DROPS Extra / 0-1037

Brisa de Mar by DROPS Design

Kötött DROPS takaró lustakötéssel "Verdi" fonalból, átlós irányba kötve

DROPS design: ve-046-os minta
D fonalcsoport
-----------------------------------------------------------
Méret: Egy-méret
Méretek: Szélesség: körülbelül 90 cm. Hossz körülbelül 118 cm.
Alapanyagok:
DROPS VERDI a Garnstudio-tól
350 gramm a 09-es türkiz színből
A takaró súlya összesen 200 gramm, de elkészíthetjük egy szett részeként, így az egész gombolyagot el tudjuk használni. Lásd a ve-047-es sál, a ve-048-as lábbeli, és a ve-049-es nyakmelegítő mintáját. Ha a teljes szettet elkészítjük, a takarót hagyjuk utoljára, hogy lássuk, mennyi fonalat használhatunk el hozzá.

DROPS KÖRKÖTŐTŰ (80 cm hosszú) 9 mm-es - vagy olyan vastagságú, amellyel 10 szem X 18 sor = 10 X 10 cm lustakötéses próbadarabot tudunk készíteni.

(Folytatás a mintához...)

Tagek:

forma: átlós irányban, Minta típusa: takarók,

Lustakötés oda-vissza.
Minden sorban sima szemekkel kötünk. 1 borda= 2 sima szemekkel kötött sor.

JAVASLAT A SZAPORÍTÁSHOZ:
A sor elején egy szemet szaporítunk a következő módon: 1 sima, 1 rh. A következő sorban a RH-t simán kötjük le.

Tanács a kötéshez:
Hogy a rendelkezésünkre álló fonalat a legjobban ki tudjuk használni, először mérjük le a gombolyagot. Osszuk el a súlyt kettővel= körülbelül 100 gramm, erre a mintában később lesz szükségünk.
----------------------------------------------------------

TAKARÓ:
A sarkától kezdve kötjük, a körkötőtűn oda-vissza, hogy legyen elég hely a szemeknek. Először mérjük le a gombolyagunkat,- lásd a fenti tanácsot a kötéshez.

A kezdéshez szedjünk fel 3 szemet az 9 mm-es körkötőtűre, a Verdi fonallal. Kössünk LUSTAKÖTÉSSEL,- lásd a fenti magyarázatot UGYANAKKOR, a sor kezdeténél szaporítsunk 1 szemet- lásd a fenti tanácsot a szaporításhoz.. Folytassuk lustakötéssel, és minden sor elején szaporítással - NE FELEDKEZZÜNK MEG A MEGFELELŐ KÖTÉSPRÓBA BETARTÁSÁRÓL. Amikor a darabunk körülbelül 90 cm-es mindkét oldalon tegyünk egy jelölőt a kötésbe.
Ezután haladjunk a következő módon: A sor elején, a korábbiakhoz hasonlóan szaporítsunk 1 szemet, majd a következő sor elején 2 szemet simán összekötve fogyasszunk 1 szemet. Ismételjük meg ezt a fogyasztást és szaporítást minden sorban. Folytassuk, amíg majdnem a gombolyagunk felét elhasználtuk (körülbelül 14 cm a rövidebb oldalon mérve), itt tegyünk egy újabb jelölőt a kötésbe. Most megkötöttük a takaró felét.
Számoljuk meg a jelölők között a bordákat, és folytassuk a szaporítással és fogyasztással, amíg még egyszer ugyanennyi bordát megkötöttünk.
Ezután haladjunk a következő módon: Minden sor elején fogyasszunk 1 szemet, 2 szemet simán összekötve, amíg 3 szem marad. Láncoljuk le a szemeket. Vágjuk el a fonalat, és varrjuk el a szálat.

Kapcsolódó minták

Do you need some help? Itt olyan videókat talál, amik segíthetnek!

Ha további segítségre van szüksége a mintákkal kapcsolatban, kérjük keresse az üzletet, ahol a DROPS fonalat vásárolta. Ha DROPS fonalat vásárol, garantáltan segítséget kap, egy DROPS fonalakra és mintákra specialzálódott üzlettől.

Minden mintát alaposan átnézünk, de nem tudjuk teljesen kizárni az előforduló hibákat. Minden minta eredetileg norvég nyelven kerül megírásra, a norvég nyelvű mintákban mindig ellenőrizheti a méretek, számok, számítások helyességét.

Ha úgy érzi, hogy hibát talált a mintában, kérjük, írja megjegyzését vagy kérdését a Hozzászólások mezőbe. Ugrás a DROPS Extra 0-1037 jelű eredeti mintához..