DROPS / 106 / 37

DROPS 106-37 by DROPS Design

Pruhovaná taška háčkovaná z příze DROPS Ice a melírovaná taška háčkovaná z příze DROPS Ice a Muskat Soft.

Tento model je stále bezejmenný. Pojmenujte ho!

DROPS design: model č.
Skupina přízí: E a E + B
-----------------------------------------------------------

Rozměry: 38 x 33 cm

Materiál:
MELÍROVANÁ TAŠKA:
DROPS ICE firmy Garnstudio (spadá do skupiny přízí E)
250 g, barva č.07, modrá
200 g, barva č.01, bílá
a
DROPS MUSKAT SOFT firmy Garnstudio (spadá do skupiny přízí B)
150 g, barva č.03, modrá

DROPS HÁČEK č.8 – nebo velikosti potřebné k uháčkování zkušebního vzorku o rozměrech 9 krátkých sloupků x 10 řad dvojitou přízí (tj. po 1 vláknu od každého druhu) = 10 cm na šířku a 10 cm na výšku.

PRUHOVANÁ TAŠKA:
DROPS ICE firmy Garnstudio (spadá do skupiny přízí E)
200 g, barva č.07, modrá
150 g, barva č.01, bílá
100 g, barva č.06, červená

DROPS HÁČEK č.8 – nebo velikosti potřebné k uháčkování zkušebního vzorku o šířce 9 krátkých sloupků x 9 řad přízí Ice = 10 cm na šířku a 10 cm na výšku.

Nejste si jistí, kterou zvolit velikost? Třeba by vám pomohla informace, že modelka na obrázku je vysoká asi 170 cm a nosí velikost S nebo M. Pokud chcete plést/háčkovat pulovr, kabátek, šaty nebo podobný kousek, najdete dole pod návodem nákres s jednotlivými mírami v cm.
Komentáře (9)
DROPS Ice DROPS Ice
55% bavlna , 45% akryl
Výroba ukončena
najít náhradu
DROPS Muskat Soft DROPS Muskat Soft
INFO-1: První krátký sloupek v kruhové řadě nahrazujeme 1 řetízkovým okem. Kruhovou řadu končíme 1 pevným okem do 1. řetízkového oka ze začátku kruhové řady.

INFO-2: První krátký sloupek v řadě nahrazujeme 1 řetízkovým okem.
RAČÍ SLOUPKY: Háčkujeme jako krátké sloupky, ale zleva doprava (tj. „pozpátku“).
----------------------------------

MELÍROVANÁ TAŠKA:
Háčkem č.8 uháčkujeme 1 vláknem modré příze Ice a 1 vláknem příze Muskat Soft (= dvojitou přízí) 35 řetízkových ok.
1. KRUHOVÁ ŘADA: 1 krátký sloupek do 2. řetízkového oka od háčku, po 1 krátkém sloupku do každého řetízkového oka – háčkujeme nejprve podél jedné strany počátečního řetízku (tj. vpichujeme jen za přední část ok), pak i podél druhé strany = 68 krátkých sloupků (34 krátké sloupky na každé straně). Pokračujeme kruhovými řadami krátkých sloupků – viz INFO-1 – a SOUČASNĚ střídáme barvy v pruzích, takto:
5 kruhových řad přízí Muskat Soft a modrou přízí Ice
9 kruhových řad přízí Muskat Soft a bílou přízí Ice
5 kruhových řad přízí Muskat Soft a modrou přízí Ice
3 kruhové řady přízí Muskat Soft a bílou přízí Ice
3 kruhové řady přízí Muskat Soft a modrou přízí Ice
7 kruhových řad přízí Muskat Soft a bílou přízí Ice
Nyní uháčkujeme 1 kruhovou řadu račích sloupků – viz výše - modrou přízí Ice. Díl měří asi 33 cm.

UCHO:
Háčkem č.8 uháčkujeme modrou přízí Ice 7 řetízkových ok, pak 1 krátký sloupek do 2. řetízkového oka od háčku, pak po 1 krátkém sloupku do každého krátkého sloupku = 6 krátkých sloupků. Viz INFO-2! Pokračujeme krátkými sloupky až do výše asi 62 cm. Poté ucho přeložíme napolovic a sešijeme, jen na obou koncích necháme asi 5 cm nesešitých.
Stejným způsobem uháčkujeme i druhé ucho a obě pak přišijeme k tašce - konce ucha na každé straně tašky od sebe leží asi 18 cm.
---------------------------------------

PRUHOVANÁ TAŠKA

Háčkem č.8 uháčkujeme modrou přízí Ice 35 řetízkových ok a pokračujeme podle popisu u první tašky – viz výše. SOUČASNĚ střídáme barvy v pruzích, takto: *4 kruhové řady modrou přízí, 4 kruhové řady bílou přízí*, *-* opakujeme až do výše asi 32 cm – končíme modrým pruhem.
Nyní uháčkujeme 1 kruhovou řadu račích sloupků – viz výše - červenou přízí.

UCHO:
Uháčkujeme 2 ucha červenou přízí, stejně jako u první tašky – viz popis výše.

Komentáře (9)

Napište své postřehy!

Rena 11.10.2014 - 07:42:

This bag looks so simple an easy to make an I can usually follow directions but I'm a little confused with how this starts out.��

DROPS Design 11.10.2014 kl. 11:30:

Dear Rena, start with a fundation ch of 35 ch then work sc around the fundation ch as shown in the video below, then continue in the round following stripes. Happy crocheting!

Inga-britt 22.01.2008 - 15:45:

Jätte finn längatar till mönsrert kommer så jag kan sticka den

Linda 08.01.2008 - 01:11:

This would make an awsome beach, or knitting bag. Love It.

Mia 29.12.2007 - 21:41:

Jag vill gärna ha en stickad väska som känns lite säker,dvs man kan gå med den i storstäderna med plånbok i gärna att den stängs med dragkedja eller andra smarta säkerhetslösningar det ligger i tiden. Det var länge sen man kunde gå med öppen väska.

Emma 15.12.2007 - 21:09:

Perfekt strandväska som går snabbt att virka.

Malou 15.12.2007 - 19:34:

Snygg o användbar.

Inger Jensen 15.12.2007 - 09:30:

Kanon flotte, de blir et hit også til stranden.

Marianne 13.12.2007 - 19:34: www.impaz.dk

Smarte

Stickfantomen 13.12.2007 - 12:27:

Pricken över i-et i sommar! Menar den som ligger främst i bild.

Přidejte komentář k návodu DROPS 106-37