• Free Pattern
Výběr jazyka:

Simply Me by DROPS Design

DROPS háčkovaný klobouk s pruhy z příze „Paris“.

DROPS 136-21

DROPS design: Návod č. W-440
Skupina přízí: C
-------------------------------------------------------

Velikost: S/M - L/XL
Obvod hlavy: asi 54/56 - 58/60 cm
Materiál: DROPS PARIS firmy Garnstudio
50 g, barva č. 02, světle tyrkysová
50 g, barva č. 16, bílá
50 g, barva č. 26, tmavě béžová

DROPS HÁČEK č. 5 – nebo velikosti potřebné k uháčkování zkušebního vzorku o rozměrech 15 KS x 18 řad = 10 x 10 cm.

(Přejít k návodu...)

  • Česká republika
Typ příze
Deals od
  • DROPS PARIS UNI COLOUR (50g)
    40.00 CZK
    n/a
  • DROPS PARIS RECYCLED DENIM (50g)
    35.00 CZK
    n/a

Tipy a rady

Máme pro vás plno nových lekcí a video-ukázek!

Viděli jste novinky, které skrývá sekce Tipy a rady? Můžete tam najít nejen spoustu názorných video-ukázek, které denně přibývají, ale také online lekce pletení i háčkování a nepřebernou škálu vzorů, které mohou být inspirací pro váš příští kousek! No, jen se podívejte! A hned si stránku raději přidejte do záložek - nové užitečné příspěvky budeme přidávat týden co týden!
IP NA HÁČKOVÁNÍ:
První KS na začátku kruhové řady nahrazujeme řo a řadu končíme pevným okem do řo ze začátku řady (= první KS)
Každou kruhovou řadu háčkujeme jednou barvou v tomto pořadí: *tmavě béžová, světle tyrkysová, bílá*, mezi *-* opakujeme. TIP: Aby přechod mezi barvami byl úhledný, změníme barvu tak, že pevné oko na konci kruhové řady háčkujeme následovně: háček vpíchneme do řo ze začátku řady, nabereme novou barvu, protáhneme skrz řetízkové oko a pevné oko a dále háčkujeme novou barvou.
TIP: Po změně barev přízi nestříháme, ale volně ji táhneme vnitřní stranou klobouku.
----------------------------------------------------------------------

KLOBOUK:
Háčkem č. 5, přízí Paris uháčkujeme 4 řo, spojíme pevným okem do kruhu viz TIP NA HÁČKOVÁNÍ a TIP!
1. kruhová řada: 8 KS do kruhu tmavě béžovou barvou, SOUČASNĚ začneme háčkovat PRUHY – viz popis výše.
2. kr. ř.: do každého KS háčkujeme 2 KS = 16 KS.
3. kr. ř.: *do prvního KS háčkujeme jeden KS, do dalšího KS háčkujeme 2 KS*, mezi *-* opakujeme = 24 KS.
4. kr. ř.: *do prvních dvou KS háčkujeme jeden KS, do dalšího KS háčkujeme 2 KS*, mezi *-* opakujeme = 32 KS.
5. kr. ř.: do každého KS háčkujeme jeden KS = 32 KS.
6. kr. ř.: *do prvních tří KS háčkujeme jeden KS, do dalšího KS háčkujeme 2 KS*, mezi *-* opakujeme = 40 KS.
7. kr. ř.: *do prvních čtyř KS háčkujeme jeden KS, do dalšího KS háčkujeme 2 KS*, mezi *-* opakujeme = 48 KS.
8. kr. ř.: *do prvních pěti KS háčkujeme jeden KS, do dalšího KS háčkujeme 2 KS*, mezi *-* opakujeme = 56 KS.
9. kr. ř.: *do prvních šesti KS háčkujeme jeden KS, do dalšího KS háčkujeme 2 KS*, mezi *-* opakujeme = 64 KS.
10. kr. ř.: *do prvních sedmi KS háčkujeme jeden KS, do dalšího KS háčkujeme 2 KS*, mezi *-* opakujeme = 72 KS. Dokončili jsme přidávání pro velikost S/M, pokračujeme KS a pruhy jako doposud.
11. kr. ř.: *do prvních osmi KS háčkujeme jeden KS, do dalšího KS háčkujeme 2 KS*, mezi *-* opakujeme = 80 KS. Dokončili jsme přidávání pro velikost L/XL, pokračujeme KS a pruhy jako doposud.
Háčkujeme KS a PRUHY až do výšky 16-18 cm, měřeno od vrcholu klobouku a poslední řadu háčkujeme bílou barvou. Uháčkujeme ještě jednu kruhovou řadu KS bílou barvou, přízi ustřihneme a zapošijeme.

Do you need some help?

For further pattern help, please contact the store where you bought the yarn. Having bought DROPS yarn, you are guaranteed to receive qualified help from a store specializing in the DROPS patterns.

All patterns are carefully reviewed, but we must make reservation for possible mistakes. All patterns are translated from Norwegian and you can always check the original pattern for measurements and calculations.

Go to original pattern for design DROPS 136-21. If you think you have found an error in the pattern, please post your remark or question in our Comments section.