Endre språk:

SmåDROPS 12-37 by DROPS Design
"Tøff lue til tøff gutt. Slik alle store gutter har…"
DROPS Ribbestrikket lue
SmåDROPS 12-37
DROPS design: Modell nr U-045-bn
--------------------------------------------------------

Str: 3/5 - 6/9 - 10/14 år.

Materialer: DROPS Karisma Superwash fra Garnstudio,
100-100-100 gr f.nr 55, lysbrun

DROPS Ermp nr 3.

(Fortsett til oppskrift...)

Se deals og fargekart for: DROPS Karisma

Kommentarer (9)

Print Pattern Print Photo

Følgende garn kan benyttes som alternativ til DROPS Karisma. Alle priser er per 20/10/2014.

DROPS Tutorial Videos: Fell: 2 vrang sammen

DROPS Tutorial Videos: Legg opp: Standard

DROPS Tutorial Videos: Minske: 2 m sammen

DROPS Tutorial Videos: Rette masker (EU)

DROPS Tutorial Videos: Rette masker (US/UK)

DROPS Tutorial Videos: Settpinner

DROPS Tutorial Videos: Vrange masker (Norsk)

DROPS Tutorial Videos: Vrange masker (UK/US)

Om du ikke finner videoen du trenger klikk deg inn på DROPS Video Index.

Strikkefasthet: Husk p.nr er kun veiledende 23 m x 32 p på p 3 og glstrikk = 10 x 10 cm.
Vrbord: * 2 r, 2 vr *, gjenta fra *-*.

Lue: Legg opp 104-112-120 m med Karisma på ermp 3. Strikk vrbord over alle m til luen måler 24-26-28 cm. Videre strikkes alle vrangm sm 2 og 2, på neste omg strikkes alle rett-m sm 2 og 2 og deretter strikkes alle m sm 2 og 2 = 26-28-30 m. Klipp tråden og trekk den gjennom de resterende m, snurp sammen og fest godt. Brett de nederste 6 cm dobbelt mot retten.

Luen måler ca 19-21-23 cm i høyden.

Trenger du hjelp?

For ytterligere hjelp med en oppskrift, vennligst kontakt butikken der du kjøpte garnet. Har du kjøpt DROPS garn, er du garantert kvalifisert hjelp fra en forhandler spesialisert på DROPS oppskrifter. Du kan også ta en titt på våre instruksjonsvideoer.

Alle DROPS oppskrifter er nøye gjennomgått og korrekturlest, men vi må ta forbehold for eventuelle feil eller mangler. Hvis du mener å ha funnet en feil i et mønster, så er vi takknemlige for å få beskjed eller spørsmål i vår kommentarfeltet.

© 1982-2014 DROPS Design A/S. Alle rettigheter er reservert. Dette dokumentet med sine underdokumenter har copyright. Mønsterdatabasen er til deg som har strikk som hobby, og for deg som driver garnforretning. Uansett om du handler med oss / kjøper vårt garn, så står DROPS mønsterdatabase fritt til din disposisjon. Som forretning kan du fritt benytte DROPS mønsterdatabase til å fremme salget av garnet ditt. Skrive ut etthvert mønster du måtte ønske, lage opp så mange kopierer du vil. Det eneste vi forlanger er at det ikke foretas noen endringer / tilføyelser på orginaldokumentet som skrives ut... og at mønsteret iht DROPS filosofien gis gratis ut til kunden.