DROPS Extra / 0-506

Sit Down by DROPS Design

Nemezelt DROPS párna harisnyakötéssel „Eskimo” fonalból

Mérete nemezelés után: 30 x 26 cm

Alapanyagok és eszközök:
DROPS Eskimo a Garnstudio-tól
200 g a 24-es (sárga) színből,
vagy:
200 g a 29-es (sárgászöld) színből
vagy:
200 g a 35-ös (lime) színből

DROPS KÖTŐTŰ – 9 mm, vagy olyan vastagság, amivel a megadott kötéspróbát el tudjuk érni.

Kötéspróba:
10 szem x 14 sor (harisnyakötéssel) = 10 cm x 10 cm

(Folytatás a mintához...)

Tagek:

forma: négyzet, Minta típusa: ülőpárna, tanácsok és segítség: nemezelt, téma: húsvét,

AZ ELKÉSZÍTÉS MENETE
Oda-vissza kötünk.
Szedjünk fel lazán 54 szemet 9 mm-es tűre sárga, sárgászöld vagy lime színű fonallal.
Harisnyakötéssel dolgozzunk, amíg a munkadarab el nem éri a kb. 48 cm-es hosszúságot.
A következő sort a színével magunk felé kezdjük a következőképpen: az utolsó 3 szemig simát kötünk, felszedünk 12 új szemet, majd simán lekötjük az utolsó 3 szemet.
A következő sorban láncoljunk le minden szemet.
Dolgozzuk el a szálvégeket.

NEMEZELÉS
Tegyük a párnát mosógépbe, használjunk enzim- és fehérítőmentes mosószert. Előmosás nélkül, 40 şC-on mossuk ki, normál fordulatszámon centrifugázzuk. Ezután még nedvesen igazítsuk a megfelelő méretre.
A későbbiekben a párna normál gyapjúprogramon mosható.

Do you need some help? Itt olyan videókat talál, amik segíthetnek!

Ha további segítségre van szüksége a mintákkal kapcsolatban, kérjük keresse az üzletet, ahol a DROPS fonalat vásárolta. Ha DROPS fonalat vásárol, garantáltan segítséget kap, egy DROPS fonalakra és mintákra specialzálódott üzlettől.

Minden mintát alaposan átnézünk, de nem tudjuk teljesen kizárni az előforduló hibákat. Minden minta eredetileg norvég nyelven kerül megírásra, a norvég nyelvű mintákban mindig ellenőrizheti a méretek, számok, számítások helyességét.

Ha úgy érzi, hogy hibát talált a mintában, kérjük, írja megjegyzését vagy kérdését a Hozzászólások mezőbe. Ugrás a DROPS Extra 0-506 jelű eredeti mintához..