DROPS Baby / 14 / 23

DROPS Baby 14-23 by DROPS Design

Narzuta DROPS z wzorem fal z włóczki Alpaca

Ten wzór nie ma jeszcze nazwy. Zaproponuj nazwę!

Wymiary: ok. 60 x 80 cm

Materiał: DROPS Alpaca
100 g kolor nr 3800, wrzos
50 g każdego z następujących kolorów:
0100, ecru – 0302, beż camel i 3720, róż

DRUTY Z ŻYŁKĄ DROPS nr 3,5
SZYDEŁKO DROPS nr 3

PRÓBKA: przerabiając 28 o. ściegiem fantazyjnym M1 otrzymujemy próbkę o szerokości 10 cm

(Patrz objasnienia...)

Tagi:

rodzaj wzoru: kocyk dziecięcy, technika: paski, wzór fal,

ŚCIEG FANTAZYJNY (wzór fal): patrz schemat M1 powyżej. Schemat przedstawia ścieg fantazyjny na prawej stronie robótki.

PASKI: Przer. 4 rz. każdym kolorem (= powtarzający się motyw). Przer. paski w następującej kolejności: wrzos, beż camel, ecru, róż

WYKONANIE
Na drutach z żyłką nr 3,5 (2 naraz, aby rząd nabierania oczek był bardziej elastyczny) włóczką w kolorze wrzosowym nabrać 169 o. Wyjąć 1 drut i przer. 3 rz. ściegiem francuskim (1-szy rz. = na lewej stronie robótki). Dalej przer. paski i ścieg fantazyjny M1 z 8 o. ściegiem francuskim z każdej strony. Na wys. ok. 78 cm od dołu robótki - dopasować za 1 całym motywem schematu M1- przer. 3 rz. ściegiem francuskim przez wszystkie oczka kolorem wrzos. Zamknąć luźno na lewej stronie robótki.

BRZEG NA SZYDEŁKU
Kolorem wrzos na szydełku nr 3 wykonać następujący brzeg wokół narzuty: 1 oś w 1-sze o., * 3 oł, 1 oś w 1-sze z 3 oł, ominąć 1 o./rz., 1 oś w nast. oczko * powt. od * do * i zakończyć przerabiając 1 oz w 1-sze oś na pocz. rzędu – brzeg powinien być płaski.

Schemat

= 1 o.p. na prawej stronie robótki, o.l. na lewej stronie robótki
= 1 o.l. na prawej stronie robótki, o.p. na lewej stronie robótki
= 1 narzut

Jeżeli uważasz, że we wzorze znajduje się błąd, prosimy o komentarz lub pytanie w sekcji Komentarze. Zobacz oryginalny model DROPS Baby 14-23.