdéshez lazán szedjünk fel 38-38-41-41-44 szemet a kisebb körkötőtűre, 1 szál 06 sz. színű Cotton Viscose fonalat és 1 szál 24 sz. ibolya színű Safran fonalat összefogva (= két szál). Kössünk 4 sort bord mintával, miközben mindkét oldalon a szélszemet végig lustakötéssel kötjük. Váltsunk a nagyobb kötőtűkre és harisnyakötésre. Kössük a 3. mintát 1 alkalommal, majd kössük a 4. mintát, és ezután ismételjük a 4. minta utolsó 8 sorát a teljes méretig. Amikor a darabunk 9 cm-es, mindkét oldalon szaporítsunk 1 szemet. Ismételjük meg a szaporításokat 4,5-4-2,5.5-3-2.5 cm-ként, összesen 9-10-11-13-13 alkalommal = 56-58-63-67-70 szemünk lesz a sorban. Amikor az ujja 48-47-46-43-41 cm-es, az ujja felső ívének a kialakításához láncoljunk le szemeket minden második sorban a következő módon: 4 szemet 1 alkalommal, 2 szemet 3-3-3-2-1-4 alkalommal, 1 szem 0-2-2-7-10 alkalommal, majd láncoljunk le 2 szemet mindkét oldalon, amíg a darabunk 55 cm hosszú lesz. Láncoljunk le 3 szemet mindkét oldalon 1 alkalommal. Az darabunk kb 56 cm-es. Láncoljuk le a megmaradt szemeket.

ÖSSZEÁLLÍTÁS: Varrjuk össze a vállvarrásokat.
A nyakkivágás szegélye: A kezdéshez lazán szedjünk fel a nyakkivágás körül 81 -93 szemet (3-mal osztható) a kisebb körkötőtűre,1 szál világos kék ibolya színű Safran (05) és 1 szál ibolya színű Safran fonalat (24) összefogva (= két szál). Kössünk 1 sort F szemekkel (a SZO sor), majd kössünk 3 sort bord mintával, majd a mintának megfelelően (a S szemeket simán, a F szemeket fordítottan) láncoljuk le a szemeket.
Varrjuk be a két ujját a karöltőkbe. Varrjuk össze két ujja alsó varrásait és az oldalvarrásokat a szélszem mellett.

Diagram

= Cotton Viscose 06 + Safran 21
= Cotton Viscose 06 + Safran 24
= Cotton Viscose 06 + Safran 05
= Cotton Viscose 06 + Safran 50
= Cotton Viscose 06 + Safran 17
= Cotton Viscose 17 + Safran 05
= Cotton Viscose 17 + Safran 50
= Cotton Viscose 17 + Safran 21
= Cotton Viscose 17 + Safran 17
= Cotton Viscose 18 + Safran 17
= Cotton Viscose 18 + Safran 05
= Cotton Viscose 18 + Safran 50
= Cotton Viscose 18 + Safran 24
= Sarfan 24 + Safran 05

Segítségre van szüksége a mintával kapcsolatban?

Köszönjük, hogy a DROPS Design mintáját választotta! Sokat dolgozunk azért, hogy mintáink könnyen érthetőek és hibamentesek legyenek. Minden mintát Norvégból fordítunk, és a méreteket, számításokat mindig ellenőrizheti az eredeti mintán (DROPS 78-9) .

Megjegyzések / Kérdések (10)

Astrid 08.10.2018 - 16:20:

Dårlig gjort å komme med mønster til en nydelig genser i garn som er utgått. Hvilket garn vil dere foreslå i stedet for å få mest mulig like farger? Mvh Astrid

DROPS Design 09.10.2018 kl. 09:42:

