DROPS / 86 / 26

DROPS 86-26 by DROPS Design

Pitsineuleiset Ranteenlämmittimet ja Kaulahuivi ”Vienna”-langasta

Tällä ohjeella ei vielä ole nimeä. Tee nimiehdotus!

Drops 86-26
Langanmenekki: Vienna
katso - Langan koostumus.

Kaulahuivi:
100 g nro 65, syksynkirjava
DROPS Puikot nro 9.
Neuletiheys: Puikkonro on ainoastaan suositus!
8 s Pitsineuletta puikoilla nro 9 = 10 cm leveydessä.

Ranteenlämmittimet:
50 g nro 65, syksynkirjava
DROPS Sukkapuikot nro 6.
Neuletiheys: Puikkonro on ainoastaan suositus!
14 s x 16 krs sileää puikoilla nro 6 = 10 x 10 cm.

(Siirry ohjeeseen)

Tagit:

ohjetyyppi: huivit, rannekkeet, setti,

Kaulahuivi:

Mitat: n. 24 cm x 210 cm

Pitsineule:
1. krs: * 2 s oikein yhteen, 1 langankierto *, toista *-* kunnes jäljellä on 1 s ja neulo lopuksi 1 o.
Toista 1. krs lopulliseen mittaan asti - Huom: neulo kaikilla krs:illa Pitsineuletta!

Kaulahuivi: Luo 2:lle puikolle nro 9 Vienna-langalla 19 s (jotta luomisreunasta tulisi löyhä). Vedä toinen puikko pois ja neulo 2 krs oikein. Neulo sitten Pitsineuletta - kts selitys yllä. Kun kaulahuivin pituus on n. 208 cm, neulo 2 krs oikein. Päätä s:t löyhästi.

Ranteenlämmittimet:

Mitat: Pituus: n. 22 cm.
Ympärys: n. 18 cm.

Joustinneule: * 1 o, 1 n *, toista *-*.

Ranteenlämmitin: Luo sukkapuikoille nro 6 Vienna-langalla 26 s ja neulo joustinta - kts selitys yllä. Kun työn pituus on 20 cm, lisää jokaiseen os:aan 1 s = 39 s. Neulo 1 krs näin: 2 o/1 n, päätä tämän jälkeen s:t joustinta neuloen.
Neulo toinenkin ranteenlämmitin.

Mikäli uskot löytäneesi ohjeesta virheen, näppäile kommenttisi tai kysymyksesi ohjeen yläreunan Komentti-kenttään. Siirry mallin DROPS 86-26 alkuperäisohjeeseen.