DROPS / 86 / 10

Saturn Rings by DROPS Design

PANTA Alaska langasta

Koko: One size

Tarvikkeet: Garnstudio Alaska (100 % WO, 50 g = n. 75 m) -lankaa 50 g ruskeaa (50).

Puikot: nro 4,5 tai käsialan mukaan.

(Siirry ohjeeseen)

Tagit: otsanauhat,

Neuletiheys: 18 s ja 23 krs sileää puikoilla nro 4,5 = 10 x 10 cm.

Ainaoikeinneule: Neulo kaikki krs:t oikein.

Työohje: Aloita keskeltä takaa. Luo 19 s ja neulo: 1 s ainaoikeinneuletta, 5 x *2 o, 1 n*, 2 o, 1 s ainaoikeinneuletta. Kun työ on 8 cm, lisää 1 s jokaisessa nurjassa raidassa = *2 o, 2 n* = 24 s. Kun työ on 14 cm, lisää 1 s jokaisessa nurjassa raidassa = *2 o, 3 n* = 29 s. Kun työ on 18 cm, lisää 1 s jokaisessa nurjassa raidassa = *2 o, 4 n* = 34 s. Kun työ on 21 cm, lisää 1 s jokaisessa nurjassa raidassa = *2 o, 5 n* = 39 s.
Kun työ on 24 cm, kiinnitä merkkilanka työhön = keskikohta. Neulo toinen puolikas peilikuvana, ts. kavenna nurjissa raidoissa aina 1 s samoissa kohdissa missä lisättiin kunnes puikolla on taas 19 s. Kun työ on 48 cm, ompele s silmukkapistoin aloitusreunaan.

Mikäli uskot löytäneesi ohjeesta virheen, näppäile kommenttisi tai kysymyksesi ohjeen yläreunan Komentti-kenttään. Siirry mallin DROPS 86-10 alkuperäisohjeeseen.