Hei Astrid. Dette er en eldre katalog, så noen av garnene brukt der fører vi dessverre ikke lenger. Cotton Viscose kan du bytte ut med Safran for å få et mest mulig likt resultat som på bildet - slik at hele genseren strikkes i Safran. Både rustrød og beige er farger vi har i Safran (farge nummer 20 og 21). Om du ikke vil bruke den samme beigfargen både der det skal bruke Safran og Cotton Viscose kan du jo bytte ut den ene med en annen hvit/brun variant. Perlegrå kan du for eksempel bytte ut med 07 mellomgrå. God fornøyelse

Veronika 25.07.2017 - 14:27:

Super - Danke .. dann kann ich heute Abend durchstricken 😊

Veronika 25.07.2017 - 13:44:

Hallo liebes drops- Team, danke für die schnelle Hilfe. Allerdings heißt es in der Anleitung etwas später noch immer Safran beige mit Viscose beige stricken. Könntet ihr auch bitte dies überprüfen? Danke ;-)

DROPS Design 25.07.2017 kl. 14:24:

Liebe Veronika, diese Streife stimmt, dh Safran beige und Cotton Viscose beige. Viel Spaß beim stricken!

Veronika 24.07.2017 - 17:50:

Hallo, ich bin gerade dabei den tollen Pulli zu stricken und habe dabei bemerkt, dass die Farbfolge nicht stimmen kann, da 1x Safran Rost mit Viscose Rost und kurz danach je in beige gestrickt werden soll! Vielleicht kann dies schnell überprüft werden, damit ich weiter stricken kann :-) Herzlichen Dank.

DROPS Design 25.07.2017 kl. 08:59:

Liebe Veronika, Danke für den Hinweis. Diese Streife wird mit Cotton Viscose Rost und Safran weiß (anstatt Safran rost) getrickt - Anleitung wird korrigiert. Viel Spaß beim stricken!

Agneta 22.03.2017 - 22:10:

Hur kommer det sig att det finns två symboler för samma garnblandning? Gäller stjärna och halvfylld kvadrat i m.2 - båda anger Viscose pärlgrå + safran ljus blålila.

DROPS Design 23.03.2017 kl. 15:27:

Hej Agneta. Nej, stjerne er = Viscose Pärlgrå + Safran Ljus blålila og halvfuld firkant er = Safran Fiolett + Safran Lys blålilla. Jeg skal bede om at faa det rettet :)

Anne Mills 26.09.2016 - 22:15:

Thanks for your previous reply.... however, the key to your symbols for the pattern are still leaving me confused.... ⛝ = Cotton Viscose 06 + Safran 05 ↗ = Cotton Viscose 06 + Safran 05. Please help! I have purchased all the required yarns and can't get beyond the first few rows!! Thank you :)

DROPS Design 27.09.2016 kl. 11:45:

Dear Mrs Mills, it should be on 2nd place Cotton Viscose 17 (beige) + Safran 05 (= 6th symbol). Text will be edited asap. Thank you! Happy knitting!

Anne Mills 26.08.2016 - 21:17:

Not all symbols in the graph are represented in the colour list... please could you advise? The symbol not represented is an 'up' arrow. Thanks ANNE

DROPS Design 29.08.2016 kl. 15:16:

Dear Mrs Mills, diagram text has been edited, all symbols are now matching diagrams. Thank you, happy knitting!

Karolien 10.01.2016 - 15:02:

Hallo, Ben er al uit...pijltje recht omhoog is viscose beige +safran licht blauwpaars. Pijltje schuin omhoog naar rechts is viscoseroest +safran ijsblauw. Groeten van Karolien

Karolien 10.01.2016 - 00:20:

Hallo! De pijlen omhoog in het telpatroon zijn niet terug te vinden in de uitleg van het telpatroon. Welke kleuren moet ik nu gebruiken? Alvast bedankt voor het antwoord. Groeten van Karolien

DROPS Design 13.01.2016 kl. 15:39:

Hoi Karolien. Hij staat als nummer 7 van boven

Kate Kristiansen 17.08.2014 - 11:51:

Mangler en forklaring på ett av tegnene på mønsteret. Hvit rute med sort pil rett opp

Post a comment to pattern DROPS 78-9