DROPS / 135 / 34

Ringo by DROPS Design

Czapka męska DROPS dżersejem w paski z włóczki „Merino Extra Fine”.

DROPS design: Model nr ME-034
Grupa włóczek B
-------------------------------------------------------
Rozmiary: S/M – M/L
Obwód głowy: ok. 52/54 - 56/58 cm

Materiał: DROPS MERINO EXTRA FINE Garnstudio
50 g dla każdego rozmiaru, nr 01, ecru
50 g dla każdego rozmiaru, nr 08m, jasnobeżowy mix
50 g dla każdego rozmiaru, nr 19, jasnoniebieski
50 g dla każdego rozmiaru, nr 03m, ciemnoszary

DRUTY POŃCZOSZNICZE DROPS i DRUTY Z ŻYŁKĄ (40 cm) nr 4 - lub odpowiedniego rozmiaru, aby przerabiając dżersejem 21 o. x 28 rz. otrzymać próbkę o wymiarach 10 x 10 cm.
DRUTY Z ŻYŁKĄ nr 3,5 (40 cm) - na ściągacze.

(Patrz objasnienia...)

Tagi:

rodzaj wzoru: czapki,

PASKI:
* 1 rz. ecru, 6 rz. jasnoniebieski, 1 rz. ecru, 2 rz. ciemnoszary, 1 rz. ecru, 6 rz. jasnobeżowy mix, 1 rz. ecru, 2 rz. ciemnoszary *, powt. od *-* do końca.
ZAMYKANIE OCZEK:
Zacząć 2 o. przed markerem: zdjąć 1 o. jak do przerobienia na prawo, 1 o.p., przełożyć oczko zdjęte nad przerobionym oczkiem, marker, 2 o. razem na prawo.
--------------------------------------------------------
CZAPKA:
Przer. na okrągło na drutach z żyłką, następnie na drutach pończoszniczych, kiedy jest za mało o. na druty z żyłką.
Na druty z żyłką nr 3,5 nabrać 120-132 o. w kolorze ciemnoszarym. Przer. ściągaczem 2 o.p./ 2 o.l. Po przer. ściągaczem 5 cm, zacząć przer. na drutach z żyłką nr 4 i przer. 1 okr. na prawo, W TYM SAMYM CZASIE równomiernie zamknąć 20-22 o. = 100-110 o. Dalej przer. dżersejem w paski – patrz powyżej! ZACHOWAĆ TAKIE SAME NAPRĘŻENIE NICI JAK W PRZYPADKU PRÓBKI! W TYM SAMYM CZASIE na wys. 14-16 cm od dołu robótki, umieścić 5 markerów w odl. 20-22 o. jeden od drugiego. Następnie zamknąć 1 o. z każdej strony każdego markera – patrz ZAMYKANIE OCZEK! Powt. zamykanie o. 9-10 razy co 2 rz. = 10-10 o. Przeciągnąć nitkę przez pozostałe o., zacisnąć, zabezpieczyć. Czapka mierzy ok. 20-22 cm.

Jeżeli uważasz, że we wzorze znajduje się błąd, prosimy o komentarz lub pytanie w sekcji Komentarze. Zobacz oryginalny model DROPS 135-34.