Kombinere DROPS Big Delight og DROPS BabyAlpaca Silk

Du kan få en tykkelse som modsvarer Garngruppe D, samt lidt mere dæmpede farvemeleringer ved at kombinere disse 2 populære garnkvaliteter: DROPS Big Delight og DROPS BabyAlpaca Silk

Her er et eksempel på en kombination med DROPS Big Delight farve 12 og DROPS BabyAlpaca Silk farve 6235 som forvandles til en variant med bløde farveovergange.

Samtidig som du får en anden tykkelse på garnet, bliver farveovergangene i DROPS Big Delight (Garngruppe C) ikke så skarpe når de strikkes/hækles sammen med en tråd DROPS BabyAlpaca Silk (Garngruppe A), som også tilfører det lidt mere blanke og superbløde i det færdige resultat.

Du vil opnå forskellige resultater alt efter hvilke farver i DROPS Big Delight og DROPS BabyAlpaca Silk du vælger at kombinere. Variationerne er uendelige!

Se farverne i DROPS Big Delight her

Se farverne i DROPS BabyAlpaca Silk her

Strikkefastheden i denne kombination er 14 masker = 10 cm i bredden, på pinde 7, hvilket er perfekt til vores opskrifter som passer for Garngruppe D. Husk at du altid skal følge den strikke-/hæklefasthed som står i opskriften.

Nedenfor findes inspiration på bluser, tæpper, tøfler med mere, som du kan lave med en kombination af disse 2 garner!

Få inspiration her: