DROPS / 136 / 21

Simply Me by DROPS Design

DROPS háčkovaný klobouk s pruhy z příze „Paris“.

DROPS design: Návod č. W-440
Skupina přízí: C
-------------------------------------------------------

Velikost: S/M - L/XL
Obvod hlavy: asi 54/56 - 58/60 cm
Materiál: DROPS PARIS firmy Garnstudio
50 g, barva č. 02, světle tyrkysová
50 g, barva č. 16, bílá
50 g, barva č. 26, tmavě béžová

DROPS HÁČEK č. 5 – nebo velikosti potřebné k uháčkování zkušebního vzorku o rozměrech 15 KS x 18 řad = 10 x 10 cm.

(Přejít k návodu...)

Tagy:

střih: shora dolů, typ modelu: ,

IP NA HÁČKOVÁNÍ:
První KS na začátku kruhové řady nahrazujeme řo a řadu končíme pevným okem do řo ze začátku řady (= první KS)
Každou kruhovou řadu háčkujeme jednou barvou v tomto pořadí: *tmavě béžová, světle tyrkysová, bílá*, mezi *-* opakujeme. TIP: Aby přechod mezi barvami byl úhledný, změníme barvu tak, že pevné oko na konci kruhové řady háčkujeme následovně: háček vpíchneme do řo ze začátku řady, nabereme novou barvu, protáhneme skrz řetízkové oko a pevné oko a dále háčkujeme novou barvou.
TIP: Po změně barev přízi nestříháme, ale volně ji táhneme vnitřní stranou klobouku.
----------------------------------------------------------------------

KLOBOUK:
Háčkem č. 5, přízí Paris uháčkujeme 4 řo, spojíme pevným okem do kruhu viz TIP NA HÁČKOVÁNÍ a TIP!
1. kruhová řada: 8 KS do kruhu tmavě béžovou barvou, SOUČASNĚ začneme háčkovat PRUHY – viz popis výše.
2. kr. ř.: do každého KS háčkujeme 2 KS = 16 KS.
3. kr. ř.: *do prvního KS háčkujeme jeden KS, do dalšího KS háčkujeme 2 KS*, mezi *-* opakujeme = 24 KS.
4. kr. ř.: *do prvních dvou KS háčkujeme jeden KS, do dalšího KS háčkujeme 2 KS*, mezi *-* opakujeme = 32 KS.
5. kr. ř.: do každého KS háčkujeme jeden KS = 32 KS.
6. kr. ř.: *do prvních tří KS háčkujeme jeden KS, do dalšího KS háčkujeme 2 KS*, mezi *-* opakujeme = 40 KS.
7. kr. ř.: *do prvních čtyř KS háčkujeme jeden KS, do dalšího KS háčkujeme 2 KS*, mezi *-* opakujeme = 48 KS.
8. kr. ř.: *do prvních pěti KS háčkujeme jeden KS, do dalšího KS háčkujeme 2 KS*, mezi *-* opakujeme = 56 KS.
9. kr. ř.: *do prvních šesti KS háčkujeme jeden KS, do dalšího KS háčkujeme 2 KS*, mezi *-* opakujeme = 64 KS.
10. kr. ř.: *do prvních sedmi KS háčkujeme jeden KS, do dalšího KS háčkujeme 2 KS*, mezi *-* opakujeme = 72 KS. Dokončili jsme přidávání pro velikost S/M, pokračujeme KS a pruhy jako doposud.
11. kr. ř.: *do prvních osmi KS háčkujeme jeden KS, do dalšího KS háčkujeme 2 KS*, mezi *-* opakujeme = 80 KS. Dokončili jsme přidávání pro velikost L/XL, pokračujeme KS a pruhy jako doposud.
Háčkujeme KS a PRUHY až do výšky 16-18 cm, měřeno od vrcholu klobouku a poslední řadu háčkujeme bílou barvou. Uháčkujeme ještě jednu kruhovou řadu KS bílou barvou, přízi ustřihneme a zapošijeme.

Pokud se vám zdá, že je v návodu chyba či nesrovnalost, napište nám, prosím, své postřehy prostřednictvím Komentářů. Přejít k originálu návodu na model DROPS 136-21.