DROPS / 104 / 46

DROPS 104-46 by DROPS Design

Jemné vánoční srdce z příze „Cotton Viscose“ a „ Glitter“.

Tento model je stále bezejmenný. Pojmenujte ho!

Velikost: asi 8 cm

Materiál: DROPS COTTON VISCOSE firmy Garnstudio
50 g barva č. 07, červená
DROPS GLITTER firmy Garnstudio
2 špulky barva č. 08, červená

DROPS HÁČEK č. 2,5

54% bavlna, 46% viskóza
Výroba ukončena
najít náhradu

60% měďnaté vlákno, 40% kovové vlákno
od 50.00 Kč /10g
DROPS Glitter colours DROPS Glitter colours 83.00 Kč /10g
Ganella
Objednat
DROPS Glitter gold & silver DROPS Glitter gold & silver 50.00 Kč /10g
SRDCE:
STŘED SRDCE:
Pracujeme háčkem č. 2,5 1 vláknem příze Cotton Viscose + 2 vlákny příze Glitter (=3 vlákna).
1. řada: 17 řo
2. řada: Práci otočíme, do osmého řo od háčku háčkujeme DS, následují 2 řo, vynecháme 2 řo, následuje DS, 2 řo, vynecháme 2 řo, následuje DS, 2 řo, vynecháme 2 řo, řadu končíme DS do prvního řo z minulé řady.
3. řada: Práci otočíme, do druhého DS z minulé řady háčkujeme DS, * 2 řo, vynecháme 2 řo, DS do následujícího DS*, *-* opakujeme celkem 3 krát.
4. a 5. řada: Stejně jako 3. řada. Máme hotový čtverec složený ze 16 malých „kosočtverců“

OBLOUK: Háčkujeme podél dvou stran čtverce: 3 KS do prvního kosočtverce, 3 KS do druhého kosočtverce, 5 řo (oblouk srdce), 3 KS do třetího kosočtverce, 3 KS do čtvrtého kosočtverce, řo (= roh z řo), 3 KS. Následují 3 KS do dalšího kosočtverce, 5 řo (= oblouk srdce), 3 KS do třetího kosočtverce a 3 KS do čtvrtého kosočtverce.

HORNÍ ČÁST SRDCE:
Práci otočíme a háčkujeme podél oblouku srdce 15 PDS (= první oblouk) KS do řo ve vrcholu, 15 PDS podél dalšího oblouku srdce (= druhý oblouk), pevné oko do prvního ze tří KS prvního kosočtverce. Řadu končíme řo.
Práci otočíme. Do každého PDS prvního oblouku háčkujeme KS, následuje 30 řo – poutko na pověšení, pokračujeme KS do každého PDS druhého oblouku. Do každého kosočtverce podél třetí strany čtverce háčkujeme vždy 3 KS, řo (spodní špička srdce), podél čtvrté strany háčkujeme do každého kosočtverce 3 KS. Řadu končíme pevným okem do prvního KS ze začátku řady. Přízi ustřihneme a konce zapošijeme.

DOKONČENÍ:
Na závěr srdce namočíme do škrobu, vytvarujeme a necháme usušit.

Komentáře (5)

Napište své postřehy!

Paola 09.11.2015 - 22:53:

Buonasera! Volevo segnalare un errore: alla seconda riga si dice di fare una maglia alta in ciascuna delle 8 maglie dall'uncinetto, invece la spiegazione corretta è di eseguire una maglia alta nell'ottava catenella a partire dall' uncinetto :-) grazie!

DROPS Design 10.11.2015 kl. 08:36:

Buongiorno Paola. Abbiamo corretto il testo. La ringraziamo per la segnalazione. Buon lavoro!

Kerstin 24.05.2015 - 00:26:

Hallo! Ich muss leider auch sagen, dass ich mit der Anleitung nicht klar kam. Ich hab das jetzt mehrmals kontrolliert und kann die Stelle nicht finden, an der "alles aus dem Ruder läuft". Es sieht jedenfalls auf gar keinen Fall wie ein Herz aus... Schade.

DROPS Design 24.05.2015 kl. 09:55:

Liebe Kerstin, die Anleitung müsste so stimmen, wie sie dort steht, und damit auch ein Herz ergeben. Sie wurde sprachlich gerade etwas überarbeitet, aber an sich stimmen die Maschen. Vergleichen Sie beim Häkeln Ihr Häkelstück mit dem Foto, darauf ist alles gut erkennbar - in der Mitte sehen Sie das Viereck, das in 16 kleine Vierecke unterteilt ist, und an zwei Seiten werden dann die Herzbögen angehäkelt, d.h. um die M am Rand (das sind entweder Lm oder Stb). In der Mitte der beiden Herzbögen sehen Sie jeweils den Bogen aus 5 Lm, um den dann die 15 DStb gehäkelt werden.

Even 20.12.2014 - 20:19:

Je pense que l'explication comporte des erreurs. Le rang 2 se fait sur une base de 17 mailles, et il est impossible de respecter l'explication qui requiert beaucoup plus de mailles. Pourriez vous relire et corriger le texte? Merci, cordialement

DROPS Design 22.12.2014 kl. 15:45:

Bonjour Mme Even, il manquait juste 2 ml à ce rang, on commence bien par 17 ml, 1 B dans la 8e ml à partir du crochet, puis répétez 3 fois, sautez 2 ml, 2 ml, 1 B dans la ml suiv, la dernière B se trouve dans la 1ère ml de la chaînette de 17 ml et on a 4 carrés d'1B, 1ml. Bon crochet!

Misao 20.12.2012 - 09:12:

Tut mir Leid, aber bei der Anleitung kann etwas nicht stimmen. Ich bekommen nach den ersten 3 Reihen ein kurzes 6 übereinander liegende Kästchen (3 in der unteren, darüber drei in der oberen Reihe) - in der unteren Reihe hängen am einen Ende dann noch die 8 Stäbchen. Auch mit der 4. und 5. Reihe bin ich weit von einem Quadrat mit 16 (4 x 4) Kästchen entfernt. Muss man nicht gleich in der 2. Reihe die Anweisungen aus der 3. Reihe befolgen?

DROPS Design 21.12.2012 kl. 10:53:

Liebe Misao, ich denke Sie haben in R 3 wohl nur 3 x gehäkelt, statt 3 x wiederholt. So könnte ich es mir erklären. Die Anleitung war an einigen Stellen evtl. nicht ganz klar, ich habe sie kurz überarbeitet. Hoffentlich klappt es jetzt!

Rossella 03.10.2012 - 11:27:

Volevo segnalare un errore nel modello in italiano DROPS 104-46, controllando nella versione nelle altre lingue la catenella iniziale dovrebbe essere di 17 m. e non 7 m. come riportato, Vi prego di aggiornare il sito. Comunque complimenti e grazie per gli splendidi modelli. saluti Rossella

DROPS Design 09.10.2012 kl. 11:17:

Grazie mille Rossella. Ora è corretto!

Přidejte komentář k návodu DROPS 104-46