Combineer DROPS Delight en DROPS Kid-Silk

Bent u op zoek naar een garencombinatie met als resultaat kledingstukken die zacht zijn en een goede vormstabiliteit hebben?Probeer dan eens 1 draad DROPS Delight te combineren met 1 draad DROPS Kid-silk.

In het voorbeeld hieronder ziet u DROPS Delight 17 en DROPS Kid-Silk 13 samengebreid, wat zoals u kunt zien een prachtig, luxueus "materiaal" als resultaat met verfijnde kleurovergangen heeft, welke tot Garengrope C behoort.

Bekijk hier de kleuren van DROPS Delight

Bekijk hier de kleuren van DROPS Kid Silk

De stekenverhouding met deze combinatie is 17 steken = 10 cm in de breedte, met naald 5½, wat uitstekend geschikt is voor Garengroep C patronen. Zorg ervoor dat u altijd de stekenverhouding volgt, zoals aangegeven in het patroon.

Patrooninspiratie

Opmerkingen (2)

Inger Randsted 13.10.2019 - 23:03:

Før så kunne jeg finne strikkefasthet ved å kombinere de forskjellige garnsorter. Finne det ikke lenger. Har dere kuttet det ut?

DROPS Design 14.10.2019 - 10:08:

Hei Inger. Vi har delt inn våre garn i garngrupper og om du går inn på Tips&Hjelp / DROPS Leksjoner / Garnalternativer kan du se hvilken garngrupper du man blande for å få erstatten en tykkere kvalitet. Hvilken kvalitet som tilhører under hvilekn garngrupper finner du under: Garn / Garngrupper A-F. God Fornøyelse!

Peyroche 09.10.2019 - 14:57:

Bonjour, Je souhaiterais associer la laine drop sky avec de la laine Alpaga silk. A quelle catégorie de fils correspondrait cette association ? Merci de votre réponse et bravo pour votre site qui est une mine de trésors !!!

DROPS Design 09.10.2019 - 16:52:

Bonjour Mme Peyroche, à titre d'exemple, ce modèle se tricote en Karisma et Vivaldi (= groupe B & C), avec une tension similaire à un modèle du groupe D - n'oubliez pas de toujours réaliser votre échantillon auparavant et n'hésitez pas à tester différentes tailles d'aiguilles jusqu'à trouver celle qui vous convient. Votre magasin DROPS pourra volontiers vous aider, même par mail ou téléphone. Bon tricot!