DROPS / 98 / 28

DROPS 98-28 by DROPS Design

Settiin kuuluu: DROPS pipo ja kaulaliina

Tällä ohjeella ei vielä ole nimeä. Tee nimiehdotus!

Drops 98-28
Pipo:
Koko: one-size
Langanmenekki: Garnstudion DROPS Eskimo
100 gr nro 01, luonnonvalk.

DROPS sukkapuikot nro 9 tai käsialan mukaan: 10 s x 14 krs sileää = 10 x 10 cm.

(Siirry ohjeeseen)

Tagit:

kuvio/tekniikka: pitsineule, ohjetyyppi: hatut, huivit, setti,

Joustinneule: * 1 o, 3 n *, toista *-*.

Pipo: Luo 56 s sukkapuikoille nro 9 Eskimolla. Neulo 1 krs oikeaa. Neulo sitten joustinta - katso selostus yltä. Kun työn pituus on 22 cm, neulo kaikki s:t pareittain oikein yhteen = 28 s. Toista kavennus seuraavalla krs:lla = 14 s. Vedä lanka loppujen s:iden läpi, kiristä ja päättele huolellisesti.

Kaulaliina:
Koko: n. 19 x 180 cm
Langanmenekki: Garnstudion DROPS Eskimo
200 gr nro 01, luonnonvalk.

DROPS puikot nro 9 tai käsialan mukaan: 10 s x 14 krs sileää = 10 x 10 cm.

Mallineule: Katso piirroksesta M.1.
Piirros näyttää mallineuletta oikealta puolelta katsottuna.

Kaulaliina: Luo löyhästi 19 s puikoille nro 9 Eskimolla. Neulo 4 o krs:ta, neulo sitten M.1 mukaan. Kun kaulaliina on n. 178 cm - sopeuta kokonaisen mallikerran jälkeen korkeus suunnassa - neulotaan 4 o krs:ta. Päätä s:t löyhästi.

Piirros

= o oikealta, n nurjalta
= n oikealta, o nurjalta
= 1 langankierto, nosta 1 s oikein neulomatta, 2 o yhteen, vedä nostettu s kavennuksen yli, 1 langankierto
= 1 langankierto, 1 o, nosta 1 s oikein neulomatta, 2 o yhteen, vedä nostettu s kavennuksen yli, 1 o, 1 langankierto.

Mikäli uskot löytäneesi ohjeesta virheen, näppäile kommenttisi tai kysymyksesi ohjeen yläreunan Komentti-kenttään. Siirry mallin DROPS 98-28 alkuperäisohjeeseen.